Is Frankrijk een land van georganiseerde beroepsfraude geworden?

filosofische debatten en bedrijven.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Is Frankrijk een land van georganiseerde beroepsfraude geworden?




par Obamot » 06/07/22, 01:33

phil59 schreef:Misschien al een vraag: "Waarom"?

Omdat : Mrgreen: : Idee:

Fraude begint bij de overheid...
Dit is waar ik bang voor was en wat er echt is gebeurd (eindelijk morgen: motie van afkeuring...)
De regering van Macron handelt van kracht, alsof er geen parlementsverkiezingen zijn geweest

190158C5-118A-44C3-8A6A-CAE129E20891.jpeg


Bron RT Frankrijk op Telegram https://t.me/rtfrance_officiel
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14935
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4348

Re: Is Frankrijk een land van georganiseerde beroepsfraude geworden?




par GuyGadeboisTheBack » 11/07/22, 15:58

Bijna verdomd goede phishing:
Uber Phishing.JPG
Uber Phishing.JPG (110.89 KiB) 988 keer bekeken

Uber-phishing 2.JPG
Uber Phishing 2.JPG (47.55 KiB) 988 keer bekeken

Ik heb het gisteren in mijn mailbox ontvangen, maar het is niet nieuw: https://www.lequotidien.re/actualites/f ... -internet/
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Is Frankrijk een land van georganiseerde beroepsfraude geworden?




par Obamot » 11/07/22, 18:04

Dus hoe adverteren we MacDo OinOin (LeRetour)...? : Cheesy:

(en naast McDonalds eten bij zijn sponsor, zou hij graag zijn jam komen smeren in medicijnen zonder bewijs, pffffff) : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14935
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4348

Re: Is Frankrijk een land van georganiseerde beroepsfraude geworden?




par GuyGadeboisTheBack » 11/07/22, 19:24

Helemaal alleen belachelijk gemaakt, als een eikel, de Ouaoua! CQFD. : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Is Frankrijk een land van georganiseerde beroepsfraude geworden?




par Obamot » 11/07/22, 19:48

"Verdomme mijn varken, 42 € hoe dan ook, het was Halail of Karcher :? : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: Oh nee "Phishing” het was McFish, ch'uis kon

(lol c'ke je zuigt pffffffffff...) CQQFD
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14935
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4348

Re: Is Frankrijk een land van georganiseerde beroepsfraude geworden?




par GuyGadeboisTheBack » 11/07/22, 20:01

"Breek uit, arme klootzak".
https://www.lequotidien.re/actualites/f ... -internet/
: Mrgreen: CQFD dat je bent en niet zomaar een kleine zielige trol.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Is Frankrijk een land van georganiseerde beroepsfraude geworden?




par Obamot » 11/07/22, 20:14

Verdomme, alweer een 2e bestelling voor 60€, wat heb je deze keer gekregen...? Ga je er eigenlijk vaak heen? : Mrgreen:

Mc Drive? : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Is Frankrijk een land van georganiseerde beroepsfraude geworden?




par Exnihiloest » 12/07/22, 22:10

phil59 schreef:Ik herhaal, dit is niets nieuws.

Dit is het nummer dat explodeerde, met mensen die veel tijd hadden om na te denken, als je thuis vastzit...
...


Ik geloof niet dat dit de hoofdoorzaak is. Het morele besef is in vrije val, de oorzaak ongetwijfeld van decennia van berusting in de opvoeding van kinderen en jongeren (instellingen en ouders). En vandaag zijn deze jonge mensen die mochten doen wat ze wilden zonder hen te laten zien waar de grenzen liggen, volwassenen.
Het principe in de hoofden van deze individuen is dat als je opgelicht kunt worden, je het verdient te zijn, je bent te dom. En als het een instelling of een bedrijf is dat kan worden opgelicht, dan is dat des te meer reden om het te doen, aangezien ze dat ook zouden doen en legaal aangezien ze deel uitmaken van het "systeem".
Dit is de nieuwe moraal, die je in staat stelt om met een zuiver geweten op te lichten.
En het is op alle niveaus. De minste ondergeschikte van een hotline voor wilde prospectie per telefoon, die je ophangt zodra hij begrijpt dat hij niets van je krijgt, heeft hetzelfde morele gevoel als oplichters op hoog niveau. Alleen hun niveau in het vermogen om te profiteren van hun wandaden maakt het verschil.
1 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Is Frankrijk een land van georganiseerde beroepsfraude geworden?




par Janic » 13/07/22, 07:47

05/07/22, 21:04
Misschien al een vraag: "Waarom"?
omdat valsspelen een gemoedstoestand is, en een nationale, zelfs wereldsport, en geen enkele sanctie kan en zal er nooit een einde aan kunnen maken, het zit in de menselijke natuur die niet en niet langer wordt gehinderd door zogenaamde barrières spiritueel .
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12308
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970

Re: Is Frankrijk een land van georganiseerde beroepsfraude geworden?




par Ahmed » 13/07/22, 14:45

De 'moraal' waarnaar wordt verwezen, heeft echter datgene voortgebracht waarover hier momenteel wordt geklaagd, merkwaardig, nietwaar? : Mrgreen:
Meer fundamenteel komt de reeks gedragingen die op een bepaald moment in een bepaalde samenleving vereist zijn voort uit de noodzaak om de structuur ervan te behouden, dus het is niet nodig om enig idealisme op te roepen.
In het eerste geval, die van een productiemaatschappij en relatief gematigd in haar energieverspilling, overheerst de verering van arbeid en eigendom. Toen het evolueerde naar een consumptiemaatschappij en een wereldwijde distributie van voorraden, werd deze "strengheid" een rem en het egoïstische hedonisme van het consumentisme drong zich heel logisch op: miss Rietdekker uitgeroepen, "Het bedrijf bestaat niet en, in dezelfde geest, Sarkozy verklaard, Ik heb een ongeremde relatie met geld.
Het is daarom gewoon een adaptief fenomeen dat nog steeds aan de gang is en dat nog steeds heel verschillende oriëntaties zal zien vanwege die van de huidige samenleving, met dit tropisme waar ik al heel lang op had gewezen naar een terugkeer naar autoritarisme Een sterkere staat en een individuele heroriëntatie naar ogenschijnlijk meer traditionele waarden (economie, hergebruik, tussenhulp) door de voortschrijdende verzanding van economieën en het rampzalige beleid dat dit genereert in termen van geopolitieke strategieën.
2 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 261-gasten