Machiavelli: de terugkeer

filosofische debatten en bedrijven.
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: Machiavelli: de terugkeer




par Ahmed » 22/03/20, 14:28

Ja, maar een gevaarlijke minderheid...
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272

Re: Machiavelli: de terugkeer




par Grelinette » 22/03/20, 14:44

Fred Vargas: de terugkeer

... Maar eerst bied ik bij voorbaat mijn excuses aan bij Christophe, want deze video is vast al op econology geplaatst! :?

Dat gezegd hebbende, in 2008, 12 jaar geleden, publiceerde Fred Vargas een zeer mooie tekst die vandaag de volledige waarheid aanneemt:



Nou, dat is nog niet alles, maar in deze momenten van intensieve opsluiting ga ik een gezonde en productieve activiteit uitoefenen, een activiteit die ik door mijn hectische moderne leven was vergeten, degene die Fred Vargas weer in de schijnwerpers zet , 3mn16 uit zijn tekst.
Kom op, ik zal je verlaten, er zijn essentiële en fundamenteel bevredigende activiteiten voor het menselijk welzijn... 3'16!
0 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Machiavelli: de terugkeer




par Adrien (voormalig nico239) » 22/03/20, 15:14

Wat betreft het oproepen van de terugkeer van de prins, ik word meer verleid door die van Lampedusa... en in wezen

“Alles moet anders zodat alles weer begint als voorheen”
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Machiavelli: de terugkeer




par Adrien (voormalig nico239) » 22/03/20, 15:15

In ieder geval geen vertrouwen in onze huidige machthebbers.

Ze spuien alleen onzin om hun macht en die van degenen die hen hebben gesponsord te redden.

En maak je geen zorgen, zodra ze in staat waren om op de arbeidswet te springen, deden ze het en naar mijn mening is het nog niet voorbij.

Zoals je kunt lezen in de Dalloz-info, is het eerste project om een ​​werknemer te kunnen dwingen AL zijn betaald verlof te betalen tijdens de periode van sanitaire opsluiting, dat wil zeggen op een manier om WERKNEMERS TE LATEN BETALEN voor alle nalatigheid van de overheid.

Met de dubbele pijn om gedwongen te worden AL zijn vakanties op te nemen en thuis te blijven

Het bewijs dat er veel geestelijk afwijkende mensen zijn die misbruik maken van de omstandigheden om het mes weer in de wonde te steken.

Door een wijziging is deze medezeggenschap teruggebracht tot 1 week.
Om te zien of de Vergadering het verwerpt of niet.

Nog schandaliger: perioden van gedeeltelijke activiteit tijdens de bevalling geven geen recht op betaald verlof.
Alsof de werknemer (of zelfs de baas) verantwoordelijk was voor deze puinhoop?
Behalve dat het hier de werknemer is die de rekening betaalt van de bevalling waartoe hij wordt GEDWONGEN.

En ik laat je verder lezen

https://www.dalloz-actualite.fr/flash/c ... -sanitaire

Het gaat eindigen in een algemene rel dit verhaal....
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9772
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: Machiavelli: de terugkeer




par sicetaitsimple » 22/03/20, 15:27

Adrien (ex-nico239) schreef:Zoals je kunt lezen in de Dalloz-info, is het eerste project om een ​​werknemer te kunnen dwingen AL zijn betaald verlof te betalen tijdens de periode van sanitaire opsluiting, dat wil zeggen op een manier om WERKNEMERS TE LATEN BETALEN voor alle nalatigheid van de overheid.
Met de dubbele pijn om gedwongen te worden AL zijn vakanties op te nemen en thuis te blijven
.


Het is echt serieus.....
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Machiavelli: de terugkeer




par Adrien (voormalig nico239) » 22/03/20, 16:08

sicetaitsimple schreef:
Adrien (ex-nico239) schreef:Zoals je kunt lezen in de Dalloz-info, is het eerste project om een ​​werknemer te kunnen dwingen AL zijn betaald verlof te betalen tijdens de periode van sanitaire opsluiting, dat wil zeggen op een manier om WERKNEMERS TE LATEN BETALEN voor alle nalatigheid van de overheid.
Met de dubbele pijn om gedwongen te worden AL zijn vakanties op te nemen en thuis te blijven
.


Het is echt serieus.....


Nee, het is gewoon een politieke keuze.
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9772
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: Machiavelli: de terugkeer




par sicetaitsimple » 22/03/20, 16:25

Adrien (ex-nico239) schreef:Nee, het is gewoon een politieke keuze.


Ja, net als anderen... De vetgedrukte en hoofdletters van uw bericht zouden kunnen suggereren dat het een echt schandaal was...

Het kan zijn dat u alsnog wordt betaald. In ieder geval voor het moment dat ik, zorgeloze gepensioneerde, ben ik. Aan de andere kant zie ik in mijn familieleden (zeer naaste) en kennissen mensen die bijna al hun inkomen van de ene op de andere dag verliezen.

Hoewel we een week vrij geven voor "beschermde werknemers" die momenteel niet meer werken of mijn belastingen volgend jaar met 10% verhogen om de gaten op te vullen, kan het me geen moer schelen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Machiavelli: de terugkeer




par GuyGadebois » 22/03/20, 16:27

Adrien (ex-nico239) schreef:
sicetaitsimple schreef:
Adrien (ex-nico239) schreef:Zoals je kunt lezen in de Dalloz-info, is het eerste project om een ​​werknemer te kunnen dwingen AL zijn betaald verlof te betalen tijdens de periode van sanitaire opsluiting, dat wil zeggen op een manier om WERKNEMERS TE LATEN BETALEN voor alle nalatigheid van de overheid.
Met de dubbele pijn om gedwongen te worden AL zijn vakanties op te nemen en thuis te blijven
.


Het is echt serieus.....


Nee, het is gewoon een politieke keuze.

Dat kan ernstige gevolgen hebben, zeker nadat Guignol 300 miljard aan bankleningen en 45 miljard aan steun voor bedrijven en werknemers aankondigde.
https://www.rtl.fr/actu/politique/coron ... 7800266355
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Machiavelli: de terugkeer




par Adrien (voormalig nico239) » 22/03/20, 16:38

sicetaitsimple schreef:Terwijl we een weekje vrij zoeten voor "beschermde werknemers"


Geen week maar alles in de oorspronkelijke geest
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9772
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: Machiavelli: de terugkeer




par sicetaitsimple » 22/03/20, 16:48

Adrien (ex-nico239) schreef:
sicetaitsimple schreef:Terwijl we een weekje vrij zoeten voor "beschermde werknemers"


Geen week maar alles in de oorspronkelijke geest


De geest, het kan me ook niet schelen. We zullen zien wat het uiteindelijk wordt. Maar werknemers die niet meer werken, bouwen toch geen verlofrechten op voor thuisblijven?
0 x

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 168-gasten