#UnionDesDroites2022: gaat Eric Zemmour de presidentsverkiezingen winnen?

filosofische debatten en bedrijven.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: #UnionDesDroites2022: Eric Zemmour wint de 2022 Presidential




par Christophe » 29/04/22, 17:41

Laffe migratie? En wanneer “wij” durven te beweren dat totale immigratie het einde van de naties betekent, worden we behandeld als… extreemrechtse neonazi’s!!

Nou dan !!

En nu openen sommigen hun ogen?

De sleutels tot het begrijpen van Zweden, slachtoffer van zijn lakse migratie

Het Scandinavische koninkrijk wordt vandaag opgeschrikt door etnisch-religieuze onrust: het resultaat van twintig jaar ‘genereus en welwillend’ migratiebeleid tot het punt van absurditeit.




Jullie zullen allemaal snel jullie ongeluk begrijpen als het grote kalifa van Frankrijk hier is! De kampen zijn jij die erin gaat!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: #UnionDesDroites2022: Eric Zemmour wint de 2022 Presidential




par Christophe » 29/04/22, 18:26

“De Reconquest-partij is financieel gezond en kan jaren overleven, wat bij de RN niet het geval is. Er zijn activisten, 120 leden, er zijn 6 keer minder in de RN. » Stephane_Ravier

0 x
elman46
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 194
Inschrijving: 16/02/22, 11:26
x 55

Re: #UnionDesDroites2022: Eric Zemmour wint de 2022 Presidential




par elman46 » 29/04/22, 18:59

Christophe schreef:Laffe migratie? En wanneer “wij” durven te beweren dat totale immigratie het einde van de naties betekent, worden we behandeld als… extreemrechtse neonazi’s!!
Nou dan !!
En nu openen sommigen hun ogen?

Ja CHRISTUS Ik weet dat "de wegen van God ondoorgrondelijk zijn", maar het lezen van de pers moet wel binnen je mogelijkheden liggen, toch?

Fragment uit het artikel dat veel zegt en het waarom en hoe in Zweden uitlegt

Bovenal erkende de leider uit de gelederen van de Zweedse Sociaal-Democratische Arbeiderspartij publiekelijk op een persconferentie, op een directe toon die door waarnemers van het Zweedse politieke leven als ‘ongebruikelijk’ werd beschouwd, de ontoereikendheid en de mislukkingen van het integratiebeleid van nieuwe immigranten. naar hun land. Vervolgens zette ze het islamisme en extreem-rechts op één lijn, die volgens haar het Zweedse politieke leven “vergiftigen” en deze integratie verhinderen.
Hoewel Zweden het land in Europa was dat de grootste toestroom van migranten te verwerken kreeg (in verhouding tot de bevolkingsomvang) sinds de migratiecrisis van 2015, heeft Zweden sindsdien zijn opvangbeleid drastisch beperkt. De aankomst in het land in april van de leider van een extreemrechtse Deense partij, Rasmus Paludan, was het voorwendsel voor een uitbarsting van geweld tegen de Zweedse autoriteiten. De man staat bekend om zijn provocaties en het in het openbaar verbranden van kopieën van de Koran: hij werd in 2020 preventief uit Frankrijk gezet en kreeg een verblijfsverbod in België... en ook in Zweden.

https://www.msn.com/fr-fr/actualite/mon ... ar-AAWJsSR

CHRISTUS is niet meer blind die niet wil zien, doof die niet wil horen en stomme die niet wil spreken (maar daarvoor beroof je jezelf niet om niet te wankelen op je forum enige informatie die jouw neurose van de grote vervanger voedt.

Dit zijn ongetwijfeld uw referenties
https://fr.wikipedia.org/wiki/Grand_remplacement
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: #UnionDesDroites2022: Eric Zemmour wint de 2022 Presidential




par Christophe » 29/04/22, 19:03

Je stoort mij...
0 x
elman46
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 194
Inschrijving: 16/02/22, 11:26
x 55

Re: #UnionDesDroites2022: Eric Zemmour wint de 2022 Presidential




par elman46 » 29/04/22, 20:36

Christophe schreef:Je stoort mij...


CHRISTUS, ik weet niet of bij jou de vraag opkomt zoals die van de tweede link hieronder, maar door in je extremistische posities te blijven hangen, waardoor je het risico loopt alles te verliezen wat je hebt opgebouwd sinds je je site had.
Het zou zonde zijn als jou dat zou overkomen, want ik denk dat het wel wat werk kostte om het te bouwen en te onderhouden.

Je kunt politieke ideeën hebben, zelfs als ze discutabel zijn, maar als je ze hier, op je ‘werkplek’ verspreidt, denk ik niet dat je er iets goeds uit zult halen, in het slechtste geval een klacht, vroeg of laat, omdat dat je bent agressief en beledigend, dat is wat je in het gezicht hangt en het ergste dat je kan overkomen, dat de mensen die je site bezoeken niet langer ECONOLOGITEN zijn, maar mensen die alleen maar denken zoals jij, over je ideeën die ooit weer twijfelachtig waren en voor jou, dat zou naar mijn mening het ergste zijn als je zegt dat je een aardig persoon bent.
Als je wilt dat mensen bang voor je zijn en bang voor je zijn, vergezeld van mensen zoals jij, ga zo door, je bent op de goede weg, maar als dat niet het geval is, verander dan.

Ik weet dat ABC2019 zo koppig is als een muilezel en ik hou er niet van om eenzijdige toespraken over bepaalde dingen te horen, maar soms heeft ABC2019 gelijk terwijl je sinds deze verkiezingen totaal aan het afdrijven bent, om te geloven dat dat bij jou een soort behoefte aan wraak :onheil: , maar je hebt het verkeerde doelwit, je had inmiddels moeten weten dat ecologie niet hand in hand gaat met economie en winstgevendheid op alle niveaus, en dat bepaalde manipulatoren afleidingsmanoeuvres gebruiken om mensen naar ideeën te leiden die hen sparen. hier heb ik het over ongebreideld kapitalisme, rechts.

Stel jezelf de vraag, als je dat nog kunt, wie vult de schatkist van de landen die het radicale islamisme propageren, met als enige doel om op hun land te blijven als KONING, absolute meester die het (harde) GOUDzwart beschermt dat onder hun voeten ligt?
Ze willen absoluut niet dat er een democratie wordt gevestigd die het risico loopt hen te verdrijven. Ze zijn bereid om alles te doen, zoals het vermoorden en afslachten van iedereen die zou willen proberen hen te verdrijven. De eersten die onder hen lijden zijn hun eigen volk, de moslims zelf, die lijden. dagelijks in de olieproducerende landen de sharia-wetgeving als ze proberen de KONING ter plekke tegen te spreken, die zich tegoed doet aan het verkopen van zijn olie aan ons
Omdat jij en ik, net als vele anderen, deze monarchieën voeden door olie te kopen en niets anders.
Op de eerste link vind je de VERENIGDE STATEN die actief deelnemen aan deze ideologische propagatie, als het hen uitkomt en de zaken op orde brengen als het hen dwars zit en geloof me dat het niet TOTAAL (vernietiging) is die erover zal klagen, noch de leiders van de westerse STATEN, met als enige doel het handhaven van een aanvaardbare prijs voor de producent, distributeur en consument, steken we meestal onze kop in het zand en willen we de trieste realiteit niet zien.

https://www.lepoint.fr/monde/donald-tru ... 065_24.php

https://forums.commentcamarche.net/foru ... -que-faire
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: #UnionDesDroites2022: Eric Zemmour wint de 2022 Presidential




par Christophe » 30/04/22, 12:17

Van deze ‘mooie’ woorden die ik hier op slot zet, zullen sommigen nooit iets begrijpen en dit onderwerp van patriottische rebound op gemene wijze gebruiken als persoonlijke aanvallen... voor etnische kwesties: wokisme annuleert cultuur, migratie-invasie en dergelijke. daar is het speciale onderwerp... gemaakt door een man de LFI (zo sluit u uw pseudo-rechtsdenkende flappen): : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

maatschappij-en-filosofie/neo-totalitarisme-under-cover-van-beangstigend-antiracisme-t16488.html
1 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15989
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5187

Re: #UnionDesDroites2022: Eric Zemmour wint de 2022 Presidential




par Remundo » 02/06/22, 22:48

hier is een deel van wat Zemmour aan de kaak stelde

1 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15989
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5187

Re: #UnionDesDroites2022: Eric Zemmour wint de 2022 Presidential




par Remundo » 11/09/22, 23:22

Een slimme redenering van Zemmour (die een beetje stamelt, maar het is goed op het begrip francocide gebracht, luister)

2 x
Beeld
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9772
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: #UnionDesDroites2022: Eric Zemmour wint de 2022 Presidential




par sicetaitsimple » 11/09/22, 23:28

Wie is Eric Zemmour?
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14821
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4301

Re: #UnionDesDroites2022: Eric Zemmour wint de 2022 Presidential




par GuyGadeboisTheBack » 11/09/22, 23:37

sicetaitsimple schreef:Wie is Eric Zemmour?

In de "Nil"-familie zou ik graag uh... :schok: Ik weet het niet.
Pikhouweel! : Mrgreen:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 229-gasten