Wat is Wokism (en zijn driften)?

filosofische debatten en bedrijven.
humus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1951
Inschrijving: 20/12/20, 09:55
x 687

Wat is Wokism (en zijn driften)?




par humus » 28/12/21, 08:53

Voor wie nog niet precies weet wat "woke culture" is.
Wat een uur geleden nog steeds mijn geval was.
:pijl: "Ontwaken voor onrecht onder minderheden"
Uiteraard is het goede uitgangspunt, drift.

2 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79135
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10975

Re: Wokisme?




par Christophe » 28/12/21, 10:12

Mag ik het samenvatten voor degenen die hun tijd niet willen verspillen?

Wokisme brengt mensen bij elkaar die een beetje gestoord zijn en zo pissig zijn in hun leven dat ze een reden hebben bedacht om te leven in een nieuwe vorm van strijd voor gerechtigheid die volledig dom is gebaseerd op de cultuur van het individualisme en de dictatuur van minderheden?

Ik denk dat wokisme een pure uitvinding is van de narcistische generatie sociale netwerken ... (ja, ik ken de Black Panthers ...)

Beeld

Ben ik goed?
1 x
humus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1951
Inschrijving: 20/12/20, 09:55
x 687

Re: Wat is Wokism (en zijn driften)?




par humus » 28/12/21, 10:47

Nieuwe kleren voor 2022 : Wink:
Ik dacht eerst dat het de E van € was. : Lol:

Volgens de video zijn er heel wat getraumatiseerde mensen (verkrachtingen, aanslagen,...) en depressief. Ze zien alleen de negatieve kant van hun leven, ze valideren zichzelf, ze versterken elkaar. Dit is de kern van de zaak.
Het gaat te ver in het verlangen om prikkels die als agressief worden beschouwd te vermijden.
Integendeel, de bovengenoemde getraumatiseerde mensen zouden erin moeten slagen om goed te leven wanneer triviale gebeurtenissen hen aan hun trauma herinneren. :pijl: krimpen in plaats van wakker worden, wat een echt therapeutisch effect heeft.


Het is duidelijk dat er onderwerpen zijn om te verbeteren in het leven, het is duidelijk dat er gevechten moeten worden gevoerd, maar daar, gezien het getraumatiseerde profiel van een meerderheid, gaat het de zaadbal in. : Wink: (dun, seksisme! : Roll: )
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79135
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10975

Re: Wat is Wokism (en zijn driften)?




par Christophe » 28/12/21, 11:23

Ja Humur, een beetje verandering kan geen kwaad!

Je hebt het goed gezien, want het is het originele logo van de site (favicon ...) het dateert van een paar jaar.

Vroeger zagen we het in browsers toen we op de site aan het browsen waren, maar nu zien we het alleen als we het toevoegen aan de favorieten ...

Om terug te komen op het wokisme, het is dus een sekte! Ze hebben het idee van allemaal verschillend, allemaal gelijk niet geïntegreerd ... aangezien hun credo de merdiatische cultuur (gebrek aan cultuur?) van verschil en het opleggen van de dictatuur van minderheden is!

Ik wist dat het rotzooi was in een bar! : Lol: : Lol: : Lol:

En dan te bedenken dat sommige wokistoesters (80 IQ noodzakelijkerwijs voortvloeiend uit het beleid van positieve discriminatie: huidskleur is belangrijker dan vaardigheden en intelligentie) van de huidige regering daar per se gelijk hebben en denken voor gelijkheid op te treden?

Ik lach !

We hebben een goed voorbeeld tegenover baba met zemmour (die hem goed begreep de zwendel van wokisme die niet zomaar in een democratische samenleving zou moeten bestaan) ... het begint bij 52 min:



Dus vergelijk zijn redenering en zijn agressiviteit vergeleken met Christine Kelly die erna komt in dezelfde show ...
0 x
humus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1951
Inschrijving: 20/12/20, 09:55
x 687

Re: Wat is Wokism (en zijn driften)?




par humus » 28/12/21, 11:30

Achter elk wezen is er een wezen dat lijdt.
Ik weet dat het soms moeilijk is om medelevend te zijn. : Mrgreen:

Is dit onderwerp bij nader inzien niet overbodig met het onderwerp (dat ik niet heb gevolgd), omdat wokisme zo zou kunnen worden gedefinieerd? : Arrowd:
samenleving-en-filosofie / neo-totalitarisme-under-cover-of-antiracism-frightening-t16488.html hilit = neo% 20totalitarisme
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79135
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10975

Re: Wat is Wokism (en zijn driften)?




par Christophe » 28/12/21, 11:38

Wokisme is precies het blootstellen (exploderen) van het pseudo-individuele lijden van seksuele of raciale minderheden aan de meerderheid om hen schuldig te laten voelen ... wie zou anders tegen de C's vechten ...!

De wokisten zijn de calimeros van sociale netwerken en de samenleving van hypernarcisme ...
Wokisten creëren en voeden haat jegens minderheden ...
De wokisten zijn het nieuwe SOS racismedictaat...

Anders is het wel gelinkt...
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79135
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10975

Re: Wat is Wokism (en zijn driften)?




par Christophe » 05/07/22, 09:13

Wokisme bij Mattel / Barbie:

Barbie_woke.jpg
Barbie_woke.jpg (41.35 KiB) 13498 keer bekeken


Nou dan... de naam Weerhaakdat wil zeggen is uitstekend en zeer vooruitziend!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15998
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5194

Re: Wat is Wokism (en zijn driften)?




par Remundo » 05/07/22, 09:42

wat was de naam van de smerige bebaarde man die zich verkleedde als een vrouw die het Eurovisie Songfestival won?... ah ja, Con Chie Ta Wurst! :P

Beeld
0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79135
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10975

Re: Wat is Wokism (en zijn driften)?




par Christophe » 05/07/22, 09:44

Maar waarom dient "het"* de benen? : Lol: : Lol: : Lol:

* sorry ik heb problemen met iel!
1 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15998
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5194

Re: Wat is Wokism (en zijn driften)?




par Remundo » 05/07/22, 10:00

na een paar liften maakt het aanspannen van de billen de huid van het gezicht glad :P
0 x
Beeld

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Ahmed en 172 gasten