Ontwaakte en dictatuur van minderheden en neo totalitarisme onder het mom van anti-racisme (eng)

filosofische debatten en bedrijven.
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Janic » 19/11/20, 16:53

r Christopher »19/11/20, 17:44
Ik heb het niet gevonden omdat ik niet keek, maar ik betwijfel of de politie een moskee durft aan te vallen zoals ze deze kerk deden...
Ik nodig je uit om me te laten zien dat ik ongelijk heb...
Ik zou moeite hebben om te bewijzen dat je ongelijk of gelijk hebt als er niets is. Maar als de politie niet durft, de media wel, integendeel! Zie hoe ze de karikaturen hebben overgenomen, zolang het maar gonst, is alles goed in het varken voor hen: Maar daar stilte!?
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Janic » 19/11/20, 19:34

Ga voor een extra laagje!
Toen ik klein was, hoorde ik constant: "de Boches, de vuile Boches" en tijdens de wederopbouw van steden na de oorlog was het: "de rituelen, deze vuile dieven van ons werk" in mijn puberteit was het; "de zwarte jassen, deze vuile schurken" dan de gouden jassen en anderen "eindelijk in de Algerijnse oorlog waren het" deze vuile bougnoules, deze negers. » (die onze vuile stront opraapte en de vuile teer op onze wegen passeerde) Vandaag zijn het « die vuile moslims »! De wereld verandert nauwelijks, moeten we geloven. hij is altijd vies, het is eng : Cry:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Christophe » 20/11/20, 13:38

Ah nee, er zijn ook de vuile "mannen van kleur"! Maar daar hebben we niet langer het recht om het te zeggen! : Mrgreen: : Mrgreen:

Neem een ​​Afrikaans gebruik, de omkering van een olifant of duwen duwen... die zijn er hier niet, ze doen het met twingo! : Mrgreen:

0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Janic » 20/11/20, 13:56

Jonge Franse slachtoffers van onderdrukking in volle praktijk van een bijzonder speelse republikeinse traditie.
geschiedenis van het niet verliezen van de hand natuurlijk! De olifanten zijn bijna verdwenen dankzij oude Franse friques die veel bewapender zijn dan deze demonstranten.
In Frankrijk hebben we dus natuurlijk dezelfde onaanraakbaren als in India!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par ABC2019 » 20/11/20, 14:25

Christophe schreef:Ah nee, er zijn ook de vuile "mannen van kleur"! Maar daar hebben we niet langer het recht om het te zeggen! : Mrgreen: : Mrgreen:

Neem een ​​Afrikaans gebruik, de omkering van een olifant of duwen duwen... die zijn er hier niet, ze doen het met twingo! : Mrgreen:



er zijn ook goede kleine gele Fransen die plezier hadden met de auto's die zeiden...

https://www.lepoint.fr/societe/gilets-j ... 365_23.php

Beeld
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Janic » 20/11/20, 14:27

er zijn overal idioten, jij bent het bewijs!
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Christophe » 20/11/20, 14:55

En hij durft alles... Zo herkennen we ze zelfs! : Mrgreen:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Christophe » 20/11/20, 14:56

ABC2019 schreef:er zijn ook goede kleine gele Fransen die plezier hadden met de auto's die zeiden...


Absoluut...maar met een maatschappelijk doel...dus niet "gratis"...

Dat is een grote nuance, vind je niet?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Macro » 20/11/20, 19:45

Christophe schreef:Ah nee, er zijn ook de vuile "mannen van kleur"! Maar daar hebben we niet langer het recht om het te zeggen! : Mrgreen: : Mrgreen:

Neem een ​​Afrikaans gebruik, de omkering van een olifant of duwen duwen... die zijn er hier niet, ze doen het met twingo! : Mrgreen:



Ze missen training...Als koppel met mijn zwager legden we zijn 4l aan de kant...Toen hij zijn r12 kreeg...We hadden een andere man nodig : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Christophe » 20/11/20, 20:06

Wat wil je macro!! Het is de Afrikaanse versus Europese methode...

Heb je ooit een Afrikaan een AK47 zien schieten terwijl hij hem boven zijn hoofd hield, neem ik aan? : Mrgreen:
Misschien denken ze nog steeds dat het speerpunten zijn en hoe hoger je het vasthoudt hoe beter het werkt!

: Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Ah ah ah wat hebben we lol! : Cheesy:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 246-gasten