Uitstekende intellectuelen

filosofische debatten en bedrijven.
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Uitstekende intellectuelen




par ABC2019 » 14/04/20, 18:06

GuyGadebois schreef:
ABC2019 schreef:ach ja, aangezien hij het zegt, is het noodzakelijkerwijs waar, ik ben dom...

Natuurlijk is het waar. Hij is een autoriteit op dit gebied. Terwijl jij... je bent zielig. : Mrgreen:

zeker, zeker... en dus homeopathie om infectieziekten te behandelen, wat denkt deze autoriteit die een autoriteit op dit gebied is daarover?

Trouwens, ik maak me nog steeds zorgen om Janic, ik hoop dat het gewoon een verbindingsprobleem is, want twee weken nadat hij een bericht heeft geplaatst, klinkt niet als hem...
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Uitstekende intellectuelen




par GuyGadebois » 14/04/20, 18:09

ABC2019 schreef:....homeopathie....

Welk rapport? Geen, alleen om Raoult gratis neer te schieten. Verachtelijk proces zoals jouw video van mijn twee, genomen van Youtune. Uw methoden zijn berucht en lasterlijk.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Uitstekende intellectuelen




par ABC2019 » 14/04/20, 20:02

GuyGadebois schreef:
ABC2019 schreef:....homeopathie....

Welk rapport? Geen, alleen om Raoult gratis neer te schieten. Verachtelijk proces zoals jouw video van mijn twee, genomen van Youtune. Uw methoden zijn berucht en lasterlijk.

Hoe komt het? Ik vraag alleen naar zijn mening over homeopathie, aangezien hij een toonaangevende autoriteit is op het gebied van infectieziekten, moet zijn mening waarde hebben, toch? Ik zie niet wat er lasterlijk aan is om te vragen wat hij ervan vindt!!
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Uitstekende intellectuelen




par GuyGadebois » 14/04/20, 20:07

ABC2019 schreef:Hoe komt het? Ik vraag alleen naar zijn mening over homeopathie...

En goed geschreven in plaats van vragen in de leegte... (Hier hebben we alles gelezen!) "Ik vraag hem" wie denk je dat je bent?.... : Roll: : Roll: : Roll:
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Uitstekende intellectuelen




par ABC2019 » 14/04/20, 20:16

GuyGadebois schreef:
ABC2019 schreef:Hoe komt het? Ik vraag alleen naar zijn mening over homeopathie...

En goed geschreven in plaats van vragen in de leegte... (Hier hebben we alles gelezen!) "Ik vraag hem" wie denk je dat je bent?.... : Roll: : Roll: : Roll:

Ik schreef niet "Ik vraag HEM", ik schreef "Ik vraag".
Ik kan me voorstellen dat als hij wist dat homeopathie effectief was tegen infectieziekten, het zijn PLICHT als GRRRAAAAND-arts zou zijn om dat onmiddellijk te zeggen, toch? anders zou het crimineel zijn om het te verbergen!! als het effectief is, moet hij video's hebben waarin hij haar verdedigt, aangezien hij niet verlegen lijkt voor de camera's...
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Uitstekende intellectuelen




par GuyGadebois » 14/04/20, 20:35

ABC2019 schreef:Ik schreef niet "Ik vraag HEM", ik schreef "Ik vraag".

Dat is goed, blijf vragen. : Lol: : Lol: : Lol: ("Ik vraag het alleen maar zijn mening over homeopathie")
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Uitstekende intellectuelen




par ABC2019 » 14/04/20, 20:55

GuyGadebois schreef:
ABC2019 schreef:Ik schreef niet "Ik vraag HEM", ik schreef "Ik vraag".

Dat is goed, blijf vragen. : Lol: : Lol: : Lol: ("Ik vraag het alleen maar zijn mening over homeopathie")

ja, ik vraag of iemand zijn mening over homeopathie kent. Als homeopathie effectief is en hij weet het, dan moet hij dat toch ergens gezegd hebben? anders zou het misdadig zijn om het te verbergen, en we begrepen dat het niets voor hem was om zieke mensen te laten sterven zonder ze te behandelen!
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Uitstekende intellectuelen




par GuyGadebois » 14/04/20, 20:57

ABC2019 schreef:ja, ik vraag of iemand zijn mening over homeopathie kent. Als homeopathie effectief is en hij weet het, dan moet hij dat toch ergens gezegd hebben? anders zou het misdadig zijn om het te verbergen, en we begrepen dat het niets voor hem was om zieke mensen te laten sterven zonder ze te behandelen!

Blijf films maken, het is hilarisch om naar te kijken. Ik vraag me af of hij de verschillende gootsteenontstoppers kent en of hij de voorkeur geeft aan vloeibare, poedervormige of dat hij andere persoonlijke tips heeft... : Roll:
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Uitstekende intellectuelen




par ABC2019 » 14/04/20, 20:58

GuyGadebois schreef:
ABC2019 schreef:ja, ik vraag of iemand zijn mening over homeopathie kent. Als homeopathie effectief is en hij weet het, dan moet hij dat toch ergens gezegd hebben? anders zou het misdadig zijn om het te verbergen, en we begrepen dat het niets voor hem was om zieke mensen te laten sterven zonder ze te behandelen!

Blijf films maken, het is hilarisch om naar te kijken. Ik vraag me af of hij de verschillende gootsteenontstoppers kent en of hij de voorkeur geeft aan vloeibare, poedervormige of dat hij andere persoonlijke tips heeft... : Roll:

je verrast me daar... we hebben het nog steeds over de levens van miljoenen mensen... en jij hebt het tegen mij over gootsteenontstoppers!!
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Uitstekende intellectuelen




par GuyGadebois » 14/04/20, 20:59

ABC2019 schreef:je verrast me daar... we hebben het nog steeds over de levens van miljoenen mensen... en jij hebt het tegen mij over gootsteenontstoppers!!

En jij van niets. Afgezien van je fantasieën. : Mrgreen:
(Ik vraag me af of Raoult de limoen-muntinfusie tegen covid heeft getest...)
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 191-gasten