Verbeter de uitwisselingen en het doel van Graham

filosofische debatten en bedrijven.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79322
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: Uitwisselingen verbeteren ...




par Christophe » 30/09/20, 09:15

Het zijn narcistische perverse charlots, dat is alles wat je hoeft te onthouden ...

https://www.lexpress.fr/actualite/monde ... 35444.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
Paul72
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 684
Inschrijving: 12/02/20, 18:29
Plaats: Sarthe
x 139

Re: Uitwisselingen verbeteren ...




par Paul72 » 30/09/20, 09:38

Christophe schreef:Het zijn narcistische perverse charlots, dat is alles wat je hoeft te onthouden ...

https://www.lexpress.fr/actualite/monde ... 35444.html



Geen woord over de verschrikkelijke schulden van Trump en het feit dat hij geen belasting betaalt?
0 x
Ik ben allergisch voor idioten: soms hoest ik zelfs.
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16126
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5241

Re: Uitwisselingen verbeteren ...




par Remundo » 30/09/20, 09:43

mouaip ...

tegelijkertijd glijden we richting a Idiocracy, namelijk dat de mensen wereldwijd steeds dommer worden.

Hij beslist niet door de politieke voorstellen te vergelijken, maar de kandidaat die de ander het meest persoonlijk heeft vernederd / verpletterd. Dialectiek wint van redeneren, en zelfs nu wordt dialectiek 'clichés' die erop gericht zijn de tegenstander te exploderen op het kruispunt van belediging, misvatting en theatrale effecten.

Merk op dat zelfs op de forums, we hebben verschuivingen die een beetje in dezelfde richting gaan. Als de gesprekspartners geen inhoudelijke argumenten meer hebben, glijdt het uit over spot, insinuaties en vervolgens persoonlijke aanvallen.

Ik ben uitgegleden Chef!

1 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79322
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: Uitwisselingen verbeteren ...




par Christophe » 30/09/20, 09:47

Remundo schreef:tegelijkertijd glijden we richting a Idiocracy, namelijk dat de mensen wereldwijd steeds dommer worden.


Ah ah ah heeft zojuist gepost: samenleving-en-filosofie / samenleving-citaten-en-slogans-in-afbeeldingen-die-weerspiegelen-t12318-160.html # p412778

Beeld
1 x
Avatar de l'utilisateur
Paul72
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 684
Inschrijving: 12/02/20, 18:29
Plaats: Sarthe
x 139

Re: Uitwisselingen verbeteren ...




par Paul72 » 30/09/20, 10:08

https://www.franceculture.fr/politique/ ... 16-et-2017

Het ergste is dat de kiezers niets weten over de programma's van de kandidaten of hun acties en resultaten uit het verleden, ze stemmen alleen op hun empathie voor het personage ... Wat er ook gebeurt of bijna. Er was over dit onderwerp een rapport over cultuur, maar dat is nog niet gevonden. We zijn op dit punt nog niet in Frankrijk ... voorlopig.
1 x
Ik ben allergisch voor idioten: soms hoest ik zelfs.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79322
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: Uitwisselingen verbeteren ...




par Christophe » 30/09/20, 10:25

Niet in Frankrijk? Wat denk je?

Een verkiezingscampagne is entertainment, het is circus ... het is meer gebaseerd op de (eenmans) show van de kandidaat dan op zijn beloften ... die in ieder geval zelden worden nagekomen!

Het bewijs hiervan is: herlees Macron's programma ... : Cheesy:

Het showniveau is net iets lager dan in de VS.
1 x
Avatar de l'utilisateur
Paul72
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 684
Inschrijving: 12/02/20, 18:29
Plaats: Sarthe
x 139

Re: Uitwisselingen verbeteren ...




par Paul72 » 30/09/20, 12:10

Christophe schreef:Niet in Frankrijk? Wat denk je?

Een verkiezingscampagne is entertainment, het is circus ... het is meer gebaseerd op de (eenmans) show van de kandidaat dan op zijn beloften ... die in ieder geval zelden worden nagekomen!

Het bewijs hiervan is: herlees Macron's programma ... : Cheesy:

Het showniveau is net iets lager dan in de VS.


Vers zouden we verrast zijn door het gebrek aan politieke cultuur in de VS, ondanks alles !! Frankrijk is erg gepolitiseerd, daar is dat helemaal niet het geval.
0 x
Ik ben allergisch voor idioten: soms hoest ik zelfs.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79322
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: Uitwisselingen verbeteren ...




par Christophe » 30/09/20, 12:15

Het is niet omdat er elders erger is dat we hier niet slecht zijn !!
1 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12307
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2968

Re: Uitwisselingen verbeteren ...




par Ahmed » 30/09/20, 13:23

Mooie formule, Christophe! :P
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Uitwisselingen verbeteren ...




par Obamot » 30/09/20, 17:42

De keuze van kandidaten in de partijen, voordat ze zelf bepalen, zal daarom meer gericht zijn op de vraag of:
- "Wie wint de verkiezing volgens de "trend" van het moment die de meeste stemmen zal halen in de peilingen en in de peilingen?"

En niet de echte politieke onderwerpen en urgente kwesties die voor de bevolking moeten worden aangepakt (of oppervlakkig moeten worden behandeld): opwarming, schuldenlast en geldcreatie, functioneren van justitie en wetshandhaving, opleiding, gezondheidszorg, pensioenen, enz.

We bevinden ons in een wereld van uiterlijk, van abstracte waarden, waar het om gaat is branding ... gepubliceerd zijn in The Lancet telde meer dan de inhoud van de studie zelf: "Ah maar mijn goede Môssieur, ik ben gepubliceerd in The Lancet ", [het is daarom goed dat ...] In deze antropotechnische wereld vragen we niet om na te denken, maar om uit te voeren => AAN => UIT

En de illusie is perfect, aangezien alle 'maatschappelijke' apparaten er zijn om te voorkomen dat je moet nadenken.
En aangezien degenen die de peilingen beantwoorden in dezelfde verhouding staan ​​als degenen in de meerderheid van de stemtrend (de peiling is slechts een zelf-plebisciet van het pseudo-democratische systeem, en dit ongeacht de kandidaten op de kieslijsten, die beantwoorden dezelfde selectiecriteria die overeenkomen met de huidige trend)

Het is een systeem dat niet precies is wat Socrates had verwacht, aangezien er een historische regressie is die ons dichter dan ooit bij het diermodel brengt. : Wink:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 358-gasten