Paleocontacthypothese of New euhemerism

filosofische debatten en bedrijven.
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12308
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970




par Ahmed » 22/12/14, 12:20

In een museum voor moderne kunst vindt u onder de werken van Picasso, eventueel ook op Kandinsky ... 8)
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 22/12/14, 14:47

moinsdewatt schreef:Pouf poef poef.
Pouf poef poef.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 22/12/14, 15:47

Ik heb mezelf in de luren gelegd
Dat vind ik zelf leuk! (ridderstijl en laspales) :P
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1689
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 113




par Oli 80 » 05/12/15, 22:11

Goedenavond, hier is nog een video met Maya- of Inca-artefacten
https://www.youtube.com/watch?v=aL-hZZxP6wQ

Bonne soirée
0 x
Arnaud M
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 132
Inschrijving: 31/08/05, 18:34
x 2




par Arnaud M » 11/12/15, 14:11

Het is waar dat het bewijs overvloedig is, ook al is veel van het zogenaamde bewijs dat op internet wordt gevonden een mengeling van echte informatie en vervalsingen. Er zijn veel valse beelden over de reuzen elders, een van de meest productieve onderwerpen, zoals destijds over vrije energie.

De piramides zelf: Ahmed zegt dat deze theorieën veel genialiteit wegnemen, maar als we vasthouden aan de officiële versie, beginnen geitenhoeders 4700 jaar geleden ineens een piramide te bouwen die we bijna 5000 jaar later nog steeds niet kunnen herbouwen. Allemaal in 20 jaar... Het kan zijn dat de technologie aan ons is gegeven en vervolgens weer is teruggenomen.

Het probleem is dat dit een gebied is met veel ontbrekende stukken, druk op getuigen, black-outs, enz. Dus vinden we het idee van een complot om dat allemaal te verbergen.
Vanaf daar, als er echt een samenzwering is, betekent dit dat alles forums die erover praten, worden geïnfiltreerd door agenten in opdracht van de samenzweerders, wiens missie het is om valse video's te maken, valse bewijzen die vervolgens met veel tamtam worden ontkracht door NASA of een andere officiële instantie, onconstructieve interventies op alle berichten die erover praten, enz.

Maar als dat zo is, zijn er geen samenzweringen, ook moeilijk te bewijzen.

Voor mij, nadat ik nogal wat gevallen heb bestudeerd en de kwade trouwreacties van officiële wetenschappers heb gezien, is er sprake van een misdrijf. maar als dat zo is, is het gewoon zo dat de incompetenten de macht hebben gegrepen in alle sferen van onze samenleving, en geen kennis in twijfel willen trekken die moeilijk te leren is. Ik kan je vertellen dat de incompetenten van vandaag heel erg hoog kunnen reiken, en hun vrienden daar kunnen houden... Je moet gewoon weten hoe je goed moet spreken.
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 11/12/15, 14:40

Arnaud M schreef:De piramides zelf: Ahmed zegt dat deze theorieën veel genialiteit wegnemen, maar als we vasthouden aan de officiële versie, beginnen geitenhoeders 4700 jaar geleden ineens een piramide te bouwen die we bijna 5000 jaar later nog steeds niet kunnen herbouwen. Allemaal in 20 jaar... Het kan zijn dat de technologie aan ons is gegeven en vervolgens weer is teruggenomen.


Het zou geen probleem zijn om zo'n piramide te herbouwen zolang we onszelf de middelen geven om 20 slaven te hebben gedurende 000 jaar.

En toen maakten we werken die veel meer materiaal bevatten dan de piramides. Zoals de Aswandam.
0 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 11/12/15, 15:28

pffffffff, ik geef 100€ contant voor mijn jotul. alsjeblieft...
2 weken wachten op onderdelen.
de rest wacht tot 2016.
MonDD, bestanden, alles wordt geüpload in de cloud, over de hele wereld
sinds 1974
1998
2012
2014
& up-to-date 01/01/2016
wacht maar af
loulou, het is geen spelleven!!!!! niet zomaar een spelletje....

hé zeg: mijn vriend Big Fred heeft zojuist een enorm beveiligingsraam voor me gebroken, er is nog steeds de hoeveelheid aluminium, verdomme, om opnieuw te beginnen.
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Avatar de l'utilisateur
renaud67
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 638
Inschrijving: 26/12/05, 11:44
Plaats: Marseille
x 8




par renaud67 » 11/12/15, 15:36

plasmanu heeft zeker problemen
maar ik heb het gevoel dat hij ongelijk heeft forum plaatsen : Cry:
0 x
De absurditeiten van gisteren zijn de waarheden van vandaag en morgen banaliteiten.
(Alessandro Marandotti)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79327
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 11/12/15, 15:54

Hij heeft het helemaal mis... hij is al een paar dagen aan het ijlen geloof ik! Volledig neergestreken!

Hé, Manu, ga je naar beneden? : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 11/12/15, 16:23

hier zeggen we,wij gaan omhoog als je naar het noorden gaat.
neergestreken, : Mrgreen: zoals de Toyota-reclame vanmorgen : Mrgreen:

haaa de mix van genres!!! wat een gekke theorie... : Idee:
: Mrgreen:
a
&
+
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 276-gasten