Paleocontacthypothese of New euhemerism

filosofische debatten en bedrijven.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 11/12/15, 16:41

Christophe schreef:Hij heeft het helemaal mis... hij is al een paar dagen aan het ijlen geloof ik! Volledig neergestreken!

Hé, Manu, ga je naar beneden? : Cheesy:

Daarom stelde ik een ander gedeelte voor, er zit poëzie in wat hij zegt >>> in feite zijn zijn berichten beter dan dat, er is nog iets anders, een permanente stijloefening, een stijl kortom, het is heimelijk zonder onzin, scherp en licht, van subliminaal naar scherpzinnig, een hele kunst!

Ja, soms loopt het over op andere draden, het moet het besturingssysteem zijn of een bug in het toetsenbord : Lol:
0 x
raymon
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 901
Inschrijving: 03/12/07, 19:21
Plaats: vaucluse
x 9




par raymon » 11/12/15, 18:06

Jammer dat ik de laatste tijd goed met Obamot kon opschieten...
Het is duidelijk dat we sinds wanneer bezoek krijgen van buitenaardse wezens? Wie weet.
Onze “natuurkunde” waar ik op zit, maar ik zou niet op het esoterische ingaan.
Gezien alle planeten buiten het zonnestelsel die al zijn ontdekt, bestaan ​​ze met vrijwel zekerheid.
Bereid 12,7 voor.
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 11/12/15, 19:20

raymon schreef: ....Het is duidelijk dat we sinds wanneer bezoek krijgen van buitenaardse wezens? Wie weet.
Onze “natuurkunde” waar ik op zit, maar ik zou niet op het esoterische ingaan.


Nee, helemaal niet evident.

raymon schreef:Gezien alle planeten buiten het zonnestelsel die al zijn ontdekt, bestaan ​​ze met vrijwel zekerheid.


Het probleem is dat ze lichtjaren verwijderd zijn.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 11/12/15, 19:35

raymon schreef:Jammer dat ik de laatste tijd goed met Obamot kon opschieten...

Ja, dat heb ik gemerkt, geweldige inzet van beide kanten!
Waarom te erg? Moet je niet in de verleden tijd spreken?

raymon schreef:Het is duidelijk dat we sinds wanneer bezoek krijgen van buitenaardse wezens? Wie weet.

We kunnen het altijd bespreken, het kan geen kwaad om dat te denken...
Ik had het er vorige week nog eens over met onze (bio)chemicus.
Dit is een delicaat onderwerp, want om een ​​reactie te laten plaatsvinden (biologisch leven), zelfs als er sprake is van een winterslaap (tijdens zeer lange interstellaire reizen), vertelt de chemie ons dat vóór een ontwaken de voorwaarde een inleiding van het proces is, het is een regel. altijd... Dus vóór de winterslaap moet het proces van het verlaten van deze toestand al vóór deze "bevriezing" worden gestart! En hij vond niets dat dit fragiele, gestopte proces in leven kon houden, zodat het op het juiste moment opnieuw zou worden geactiveerd en op de top van zijn oorspronkelijke functies zou kunnen functioneren!

Dus achteraf kunnen we ons natuurlijk van alles voorstellen, zoals teleportatie of wat dan ook, maar voor mij is het meer sciencefiction.

raymon schreef:Onze “natuurkunde” waar ik op zit, maar ik zou niet op het esoterische ingaan.

Het is niet verboden, maar wat het ook op zijn plaats zet, het zal noodzakelijkerwijs ‘erop zitten’, omdat het 100% compatibel moet zijn met de manifestaties van deze natuurkunde, zoals we die vandaag de dag kennen. het behoud van het relatieve evenwicht van zonnestelsels in hun sterrenstelsels, en de hele kosmos, tot het functioneren van smartphones en manifestaties in het oneindig kleine, zoals de kwantumopbrengst van fotografische sensoren bij het passeren van massaloze fotonen en Higgs-bosonen...
Uitgebreid programma om er te komen!
En het is beter dat we erop kunnen zitten, mijn beste Raymon Beeld omdat er anders niets standhoudt? Beeld

raymon schreef:Gezien alle planeten buiten het zonnestelsel die al zijn ontdekt, bestaan ​​ze met vrijwel zekerheid.

Ja dat kan, maar dan zijn ze nog thuis en gaan we ze niet tegenkomen (misschien is het uiteindelijk wel beter voor ons) : Mrgreen:
0 x
raymon
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 901
Inschrijving: 03/12/07, 19:21
Plaats: vaucluse
x 9




par raymon » 11/12/15, 20:28

raymon schreef:
....Het is duidelijk dat we sinds wanneer bezoek krijgen van buitenaardse wezens? Wie weet.
Onze “natuurkunde” waar ik op zit, maar ik zou niet op het esoterische ingaan.


Nee, helemaal niet evident.

Je hebt daar een hoop gekke mensen (soldaten) en het is goed:
https://www.youtube.com/watch?v=73ZiDEtVms8
tijdens zeer lange interstellaire reizen) vertelt de chemie ons dat vóór een ontwaken

Ben je zeker van je natuurkunde of je scheikunde?
En bovendien zeg ik dit, maar ik ben slecht in natuurkunde.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 11/12/15, 20:44

het is veilig binnen de grenzen van wat vandaag de dag mogelijk is, heel bescheiden vergeleken met de kennis die we over een miljoen jaar zullen hebben, maar al niet slecht als we denken aan de achterwaartse compatibiliteit die toekomstige ontdekkingen zullen moeten hebben met wat bestaat vandaag!
Maar ik probeer je niet te overtuigen.

Merk op dat als het niet zou werken, de industriële processen niet zouden werken. Ik zou bijvoorbeeld niet hebben geleerd om op een offsetmachine te printen (het water dat het vet in de inkt afstoot... zou niet hebben gewerkt), we zouden Ik had niet geweten hoe ik ruwe olie moest kraken om er benzine van te maken, huisvrouwen zouden geen soufflé kunnen maken, de omelet zou onmogelijk zijn, ik zou nog steeds last hebben van allergieën, fotografie zou nooit hebben bestaan ​​en jij en ik ook niet?

: Lol:

Voor jouw video lach ik minder :schok: 8)
De getuigenis van Charles Halt is aangrijpend; ze lijken allemaal nog steeds erg aangedaan door wat ze hebben gezien, ruim veertig jaar na de gebeurtenissen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749




par sen-no-sen » 11/12/15, 21:57

raymon schreef:Het is duidelijk dat we sinds wanneer bezoek krijgen van buitenaardse wezens? Wie weet.
Onze “natuurkunde” waar ik op zit, maar ik zou niet op het esoterische ingaan.
Gezien alle planeten buiten het zonnestelsel die al zijn ontdekt, bestaan ​​ze met vrijwel zekerheid.
Bereid 12,7 voor.


Er zijn ongeveer 10 sterren tot de kracht van 23 sterren in het heelal, ongeveer evenveel als er zandkorrels zijn op alle stranden van de aarde.
Als we hieraan tussen de 0 en 10 planeten rond elke ster toevoegen... : Lol:
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491




par Janic » 12/12/15, 10:39

Plasmanu lijkt op JC van Damme maar dan beter! : Cheesy:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 12/12/15, 17:45

Mijn oog.
Het is bullshit : Mrgreen: Beeld


Beeld

Nog steeds gewoon vervelend
Beeld
Vraag niet om de volgende. Er zit bloed op.
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1689
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 113

Re: Theorie van oude astronauten of neo-evhemerisme




par Oli 80 » 10/01/17, 19:17

Goedenavond, hier zijn video's die je aan het denken zetten https://www.youtube.com/watch?v=Q2gD_dAmHfo

https://www.youtube.com/watch?v=2g2GErBVbuA

https://www.youtube.com/watch?v=2aBtdJ190Rs

natuurlijk is dit alles slechts theorieën zoals met de annunakis

dit onderwerp is erg groot
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 324-gasten