Ontwaakte en dictatuur van minderheden en neo totalitarisme onder het mom van anti-racisme (eng)

filosofische debatten en bedrijven.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Christophe » 20/07/20, 16:49

Ach, als het 2016 is, zijn er nog steeds een paar gekke adverteerders !!! : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Een grapje terzijde, ik denk dat hij een anti-feministe Mea Culpa is ...

Het is dus geen feministische advertentie ... het is waar dat het niet veel helpt om 1 T-shirt in de machine te stoppen !! : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Ik weet niet veel van de Indiase cultuur, ik weet niet echt hoe ik het moet nemen. Naar mijn mening is het humoristisch ... : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par GuyGadebois » 20/07/20, 17:06

Christophe schreef:Ik weet niet veel van de Indiase cultuur, ik weet niet echt hoe ik het moet nemen. Naar mijn mening is het humoristisch ... : Cheesy:

Oh nee, daar maakt het geen grapje over. Het is gewoon marketing voor het gebruik van bobonne die zich door haar merk wasgoed beschouwd, zo niet door haar man.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Christophe » 20/07/20, 17:28

Bin nee omdat hij helpt :)

: Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par GuyGadebois » 20/07/20, 17:51

Christophe schreef:Bin nee omdat hij helpt :)

: Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

In de advertentie begrijpt de grootvader van het meisje het, schrijft hij naar zijn dochter en helpt hij vervolgens zijn eigen vrouw. De andere eikel blijft "doen alsof" hij tv kijkt terwijl hij aan zijn c ... op de bank krabt. De advertenties zijn goed gemaakt, vakkundig gefilmd en kunnen helpen bij het vergroten van de bekendheid, maar het is vooral de verkoop die telt, wat marketing vereist. Maar ik leer je niets. : Cheesy:
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Christophe » 20/07/20, 18:45

Je hebt gelijk, eindelijk vind ik het verkeerd en de advertentie!

Millennia van seksistische tradities doorbreken is misandry !!! : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

ps: stemmen vrouwen in India?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Christophe » 21/07/20, 04:25

Aan de andere kant hebben we dit: https://www.lemonde.fr/societe/article/ ... _3224.html

"Team Patriote", stortte zich in online haat
"Le Monde" kreeg toegang tot de privédiscussies van een groep nationalisten over Telegram-berichten gedurende een maand, tussen obsessie met wapens, samenzwering en fantasieën over een "rassenoorlog".
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Christophe » 09/08/20, 12:40

Gisteren in Blankenberge ... de zon klopt hard op de Belgische stranden want er zijn natuurlijk alleen gebruinde mensen tegen de politie! : Mrgreen:

https://www.sudinfo.be/id233195/article ... es-mats-de

0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Christophe » 09/08/20, 12:45

Een ander perspectief:

0 x
Avatar de l'utilisateur
BornToBeWild
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 32
Inschrijving: 11/06/06, 13:10
Plaats: Biskaje
x 8

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par BornToBeWild » 10/08/20, 09:52

Ik heb net het Evergreen-rapport gezien. Dit bevestigt wat ik dacht van de Verenigde Staten en hun besluiteloze racisme! Racisme in de Verenigde Staten treft zowel supremacisten die zichzelf "blanke" noemen als "blanke" antiracisten die zo ver gaan dat ze zichzelf uithollen met een onverdraagzame intentie (de hel is geplaveid met dit soort intenties. !), dat de "zwarten", de "kleurlingen" (die als we het hebben over de uitstekende Léopold Sédar Senghor (1906-2001) in feite zijn "witte" broers zijn !!! LOL!) die behandel "blanken" als racisten alleen vanwege de kleur van hun huid (maar is dat geen racisme?).

Racisme voedt zich met slachtofferschap, ongeacht de kleur van dat racisme! We kunnen het duidelijk in dit rapport zien waar de ‘blanke’ leerlingen de ‘zwarten en gehandicapten’ beschermen: en niemand ziet het racisme dat er nog steeds in bestaat om de ‘blanken’ garant te stellen voor de macht om de pseudo-zwakken te beschermen ( slachtofferschap: de wortel van racisme!)? Martin Luther King (een man naar één hart) zei dat men de duisternis niet met de duisternis bestrijdt, maar met het licht! Antiracisme is een andere tegenhanger van racisme, vaak in de basis gemotiveerd door goede bedoelingen (waarmee de hel geplaveid is) maar dat in dezelfde richting verdwijnt en op zijn beurt weer racisme wordt. Racisme wordt uitgewist ten overstaan ​​van intelligentie, menselijkheid, broederschap, liefde, respect (en niet de 'tolerantie' die ertoe leidt dat men tolereert, wat inhoudt dat men ondersteunt of verdraagt !).

De extremen komen samen in hun botsingen die aan beide kanten hetzelfde kwaad opwekken. Als ik op het nieuws zie dat Amerikaanse "blanken" komen om te buigen voor "zwarten" om hun vergeving te vragen voor wat "blanken" met "zwarten" hebben gedaan, beginnend bij slavernij, in volledige onwetendheid van de e geschiedenis van slavernij door de eeuwen heen, ik zie er nog steeds racisme in! Jij niet ? Deze extremisten vergeten zelfs dat de eerste slavenhandelaren in de keten van "zwarte" mensenhandel donkerhuidige Afrikanen waren die andere donkerhuidige Afrikanen ontvoerden om ze aan "blanken" te verkopen! Racisme heeft geen kleur, het heeft alleen de zaden van ontmenselijking, slachtofferschap en uitbuiting van anderen, van het minderwaardigheidscomplex dat zich ook kan uiten in een superioriteitscomplex (vergelijkbaar maar slinker )!

Alle kleuren van de mensheid zijn slechts melaninegehalten die de ogen, het haar en de huid kleuren, maar verlenen aan niemand extra menselijke waarde. Ik voel me veel dichter in mijn menselijkheid bij Martin Luther King, Nelson Mandela of Mohandas Karamchand Gandhi, dan bij Adolf Hitler, en toch zouden mijn huidskleur of mijn Europese afkomst het tegenovergestelde aangeven voor de racisten in hun stompzinnige geest!
2 x
Noch onderdanig noch rebels ... Wild !!!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

Re: Neo-totalitarisme onder de dekmantel van antiracisme (beangstigend)




par Christophe » 11/08/20, 23:43

Goed gesproken Taz !! 8)

In dezelfde stijl een heel goed artikel van Marianne: https://www.marianne.net/debattons/bill ... al-dechire

Volgens Ghislain Benhessa staat het nieuwe antiracisme dat momenteel in de mode is, in strijd met de door Jean-Jacques Rousseau gedefinieerde bases van de republiek.
Universalisme is in levensgevaar. Om de oude idolen te vernietigen, de standbeelden te ontgrendelen, argwaan te werpen op verhalen uit het verleden om de 'structuren van overheersing' te deconstrueren - een oud lexicon uit de jaren zestig - verbranden de antiracisten en hun acolieten, onder het mom van goede gevoelens, de Republiek. Meer dan de glinsterende kleuren van het multiculturalisme die als een banier worden gedragen, krijgt de nieuwe wereld bloedtinten, de vrucht van de revanchistische ideologie die zich geleidelijk verspreidt, van educatieve handleidingen tot sociale wetenschappen, inclusief geglobaliseerde en opportunistische marketing op de L 'manier. Oréal. Annuleer cultuur is hiervan het laatste bewijs.

HET NIEUWE ANTI-RACISME TEGEN DE REPUBLIEK
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 280-gasten