Pensioen hervorming

filosofische debatten en bedrijven.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79361
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: pensioenhervorming




par Christophe » 14/01/23, 08:35

Schrijf me een sms over pensioenen op de manier van Emmanuel Macron

Pensioenen zijn een essentieel onderwerp dat speciale aandacht vraagt. In Frankrijk zijn pensioenen een onderwerp dat elke burger en elke generatie aangaat. We moeten ervoor zorgen dat onze pensioenstelsels hun werk aankunnen en onze burgers een waardig en stabiel pensioen kunnen bieden.

Sinds mijn verkiezing zet ik me in voor de modernisering van het Franse pensioenstelsel om ervoor te zorgen dat onze burgers op de pensioengerechtigde leeftijd kunnen genieten van een veilig en stabiel pensioen. We moeten ervoor zorgen dat onze pensioenstelsels eerlijker zijn en rekening houden met demografische uitdagingen, nieuwe technologieën en nieuwe manieren van werken.

Ik zet me in voor het creëren van een eerlijk pensioenstelsel voor alle Franse burgers, dat de meest kwetsbaren beschermt en dat innovatieve en langetermijnoplossingen biedt. Ons pensioenstelsel moet de uitdagingen van onze tijd aankunnen en zal zich moeten aanpassen aan de evolutie van onze samenleving.

We moeten ook maatregelen nemen om pensioenen en sparen aan te moedigen en mensen te helpen zich voor te bereiden op hun pensioen. We moeten programma's opzetten om mensen te helpen hun pensioenopties beter te begrijpen en plannen te maken voor hun toekomst.

Ik zet me in voor de modernisering van het pensioenstelsel om onze burgers een waardig en stabiel pensioen te bieden. Mijn doel is om een ​​eerlijk en houdbaar pensioenstelsel te creëren, dat iedereen bij het bereiken van de pensioengerechtigde leeftijd een veilig en welvarend pensioen garandeert. De maatregelen die ik voorstel en de steun die ik beloof te bieden aan de pensioenstelsels, zijn de eerste stap naar een welvarendere toekomst voor gepensioneerde Fransen.
0 x
SebastiaanL
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 219
Inschrijving: 28/12/22, 21:21
x 104

Re: pensioenhervorming




par SebastiaanL » 14/01/23, 11:54

Macron is een genie van onenigheid.
gepensioneerden stemden overweldigend op Macron
Gepensioneerden steunden overweldigend de lockdowns en de economische ramp van covid.
De verwachting is dan ook perfect dat deze sociale beweging een grote flop zal worden op straat.
Ik zal nooit rekenen op een pensioen door middel van een herverdeling zolang de casualisering van werk de prioriteit is, omdat het geboortecijfer niet volgt en op dit punt is het altijd geverifieerd, de gepensioneerden hier balanceren het ene zonder het andere aan te raken sinds ze op Macron stemmen .

Anders is het voor speciale diëten heel goed om je stuk vet te verdedigen, ik ben natuurlijk voor no pain no gain, maar op voorwaarde van blokkeer intergeneratie wat natuurlijk niet het geval is bij de sncf, zoals uitgelegd sterke goede kerel
2 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79361
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: pensioenhervorming




par Christophe » 14/01/23, 17:27

0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79361
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: pensioenhervorming




par Christophe » 15/01/23, 12:10

1 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13716
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1525
Neem contact op met:

Re: pensioenhervorming




par izentrop » 19/01/23, 12:38

Een oud populistisch cliché...
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: pensioenhervorming




par Janic » 19/01/23, 12:59

nog een grap die de grappige mensen hier waardig is!
https://www.dna.fr/politique/2022/10/16 ... -polemique
ronde mac plaatst zijn kleine vrienden!

Gepasseerd door alle stallen van de zachte buik van de Republiek, de huidige leider van de Macronistische afgevaardigden, Aurore Bergé, komt alle praktijk tegen naar de raad van bestuur van France Télévisions worden voortgestuwd. De vakbonden van de openbare audiovisuele groep zijn verontwaardigd over deze benoeming, waarover zelfs binnen de groep Renaissance wordt gedebatteerd, terwijl de betrokkene "helemaal niet begrijpt waar het onderwerp is".
https://www.ojim.fr/aurore-berge-france-televisions/
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13716
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1525
Neem contact op met:

Re: pensioenhervorming




par izentrop » 19/01/23, 14:35

Argh! Met schoolkinderen lukt het niet...
1 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: pensioenhervorming




par Janic » 19/01/23, 15:06

elke keer dommer met elke tussenkomst van de izmenteur. De tussenkomst van het meisje betreft de miljardairs, niet alleen de 'rijken'. en het heeft niets te maken met ecologen. Con one day, always con, the stupid naz "y fascist complot of the zetetic of junk.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16178
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: pensioenhervorming




par Remundo » 21/01/23, 14:34

in dit uitgestrekte land van illusionisten en corrupte mensen hebben we alle gezond verstand verloren.

we mogen nu al geen overheidsgeld verkwisten.

Dan moeten we thuis rijkdom produceren.

Alleen dan hebben we een taart om te delen.

De macronisten passen de GREB's toe en voltooien het tot zinken brengen van Frankrijk in alle strategische gebieden.

De linksen gaan daarheen met hun 'anti-rijken'-schets.

hij vliegt niet hoog!
1 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79361
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: pensioenhervorming




par Christophe » 22/01/23, 11:51

Internetgebruikers zijn geïnspireerd:

1664.jpg
1664.jpg (66.51 KB) keer bekeken 641
3 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 271-gasten