Controversiële verspreiding van Home = succes van de ecologische stemming?

filosofische debatten en bedrijven.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79353
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

Controversiële verspreiding van Home = succes van de ecologische stemming?




par Christophe » 08/06/09, 12:45

Wat zijn er in godsnaam veel politieke crouters die in controverse schreeuwen: thuis zou de stemming hebben beïnvloed ... Dus wat?

Het ultra pessimistische shitty en georiënteerde nieuws mag de stemmen niet beïnvloeden? En dat is niet 1 Day maar 365 dagen per jaar !!

Hebben we het over de zielige 2007-mediacampagne van sarko op basis van veiligheid en koopkracht?

Dus als ik de resultaten van Europe Ecology in Guadeloupe zie, zeg ik tegen mezelf dat het geen eenvoudige FILM is die de CRAPULOUS-praktijken voor een lange tijd met betrekking tot het milieu heeft beïnvloed !!!

Beeld

http://tempsreel.nouvelobs.com/speciale ... en_eu.html

Stop met je gezicht te bedekken: ik hoop dat het geen bevlieging is en dat je voor de meesten van jullie fissa vrijgeeft! De wind draait!

Ik wed dat ze in hun schaamte sommige politcards proberen om rechtsmiddelen aan te wenden om te proberen de stemming ongeldig te maken ... :frons:
0 x
Avatar de l'utilisateur
renaud67
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 638
Inschrijving: 26/12/05, 11:44
Plaats: Marseille
x 8




par renaud67 » 08/06/09, 13:53

Nee, nee Christophe, ze zullen zich plotseling omzetten in ecologie !! :onheil:
0 x
De absurditeiten van gisteren zijn de waarheden van vandaag en morgen banaliteiten.
(Alessandro Marandotti)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79353
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059




par Christophe » 08/06/09, 13:57

Als het wordt gevolgd door praktische handelingen, zeg ik: zoveel beter, ze hoeven zich alleen maar te bekeren en hoe meer er zal zijn, hoe beter het zal zijn voor de vooruitgang van de econologie!

Aan de andere kant als het is uit puur ecopropisme zullen ze onze grootste vijanden worden!

Sarko maakt momenteel deel uit van de 2ieme-categorie, zie de zijne schandelijke spraak en liegen tegen Urmat!
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 08/06/09, 14:26

De dag waarop de film werd uitgebracht, was World Earth Day.

Toen hadden we D-Day.
Dus als we een link leggen met HOME de opkomst van milieuactivisten, moeten we in dit geval de opkomst van extremisme koppelen aan het feit dat de Europese verkiezingen plaatsvonden de dag na D-Day.

En voor onthouding:
Er was moederdag, zolang moeder in een andere regio woonde, waren we er niet om te stemmen. Hop laten we Moederdag verplaatsen.

En als we Pdt Barrack Obama (of de onze) aan de kust van Normandië gingen zien terwijl we in de SE woonden, hadden we niet per se tijd om terug te komen ... Hopelijk laten we de D-Day verplaatsen.

En als we naar Parijs gingen om de Rolland Garros-finale te zien, idem, geen tijd om terug te gaan om te stemmen.

Ik ben de F1-competitie op tv vergeten!

Kortom, als we alles cumuleren, hoe kwamen we dan dicht bij 40% van de kiezers? 40% van de Fransen heeft geen tv, houdt niet van tennis, zijn wezen of zo? : Mrgreen:
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 136-gasten