Presidentsverkiezingen: zal Mélenchon de verrassing zijn?

filosofische debatten en bedrijven.
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Betreft: Presidentsverkiezingen: Mélenchon zal hij de verrassing zijn?




par izentrop » 10/04/22, 02:23

0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Betreft: Presidentsverkiezingen: Mélenchon zal hij de verrassing zijn?




par Obamot » 10/04/22, 02:36



Geef jij tussen twee dictators de voorkeur aan Macron of Chavez?
Dernière édition par Obamot de 10 / 04 / 22, 02: 40, 1 keer bewerkt.
1 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Betreft: Presidentsverkiezingen: Mélenchon zal hij de verrassing zijn?




par ABC2019 » 10/04/22, 02:39

Obamot schreef:Geef jij tussen twee dictators de voorkeur aan Macron of Chavez?


als de vraag serieus is, degene aan wie u deze kunt stellen zonder gearresteerd te worden.
1 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Betreft: Presidentsverkiezingen: Mélenchon zal hij de verrassing zijn?




par Obamot » 10/04/22, 02:50

Maar ja, maar ja... Je bent echt in slechte conditie... Geloof je nu in democratie? :schok: : Oops:

4EDD3800-DA32-46D9-90D6-9557665672C0.jpeg
4EDD3800-DA32-46D9-90D6-9557665672C0.jpeg (333.87 Kio) Consulté 1091 fois
88C53302-66FD-402A-9F4A-0C2543946176.jpeg

https://anthropo-logiques.org/arrestati ... -macronie/

A644DEAC-4161-4B71-8280-192DBCED9A26.jpeg


Je denkt dat je het toppunt van domheid hebt bereikt waarop je 'de 50/50' wilt proberen :?
3 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Betreft: Presidentsverkiezingen: Mélenchon zal hij de verrassing zijn?




par ABC2019 » 10/04/22, 03:23

Obamot schreef:Maar ja, maar ja... Je bent echt in slechte conditie... Geloof je nu in democratie? :schok: : Oops:

meer dan bij de andere diëten die je ons als voorbeeld geeft, tenzij je argumenten hebt om het tegendeel te bewijzen.

Ik ben nooit gevoelig geweest voor het argument: "we zijn niet perfect, dus steun degenen die tien keer erger zijn"
1 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Betreft: Presidentsverkiezingen: Mélenchon zal hij de verrassing zijn?




par Obamot » 10/04/22, 04:12

ABC2019 schreef:meer dan bij de andere diëten die je ons als voorbeeld geeft
Zwitserland ? : Mrgreen:

Ga je gang en geef ons links naar berichten waarin ik voorbeelden gaf...

Voorbeelden uit uw onuitputtelijke la van sofismen... en trollisme!

Je zou Izy met de vinger in de naad moeten vragen of hij iets met Chavez heeft...

Ah dat is stom, ik vergat het, je moet het vragen, aangezien jij de man bent die voor alles buigt:
– Macronie;
— vaccinatiecampagnes;
— apotheken;
— allerlei repressieve maatregelen;
– geen enkele kritiek op de inbeslagname van de democratie;
– niet meer dan wat Von der Leyen in Brussel deed, die beslissingen neemt alsof zij het hoofd van de EU is
– niets over de angst voor het verspreiden en verzamelen van illegale gegevens door particuliere bedrijven die verband houden met het digitale identiteitsproject;
— niets over handel met voorkennis;
— niets over interessante links;
– geen protest tegen het Lancet/Surgisphère-schandaal:
– wat een schande over het dringende verzoek van Rusland om garantie voor zijn veiligheid, vóór de escalatie van het conflict.
– nog minder over de totale disproportie van bijna verplichte vaccinaties versus een vrijwel onbeduidend sterftecijfer (<1%)
– niets over het NIH-schandaal, dat toegaf de “gain-of-function” van SARS-cov-X te hebben gefinancierd om mensen te infecteren!
– geen woord over de pers die eigendom is van miljardairs...
– geen zin over het McKinsey-schandaal...

Ik stop ermee omdat er op zijn minst drie pagina's zouden zijn die zouden laten zien hoe 'gehoorzaam' je bent.
Als je onder een dictatuur zou leven, zou je geen enkel verschil zien! Typisch Pov.
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Betreft: Presidentsverkiezingen: Mélenchon zal hij de verrassing zijn?




par ABC2019 » 10/04/22, 10:14

Obamot schreef:
Ik stop ermee omdat er op zijn minst drie pagina's zouden zijn die zouden laten zien hoe 'gehoorzaam' je bent.
Als je onder een dictatuur zou leven, zou je geen enkel verschil zien! Typisch Pov.


Het is waar, ik verspil mijn tijd niet met klagen over alle tekortkomingen van de mensheid, en mensen laten geloven dat er supermorele mensen zijn bij wie dat allemaal niet zou gebeuren.

Door simpelweg te praten over mensen die irrationele angsten verspreiden over vaccins die 90% van de sterfgevallen voorkomen, over dictators die hun landen en hun buren meeslepen in nutteloze en dodelijke oorlogen, worden enkele absurditeiten rechtgezet op het gebied van het tweede principe van de thermodynamica, groentesap dat de wapens terug zou laten groeien, aanhangers van de van de holle maan, en presidentskandidaten die de toespraken herhalen die Europa naar de Tweede Wereldoorlog brachten, dat houdt mij al genoeg bezig. Iedereen heeft zijn eigen waardenhiërarchie!
1 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Betreft: Presidentsverkiezingen: Mélenchon zal hij de verrassing zijn?




par Obamot » 10/04/22, 10:57

Welnu, je gaat door met het inhalen van de filialen om een ​​afleiding te creëren, maar ik zal je toch antwoorden, want vandaag is een grote dag, je zult weten of er sprake is van fraude of niet! U zult weten of we nog steeds in een democratie leven of niet. (Ik durf een keer te paralogiseren!)

ABC2019 schreef:het is waar, ik besteed mijn tijd niet aan klagen over alle tekortkomingen van de mensheid, en mensen laten geloven dat er supermorele mensen zijn bij wie dit allemaal niet zou gebeuren.

Geen betere valse derche, Dit is precies de indruk die wordt gewekt door het lezen van uw berichten gedurende 2 jaar,
...die van een laarzendroger die overal naar toe buigt...

ABC2019 schreef:Door alleen maar te praten over mensen die irrationele angsten verspreiden over vaccins die 90% van de sterfgevallen voorkomen,
Grote woede of haal ons uit het bewijsmateriaal, integendeel, er zijn landen die een zeer lage vaccinatiegraad hebben en die het veel beter hebben gedaan dan de meest gevaccineerde landen die nesten voor varianten zijn geworden. Meer dan dat ontgrendelen zal moeilijk worden. Maar het moet gezegd worden dat je “buiten concurrentie bent : Mrgreen:

ABC2019 schreef: dictators die hun landen en hun buren meeslepen in nutteloze en dodelijke oorlogen
Wat jammer is, is dat als we het met je eens zouden kunnen zijn, we je dat niet eens kunnen vertellen, gezien je algemene gedrag, vooral omdat je wetenschappelijke en politieke zaken door elkaar haalt. Terwijl als je een slimme jongen was (en ik hoop dat je op een dag tot bezinning komt), je hier een heel goed deel van zou kunnen uitmaken forum. Je ziet dit conflict zoals je het beschrijft, maar door hier te lezen ben je verwikkeld in een permanente oorlog, dus hoe wil je een correcte, evenwichtige, ethische en eerlijkere visie op dit conflict hebben, terwijl je hier zelf chaos zaait?

De chaos is niet uw vaak constructieve kritiek (waar velen van ons terughoudend in zijn), maar uw trollengedrag en het feit dat u zich met een air van superioriteit gedraagt.


ABC2019 schreef: enkele absurditeiten over de tweede wet van de thermodynamica rechtzetten,
Dat meen je niet? Je gaf hem eenvoudigweg geen antwoord en beledigde hem zelfs! Persoonlijk heb ik geen mening, aangezien hij niet reageerde (hoewel als je wat aardiger was geweest, hij daar wel klaar voor zou zijn geweest!?)

ABC2019 schreef: groentesappen
Praten over voedsel waarbij sarcasme wordt gebruikt om preventie te denigreren, is gewoon in tegenspraak met een deel van uw reactie op het thema van dit “Codex Alimentarius” vod.

ABC2019 schreef:waardoor de armen terug zouden groeien,
Dat is niet wat hij zei, en bovendien is dat niet wat hij zei, en bovendien, zonder a priori een negatief antwoord te geven aan zijn gesprekspartner (die zich in een situatie van wanhoop bevond), geloofde hij het niet zo erg dat hij haar niet wilde geven Omdat hij valse hoop had, zei hij dat ze haar toevlucht moest nemen tot gebed. Absoluut niets in wat hij zei kon hem doen geloven dat zijn arm terug zou groeien (dat is waanzin en dat is jouw verhaal, alleen maar om de aanpak van preventie te kleineren (de zijne is in feite onvolledig, maar gezien jouw schadelijke aanpak is het niet mogelijk om discussieer er op dit moment over, het is bovendien een onderwerp dat je systematisch vermijdt.

ABC2019 schreef: aanhangers van de holle maan
Als je wilt kan ik je het adres geven van drie goede spreekkamers bij jou in de buurt.

ABC2019 schreef: en de presidentskandidaten die de toespraken herhalen die Europa naar de Tweede Wereldoorlog brachten, dat houdt mij al genoeg bezig.
Je stelt het uit, net als Macronescu, we gaan richting de XNUMXe... Vanwege achterlijkheden zoals hij.

ABC2019 schreef: Iedereen heeft zijn eigen waardenhiërarchie!
Ja, dat is het eigenlijk, je denkt dat je over de hele linie gelijk hebt met elitaire antwoorden, terwijl je overkomt als iemand met een nogal zwakke achtergrond. Voorlopig heb je het tegendeel niet bewezen en vermijd je systematisch discussies met relevante antwoorden. Daarmee heb je iets gemeen met Humus. : Mrgreen:

Diep van binnen is de manicheïstische visie voor jou een alibi voor mishandeling : Idee:
Dernière édition par Obamot de 10 / 04 / 22, 11: 19, 2 keer bewerkt.
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Betreft: Presidentsverkiezingen: Mélenchon zal hij de verrassing zijn?




par izentrop » 10/04/22, 11:12

Obamot schreef: Er zijn landen met een zeer lage vaccinatiegraad en die het veel beter hebben gedaan dan de meest gevaccineerde landen die broedplaatsen voor varianten zijn geworden.
: Roll:
Het is lang geleden dat ik op jouw beweringen ben ingegaan, ze staan ​​zo los van de realiteit... Zou je niet zo "plat van geest" zijn? https://www.letemps.ch/sciences/youtube ... -platistes
Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Betreft: Presidentsverkiezingen: Mélenchon zal hij de verrassing zijn?




par Obamot » 10/04/22, 11:21

Ik heb niet de moeite genomen om je te antwoorden, we doen dit pas een jaar :onheil: Een Piccard-schot op Ricard heeft geen zin : Mrgreen:
0 x

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 201-gasten