De voedselcrisis van Coronavirus komt eraan!

filosofische debatten en bedrijven.
n.Chr. 44
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 648
Inschrijving: 15/04/15, 15:32
Plaats: Bij mij thuis
x 232

Re: De komende voedselcrisis van Coronavirus!




par n.Chr. 44 » 09/05/20, 09:57

Hallo,

Macro schreef: En inderdaad het is vakantie... Bij mijn eerste baan ben ik niet oproepbaar, door mijn tweede werkgever ben ik totaal werkloos geworden...


Je overdrijft echt!!!

Je profiteert, je ontspant, je luiert wat... Je bent nog steeds opgewonden!

Het is niet omdat je eerste werkgever je laat luieren en de tweede je kwijt is, dat dat een reden is om geen derde te zoeken! Je misbruikt jongens!

Je zou bijvoorbeeld in de landbouw kunnen gaan werken om de voedselcrisis te bestrijden die in dit draadje wordt genoemd.

Kom op, een beetje zenuwen en moed, verdomme!
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: De komende voedselcrisis van Coronavirus!




par GuyGadebois » 09/05/20, 12:04

Ahmed schreef:Nazisme! Misschien niet op zijn pathetisch geclaimde ideologische registers, maar op wat er aan ten grondslag lag: machinemacht en de controlemaatschappij, de rekrutering van de massa ... Omdat het alleen spectaculair onderdrukt kon worden door krachten van dezelfde aard als de zijne, alleen aanzienlijker ...

Ik raakte zo van streek toen ik hetzelfde zei, dat ik deze keer niet eens het verband legde!
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: De komende voedselcrisis van Coronavirus!




par Christophe » 12/05/20, 01:57

https://www.lemonde.fr/planete/article/ ... _3244.html

In alle landen die door de Covid-19-pandemie zijn getroffen, van de rijkste tot de armste, heeft de ondervoeding zich naar nieuwe bevolkingsgroepen verspreid. In de straten van Genève, een van de rijkste hoofdsteden ter wereld, vormden zich elke zaterdag rijen van honderden meters om voedselmanden te ontvangen. Overal zou de crisis, waarvan we de uiteindelijke omvang nog lang niet kunnen meten, tientallen miljoenen mensen hongerig kunnen maken. De Voedsel- en Landbouworganisatie van de Verenigde Naties (FAO) heeft berekend dat bij een mondiale recessie van 14,4% 2 miljoen mensen tot de ondervoeden zouden behoren.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot] en 279 gasten