Uitstekende intellectuelen

filosofische debatten en bedrijven.
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272

Re: Uitstekende intellectuelen




par Grelinette » 11/04/20, 18:28

ABC2019 schreef:en afgezien van zijn lyrische proza, weet hij wat een statistisch significante test betekent, Michel Onfray?

want als Raoult filosofie of theater wil doen, zal niemand hem de schuld geven. Het probleem is juist wanneer hij beweert wetenschap te doen. En ik ken doktoren die noch beroemd noch Parijzenaar zijn, maar die van hem denken dat we op het punt staan ​​een strafrechtelijke sanctie op te leggen.

Een arts zei in een interview het volgende over chloroquine en de methoden van professor Raoult, en dat lijkt mij op het punt van gezond verstand te zijn geraakt:

Het protocol van de tests die de effectiviteit van een medicijn bepalen, vereist dat 2 populaties worden getest, één met het medicijn, de andere met een placebo ... Maar we kunnen ons vandaag nauwelijks voorstellen, gezien de urgentie van de situatie, neem een ​​populatie van besmet door het coronavirus en geef ze een placebo om te zien hoeveel er zullen sterven en te vergelijken met de patiënten die echt met het medicijn worden behandeld! ...


We geven duidelijk toe dat we patiënten gaan offeren op het altaar van de wetenschap en het officiële protocol!
We begrijpen dat sommige artsen liever voor de optie kiezen om iedereen te behandelen en kijken wat de wereldwijde statistieken geven, lokaal, in het land en elders.
Bovendien begrijp ik dit argument niet, dat wil zeggen dat de resultaten van professor Raoult niet statistisch toelaatbaar zijn omdat ze buiten het protocol vallen, terwijl statistieken in hun geheel worden gegeven voor de hele bevolking.
Waarom zouden de 1000 in Marseille behandelde patiënten fundamenteel verschillen van de 1000 in Mulhouse behandelde patiënten?

Uiteindelijk kunnen we subgroepen met hetzelfde profiel (leeftijd, geslacht, bekende comorbiditeit, enz.) Nemen en de statistieken verfijnen, maar ik weet niet eens zeker of het verstandig zou zijn.
Dernière édition par Grelinette de 11 / 04 / 20, 18: 35, 1 keer bewerkt.
0 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Uitstekende intellectuelen




par GuyGadebois » 11/04/20, 18:30

ABC2019 schreef: En ik ken doktoren die noch beroemd noch Parijzenaar zijn, maar die van hem denken dat we op het punt staan ​​een strafrechtelijke sanctie op te leggen.

Bedankt Pinocchio voor deze enorme leugen.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Uitstekende intellectuelen




par ABC2019 » 11/04/20, 18:43

Grelinette schreef:
ABC2019 schreef:en afgezien van zijn lyrische proza, weet hij wat een statistisch significante test betekent, Michel Onfray?

want als Raoult filosofie of theater wil doen, zal niemand hem de schuld geven. Het probleem is juist wanneer hij beweert wetenschap te doen. En ik ken doktoren die noch beroemd noch Parijzenaar zijn, maar die van hem denken dat we op het punt staan ​​een strafrechtelijke sanctie op te leggen.

Een arts zei in een interview het volgende over chloroquine en de methoden van professor Raoult, en dat lijkt mij op het punt van gezond verstand te zijn geraakt:

Het protocol van de tests die de effectiviteit van een medicijn bepalen, vereist dat 2 populaties worden getest, één met het medicijn, de andere met een placebo ... Maar we kunnen ons vandaag nauwelijks voorstellen, gezien de urgentie van de situatie, neem een ​​populatie van besmet door het coronavirus en geef ze een placebo om te zien hoeveel er zullen sterven en te vergelijken met de patiënten die echt met het medicijn worden behandeld! ...


We geven duidelijk toe dat we patiënten gaan offeren op het altaar van de wetenschap en het officiële protocol!

Aangezien HCQ toxische effecten kan hebben op Covid-19-patiënten, is het precies dezelfde morele kwestie om ze te geven als niet te geven. Het is ook gezond verstand, toch?

Hoe dan ook, Raoult gaf alleen aan degenen die niets vreesden, dus hij had ze net zo goed niet kunnen geven.

'De zieken opofferen op het altaar van de wetenschap' is hetzelfde als zeggen dat wat hij deed geen wetenschap is, en dat is precies waarvoor hij wordt bekritiseerd.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Uitstekende intellectuelen




par Exnihiloest » 11/04/20, 19:03

In tijden van "oorlog", en ik ben het niet die het zegt, wordt niets helemaal correct gedaan.

Wanneer een democratie naar behoren is uitgevoerd, dwingt dit mensen niet om thuis te blijven of vergaderingen te verbieden. En toch is dit wat er vandaag gebeurt.
In de wetenschap is het hetzelfde. Er zijn beperkingen. Zijn we vergeten dat er een noodgeval is?
En dat serieuze studies met nauwgezette protocollen tegenwoordig niet urgent zijn?
De urgentie van vandaag is snel en voldoende onderzoek om te kunnen zeggen dat er waarschijnlijk een, zelfs kleine, winst is bij het gebruik van een dergelijke behandeling in plaats van helemaal niets. En zo hebben we het.

Gisteren slechts 554 doden in ziekenhuizen, een rietje. Afgezien daarvan, laten we onze tijd nemen, zeggen Parijse experts en mandarijnen, dat wil zeggen, laten we sterven en rustig onze serieuze tests doen van echte wetenschappers die elkaar respecteren, dubbelblind en met patiënten behandeld met placebo's! Dit is waar het "offer" van de zieken ligt. Weten ze wat oorlogsmedicijn is, onze gugu's?
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Uitstekende intellectuelen




par ABC2019 » 11/04/20, 20:24

GuyGadebois schreef:
ABC2019 schreef: En ik ken doktoren die noch beroemd noch Parijzenaar zijn, maar die van hem denken dat we op het punt staan ​​een strafrechtelijke sanctie op te leggen.

Bedankt Pinocchio voor deze enorme leugen.

Aangezien je niet weet over wie ik het heb, is dit oordeel volkomen dom. Maar het is jouw gewoonte.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Uitstekende intellectuelen




par ABC2019 » 11/04/20, 20:26

Exnihiloest schreef:In tijden van "oorlog", en ik ben het niet die het zegt, wordt niets helemaal correct gedaan.

Wanneer een democratie naar behoren is uitgevoerd, dwingt dit mensen niet om thuis te blijven of vergaderingen te verbieden. En toch is dit wat er vandaag gebeurt.
In de wetenschap is het hetzelfde. Er zijn beperkingen. Zijn we vergeten dat er een noodgeval is?
En dat serieuze studies met nauwgezette protocollen tegenwoordig niet urgent zijn?
De urgentie van vandaag is snel en voldoende onderzoek om te kunnen zeggen dat er waarschijnlijk een, zelfs kleine, winst is bij het gebruik van een dergelijke behandeling in plaats van helemaal niets. En zo hebben we het.

Gisteren slechts 554 doden in ziekenhuizen, een rietje. Afgezien daarvan, laten we onze tijd nemen, zeggen Parijse experts en mandarijnen, dat wil zeggen, laten we sterven en rustig onze serieuze tests doen van echte wetenschappers die elkaar respecteren, dubbelblind en met patiënten behandeld met placebo's! Dit is waar het "offer" van de zieken ligt. Weten ze wat oorlogsmedicijn is, onze gugu's?

het is geen reden om iets te doen. Ik herinner u eraan dat er nog steeds rechtbanken en vonnissen waren, zelfs in oorlogstijd.

U redeneert als bewezen dat de HCQ effectief is, terwijl dat precies is wat niet is bewezen.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Uitstekende intellectuelen




par GuyGadebois » 11/04/20, 21:04

ABC2019 schreef:het is geen reden om iets te doen. Ik herinner u eraan dat er nog steeds rechtbanken en vonnissen waren, zelfs in oorlogstijd. <<<< aangezien spot niet langer doodt, dient u een klacht in tegen Raoult.

U redeneert als bewezen dat de HCQ effectief is, terwijl dat precies is wat niet is bewezen.
Het is zojuist bewezen door de laatste Chinese studie en de laatste van Raoult, zonder alle getuigenissen van professionals en patiënten te tellen (zonder enige wetenschappelijke waarde, nietwaar?). Waar het zijn effectiviteit aantoonde in de praktijk van veldgeneeskunde. Maar het zijn pinda's ... dat zei je al.
En dat is ook comm, denk ik:
https://inchloroquinwetrust.com/actuali ... Pyrk_Gi1I8
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9836
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2673

Re: Uitstekende intellectuelen




par sicetaitsimple » 11/04/20, 21:29

ABC2019 schreef:het is geen reden om iets te doen. Ik herinner u eraan dat er nog steeds rechtbanken en vonnissen waren, zelfs in oorlogstijd.


Het is gewoon het probleem ... Ik had het ongeveer tien dagen geleden genoemd denk ik, maar ik kan het niet meer vinden, rond eind maart ten tijde van de besluiten met betrekking tot het gebruik van chloroquine en zijn derivaten.
Over een paar weken of maanden zal de epidemische crisis hopelijk voorbij zijn ...
En daar zullen we in alle opzichten losgelaten individuele gerechtelijke aanvallen zien, zowel voor als tegen een dergelijke behandeling die niet effectief zou zijn geweest voor een dergelijke afsluiting.
En onze zorgverleners, vandaag in de frontlinie, zullen dit soort aanvallen ondergaan. Welnu, ze zijn normaal gesproken verzekerd, het kost hen een blinde als ze liberaal zijn, maar sommigen zullen worden aangevallen en zullen voor de rechter komen.

En onze gouverneurs ook, aangezien sommige senatoren wier toespraak door sommigen hierover gewaardeerd lijkt te worden forum claim al "de rechtbank".

Sommige mensen gebruiken hier vaak de term "gerber" achter hun toetsenbord, ik neem het voor mezelf op.

Maar goed, als je achter je toetsenbord zit en je hebt geen beslissing te nemen, riskeer je eigenlijk niets om iets te vertellen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272

Re: Uitstekende intellectuelen




par Grelinette » 11/04/20, 22:45

ABC2019 schreef:... Het is duidelijk dat we toegeven dat we de zieken gaan offeren op het altaar van de wetenschap en het officiële protocol!

... aangezien HCQ toxische effecten kan hebben op Covid-19-patiënten, is het precies dezelfde morele kwestie om ze te geven als niet te geven. Het is ook gezond verstand, toch?

Vandaag, zodra we het hebben over Chloroquine, heffen we onze armen met grote ogen naar de hemel en roepen we "PAS OP, het is gevaarlijk, het kan dodelijk zijn, enz ..."

Gisteren, dat wil zeggen vorig jaar, in 2019, als we zijn arts gingen bezoeken voor een vermoedelijke atypische infectie (bijv. Lyme), zou zijn behandelende arts chloroquine kunnen voorschrijven, zeker met aanbevelingen , maar zonder speciale voorzorgsmaatregelen.

Zonder het debat aan te willen gaan over de vermeende recente verdachte classificatie van chloroquine vóór de epidemie als een giftige stof, blijft het een feit dat chloroquine plotseling een heel erg delicaat medicijn wordt om te gebruiken wanneer het mogelijk, mogelijk, mogelijk sommige gevallen, onder medisch toezicht, onder voorbehoud, om nuttig te zijn voor bepaalde patiënten ... Maar nee, onlangs is het te gevaarlijk en kan het ... mensen doden die zullen sterven.

(terloops, terwijl ons wordt verteld dat een medicijn om als effectief te worden erkend, tests moet ondergaan die het officiële wetenschappelijke protocol respecteren ... maar, omgekeerd, is chloroquine geslaagd voor deze tests die het vandaag als gevaarlijk en ineffectief classificeren?...)
0 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Uitstekende intellectuelen




par ABC2019 » 12/04/20, 04:55

Grelinette schreef:Zonder het debat aan te willen gaan over de vermeende recente verdachte classificatie van chloroquine vóór de epidemie als een giftige stof, blijft het een feit dat chloroquine plotseling een heel erg delicaat medicijn wordt om te gebruiken wanneer het mogelijk, mogelijk, mogelijk sommige gevallen, onder medisch toezicht, onder voorbehoud, om nuttig te zijn voor bepaalde patiënten ... Maar nee, onlangs is het te gevaarlijk en kan het ... mensen doden die zullen sterven.

(terloops, terwijl ons wordt verteld dat een medicijn om als effectief te worden erkend, tests moet ondergaan die het officiële wetenschappelijke protocol respecteren ... maar, omgekeerd, is chloroquine geslaagd voor deze tests die het vandaag als gevaarlijk en ineffectief classificeren?...)

waarom denk je anders?
niemand zei dat het niet effectief was, serieuze mensen zeiden dat er serieuze tests nodig waren voordat er werd gebazuind, dat is alles.

En a priori lijken ze het beter te weten dan amateurs die doen alsof forums dat gerandomiseerde tests nutteloos zijn, ook op andere onderwerpen dan Convid-19 en HCQ.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 277-gasten