Ontwaakte en dictatuur van minderheden en neo totalitarisme onder het mom van anti-racisme (eng)

filosofische debatten en bedrijven.
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Janic » 18/11/20, 16:23

De voormalige Giscardiaanse minister, Michel Poniatowski, schreef in zijn boektestament een conclusie waaruit we niet zien welke lijn 26 jaar later veranderd zou kunnen worden.

Het was onder zijn ministerie van Volksgezondheid 1973/1974 dat ik het overdroeg définitivement de vaccinmythe staat ter discussie (hij had er niets mee te maken, wist er niets van.) Bedankt Michel! :D
We kunnen ook vaststellen dat belangrijke ministeries vaak aan politici worden gegeven zonder de vaardigheden die daarvoor nodig zijn, en dit is zeker niet zonder redenen!
maar het onderwerp is er niet, maar deze passage: [We gaan richting Saint-Barthélemy als de Afrikaanse immigratie niet strikt wordt gecontroleerd, beperkt, verminderd en gezuiverd van zijn negatieve en gevaarlijke elementen, als een poging tot integratie niet ook een aanvulling vormt op deze noodzakelijke repressie.

het is des te lekkerder omdat we dit gekoloniseerde Afrika nog maar net hebben verlaten." van Duinkerken tot Tamnarasset, van Frankrijk tot de Fransen"Ah, goed! Wat zouden we hebben gezegd als ze dezelfde toespraak hadden gehouden
« We gaan richting (Afrikaans!) Saint-Barthélemy als de Franse immigratie niet strikt gecontroleerd, beperkt, verminderd en gezuiverd wordt van haar negatieve en gevaarlijke elementen, als een poging tot integratie niet ook een aanvulling vormt op deze noodzakelijke repressie. »

Maar telt het niet mee om deze Afrikanen naar het front te sturen om Frankrijk te bevrijden? Harkis (deze collaborateurs van Frankrijk) liet ter plekke de oorlogspensioenen achter en slachtte deze af die Frankrijk weigerde te betalen aan deze Afrikanen die hun bloed voor dit Frankrijk hadden vergoten, terwijl hun namen niet waren gegraveerd op de monumenten die waren gereserveerd voor onze glorieuze soldaten, enz. . Ah! de plicht om te herinneren kent zijn afwezigheid!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Christophe » 18/11/20, 17:17

Macro schreef:Ho verdomd...Christophe...Als je zo doorgaat... kun je aan mijn rechterkant komen zitten : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:


Oh nee, onmogelijk, het is in absolute leegte aan je rechterkant!!

Eh...Giscardien is erger dan Lepeniste? Dat wist ik niet ! :schok: :schok:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6514
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Macro » 18/11/20, 19:43

Christophe schreef:Eh...Giscardien is erger dan Lepeniste? Dat wist ik niet ! :schok: :schok:


Nee... Gewoon Giscardiaans, het was vóór 1981.... Een tijd waarin je bougnoul kon zeggen in plaats van beur, neger of noirpiot in plaats van een man van kleur, niacoué in plaats van Aziatisch... Zonder dat je voor een rechter stond. ...

Dat gezegd hebbende... Die nadat François de roos heeft gekregen (die op de hoop mest was gegroeid)... hij had geen kapmessen gestuurd. Ik weet niet waar naar Afrika, alleen platte neuzen en lange neuzen maken elkaar belachelijk ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Christophe » 19/11/20, 12:38

Een voorbeeld van sancties die zeker zullen worden afgewezen door de ‘gerechtigheid’ en ‘linkse’ verenigingen:

Welk label heeft de burgemeester van Valencia? : Cheesy:

Hij is LR, niet eens RN: https://fr.wikipedia.org/wiki/Nicolas_Daragon

126469605_10221821509024473_898167173084130705_n.jpg
126469605_10221821509024473_898167173084130705_n.jpg (71.33 KB) Betreden 829 keer


Nou, nadat hele gezinnen zijn weggegooid en al hun steun definitief is stopgezet, is het nog steeds moeilijk en bestaat het risico dat er nog meer problemen ontstaan, via het vermogen tot overlast...
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Janic » 19/11/20, 12:53

Nou, nadat hele gezinnen zijn weggegooid en al hun steun definitief is stopgezet, is het nog steeds moeilijk en bestaat het risico dat er nog meer problemen ontstaan, via het vermogen tot overlast...
Heel rechtvaardig! vooral omdat dit vaak, zo niet altijd, arme gezinnen zijn, soms niet erg gecultiveerd, afkomstig uit het buitenland en niet bijzonder Afrikaans, is het gewoon een uitstekende manier om netwerken te voeden die op dit soort situaties wachten om deze gevallen te 'inhuren'. en NA zullen we verbaasd zijn dat sommige mensen dan met messen of machinegeweren spelen!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Christophe » 19/11/20, 13:21

Moeten we dus alles vergeven en bepaalde categorieën van de bevolking hun gang laten gaan onder het voorwendsel van hun vermogen om toekomstige schade aan te richten?

Sorry nee, het is oneerlijk tegenover iedereen!

Je moet een gelukkig medium vinden!!
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Janic » 19/11/20, 13:54

Moeten we dus alles vergeven en bepaalde categorieën van de bevolking hun gang laten gaan onder het voorwendsel van hun vermogen om toekomstige schade aan te richten?
er is geen sprake van alles vergeven (waarom toch vergeven?) en nog minder van dingen laten gebeuren, daarom zijn daar wetten voor gemaakt!

pardonBeschouw als nietig een overtreding, een fout, een overtreding door het niet tegen de auteur in te brengen en door geen enkele wrok te koesteren.

De meesten van ons hebben of zullen kinderen krijgen die deel uitmaken van de huidige bevolking. Hoeveel ouders kunnen het toekomstige overlastvermogen van deze ‘onschuldige’ peuters kennen? [*]En als ze schade beginnen te veroorzaken, slagen sancties en straffen er over het algemeen niet in om gedrag dat ‘afwijkt’ van de norm te veranderen. Maar omringd door genegenheid en veiligheid zijn deze risico's minimaal. Worden deze categorieën omringd door de genegenheid van de samenleving om hen heen, of voelen ze zich afgewezen, buitengesloten? Ieder kind dat volwassen wordt, vergeet niet de onrechtvaardigheden waaraan hij werd blootgesteld, en waarom zouden deze categorieën in kwestie daarom zelf vergeten moeten worden?

[*] Wist Mama Adolf wat er zou gebeuren met deze mooie baby die net uit haar baarmoeder was gekomen?

Sorry nee, het is oneerlijk tegenover iedereen!
Het is oneerlijk voor iedereen!
Je moet een gelukkig medium vinden!!
Oké, maar wie beslist hierover, gegeven het feit dat als iemand met een Arabisch klinkende naam, goed aangepast aan de samenleving waar hij of zij woont, een baan wordt geweigerd die hem wordt toegekend als hij zijn naam verandert! : Wink:
Calimero weet je nog?
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Christophe » 19/11/20, 14:26

Hier Janic, een speciale voor jou: https://www.laprovence.com/actu/en-dire ... police.htm

Opsluiting - Outlaw-mis in Aix: ongeveer dertig gelovigen beboet, de priester gehoord door de politie

Nu zou ik graag willen dat we dezelfde soort informatie vinden voor een imam en een moskee...maar dat zal niet bestaan...overlastcapaciteit zeg ik je...
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Janic » 19/11/20, 16:36

Christophe "19/11/20, 15:26
Opsluiting - Outlaw-mis in Aix: ongeveer dertig gelovigen beboet, de priester gehoord door de politie
Ik zag het op het nieuws! maar ik ben zeer slecht geplaatst om u te antwoorden, religies en hun ontmoetingsplaatsen zijn niet eerder mijn kopje thee of vruchtensap.
Maar ik betwijfel of sommigen van speciale privileges zullen profiteren zonder dat de gewonden klagen! Maar de ‘wet’ betreft alle individuen, ongeacht hun situatie in de samenleving.
nu zou ik graag willen dat we dezelfde soort informatie vinden voor een imam en een moskee...maar dat zal niet bestaan...overlastcapaciteit zeg ik je...
Ik veronderstel dat als de politie terughoudend zou blijven, de media er daarentegen misbruik van zouden maken: heb je dit soort artikel ergens gevonden? Anders is het gewoon een intentieverklaring!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Christophe » 19/11/20, 16:44

Ik heb het niet gevonden omdat ik niet heb gekeken, maar Ik betwijfel of de politie een moskee zou durven aanvallen zoals ze deze kerk deden..

Ik nodig je uit om me te laten zien dat ik ongelijk heb...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 255-gasten