Zoek gevonden 6 resultaten

par Chantrel
22/02/10, 00:45
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: GV op een tractor?
antwoorden: 17
views: 12496

Hallo Flytox, de venturi van mijn carburateur is 22 mm (te groot vergeleken met het luchtkanaal, je hebt een restrictie nodig om een ​​lichte depressie te hebben. Maar het probleem is om een ​​betrouwbaar constant niveau te vinden... Omdat er geen twijfel over bestaat dat de motor slik een druppel water door als het constante niveau lekt... :? Tenzij...
par Chantrel
21/02/10, 11:11
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: GV op een tractor?
antwoorden: 17
views: 12496

Uw reacties op een dubbel effect GVI

Dag iedereen. Hier is een tekening voor montage op een tractor met een GVI maar niet zoals de anderen :idee: .... Het is aan jou om de positieve en negatieve punten te zien en te vertellen :cheesy: Hier is het een micro-tractor carburateur, de lucht stroomt in de tegenovergestelde richting van normaal, zodat de ventilatieopening dezelfde temperatuur heeft...
par Chantrel
17/01/10, 21:38
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: GV op een tractor?
antwoorden: 17
views: 12496

Nou, dan heeft alles een begin nodig! Ik ga deze GVI testen. Ik had in een artikel van een experimentator (ik weet niet waar, ik kijk) gezien dat hij had opgemerkt dat de vochtige lucht die de reactor binnenkwam, rond de staaf begon te draaien toen deze naar de aardse noordpool werd gericht. ..
par Chantrel
16/01/10, 23:20
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Is er een GVI op de tractor?
antwoorden: 1
views: 4040

Is er een GVI op de tractor?

En ja, ik heb op meerdere sites gezocht maar ik kan deze installatie van de Instant Steam Generator op tractoren niet vinden :!: Misschien vanwege een te groot temperatuurverschil van de uitlaatgassen tussen stationair toerental en vol motorvermogen? Te veel waterverbruik?...
par Chantrel
10/01/10, 00:14
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: GV op een tractor?
antwoorden: 17
views: 12496

Bedankt Flytox, De "when man" site Ik begin het goed te kennen... Toen ik GV zei, oeps, wilde ik het hebben over de gvi (instant steam generator) en ik zag er geen installatie mee hier op tractoren, maar alleen bubblers, verwarmd door de uitlaat of door de vloeistof...
par Chantrel
09/01/10, 21:22
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: GV op een tractor?
antwoorden: 17
views: 12496

GV op een tractor?

Dag iedereen! Ik maak me klaar om een ​​tractor van 120 pk te pantoniseren. Als het om stoom gaat, ben ik huiverig voor een GV, omdat ik er nog geen gezien heb die geïnstalleerd is op motoren met een grote cilinderinhoud! Ik denk dat de moeilijkheid is om de plek te vinden met de juiste temperatuur om de GV te installeren, zodat deze niet te veel produceert...

Zoek Geavanceerd zoeken