Ontwaakte en dictatuur van minderheden en neo totalitarisme onder het mom van anti-racisme (eng)

filosofische debatten en bedrijven.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Christophe » 26/06/20, 00:11

a) Het zijn deze sletten waar ik me op richt... Degenen die er het meest open voor staan, zijn over het algemeen degenen die het minst lijden (de meerderheid heeft zelfs nooit geleden) en die bovendien misbruik maken van mannen en van het systeem ...(wat vooral op het gebied van kinderopvang en pensioenen vrouwen veel meer bevoordeelt...)

Dan hoeven Europese feministen maar een korte stage te lopen in een moslimland als ze niet tevreden zijn met hun lot hier... : Mrgreen:

De vrouw is niet de toekomst van de man, het is zijn gevaar...

Maar we zijn hier tenslotte niet om vrouwen te begrijpen, we zijn hier om van ze te houden! : Cheesy:

b) Uiteraard, maar toen ik retroactief specificeerde, impliceerde dat een lange termijn en vooral... op anderen!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par GuyGadebois » 26/06/20, 00:12

Worden vreemd Homo, je zult ontsnappen aan de harpijen die je getraumatiseerd lijken te hebben... :(
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Christophe » 26/06/20, 00:20

Ik betwijfel of mijn seksleven het gezicht van de wereld zal veranderen!!! : Mrgreen:

Wie zegt dan dat ik dat niet ben? :schok:
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13715
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1524
Neem contact op met:

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par izentrop » 26/06/20, 00:23

GuyGadebois schreef:In de video zien we in het bijzonder scènes van leraren die vernederd worden door studenten die hen omringen en hen beledigen door te voorkomen dat ze zichzelf verdedigen tegen de beschuldiging van racisme tegen hen. Een leraar van Evergreen, Bret Weinstein, moest onder meer ontslag nemen omdat zijn lichamelijke integriteit niet meer kon worden gegarandeerd door de campuspolitie.

Zijn fout? Stuur een e-mail waarin u protesteert tegen de voorgestelde nieuwe vrije dag-richtlijn, een dag waarop "mensen van kleur (letterlijk vertaald als" mensen van kleur "die daar worden gebruikt)" niet naar de campus komen om hun rol in de samenleving te laten zien. Deze nieuwe richtlijn verplichtte blanken, studenten en leraren om thuis te blijven.

Bret Weinstein, die een aanzienlijk verschil zag tussen de wens van een gemeenschap om te demonstreren door haar afwezigheid en het verbod om een ​​plaats te bezoeken die aan een gemeenschap was voorgeschreven, onderstreepte de onmogelijkheid van de antiracismeclaim van de richtlijn die mensen discrimineert in afhankelijk van hun huidskleur. Vanaf dat moment ervoer hij een dreun van militante studenten en werd hij niet ondersteund door het management of zijn collega's.
Blanke mensen van nature schuldig
Het is allemaal een beetje vergezocht.

Studenten die niet langer tegen tegenspraak kunnen lijkt mij coherenter https://www.franceculture.fr/emissions/ ... embre-2018
Veel gastsprekers aan Amerikaanse universiteiten zijn door groepen intolerante studenten verboden te spreken, uit naam van hun recht om niet te lijden onder de ‘micro-agressie’ die hun aanwezigheid op de campus zou inhouden. Persoonlijkheden als Ayaan Hirsi Ali en Christine Lagarde zijn slachtoffers geweest. Er zijn hoogleraren aangevallen, zoals Bret Weinstein, hoogleraar biologie aan het Evergreen College in Washington. Hij had geweigerd deel te nemen aan de ‘Dag van de Afwezigheid’, waarop blanke studenten en docenten werd gevraagd thuis te blijven.
In feite zijn er veel hierover forum die zich in deze situatie van intolerantie bevinden, zoals Raoult. : Mrgreen:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Christophe » 26/06/20, 01:05

izentrop schreef:zoals Raoult. : Mrgreen:


...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Christophe » 26/06/20, 01:08

GuyGadebois schreef:Worden vreemd Homo, je zult ontsnappen aan de harpijen die je getraumatiseerd lijken te hebben... :(


Wat vind jij van dit Youtube-filmpje?



We kunnen ons terecht afvragen of “Je vriendin nat maken” of “Hoe goed zuigen” op YouTube wordt getolereerd? Omdat het niet ver verwijderd is van hetzelfde... en er zijn uiteraard alleen jongens die slechteriken kunnen zijn... : Mrgreen:

Ik heb grote twijfels! Kortom, deze steeds misandeuzere samenleving stinkt ernstig!

ps: nou ik heb geluisterd...het vliegt laag!! 20 tot 45 minuten voor een vrouwelijk orgasme? Ik heb het al gegeven in minder dan 3 minuten (penetratie)...Onzin en zij noemt zichzelf een seksuoloog?? Kom op...Dan de multi-orgasmes, nou eerlijk waar is de gelijkheid??? Zoals: 6 tegen 1...Serieus, echte seksuele discriminatie bestaat!!! : Mrgreen: Hé Macro, wat denk je ervan?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Christophe » 26/06/20, 01:21

Nog een (er zijn er genoeg over dit onderwerp):



Waar is de video over koelkasten gemaakt door een man?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Christophe » 26/06/20, 01:24

Christophe schreef:“Hoe goed te zuigen”


Niet ver, maar nee... het is nog steeds de man die "opgevoed" is door vrouwen...

0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Christophe » 26/06/20, 02:13

Christophe schreef:Als "White Lives Matter" een extreemrechtse slogan is ... dan "Black Lives Matter" (en variaties : Mrgreen: !!) is net zo belangrijk ...


Zo te zien ben ik niet de enige die er zo over denkt:

104777310_3244973525523537_8520484693131207091_o.jpg
104777310_3244973525523537_8520484693131207091_o.jpg (103.09 KIO) 2017 keer bekeken
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Christophe » 26/06/20, 13:53

Folder circuleert op de RS:

feministen.jpg
feministes.jpg (150.26 KB) 2004 keer geraadpleegd



Mijn antwoord is simpel:

“Je hebt het recht om lelijk te zijn, maar je kunt niet lelijk en gemeen zijn!”

: Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 270-gasten