Een ex-samenzweerder leeft weer sinds ze wegging

filosofische debatten en bedrijven.
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13689
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1515
Neem contact op met:

Re: Een ex-samenzweerder is weer tot leven gekomen sinds ze hem verliet




par izentrop » 11/06/22, 03:02

Christophe schreef:O ja!! Lessen in carrièrisme zyva dat ik gouden ballen zuig…bedoel je?
Het is niet met vulgariteiten dat u het niveau verhoogt en vervolgens door LCP sponsort, u moet het zaad nemen : Wink:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Een ex-samenzweerder is weer tot leven gekomen sinds ze hem verliet




par Obamot » 11/06/22, 04:22

izentrop schreef:
Christophe schreef:O ja!! Lessen in carrièrisme zyva dat ik gouden ballen zuig…bedoel je?
Het is niet met vulgariteiten dat u het niveau verhoogt en vervolgens door LCP sponsort, u moet het zaad nemen : Wink:
Je bent vulgariteit geïncarneerd en verondersteld, hou je mond met je pseudo-morele lessen, die heb je niet.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

Re: Een ex-samenzweerder is weer tot leven gekomen sinds ze hem verliet




par Christophe » 11/06/22, 17:15

Het is niet vulgair, het is een feit dat 80% van de mensen aangaat... degenen die geld belangrijker vinden dan andere overwegingen...

Dus ik teken: deze 2 posttieners zijn gouden ballenlikkers... die geen cartesiaanse insteek hebben!

Paxlovid is oplichterij!
0 x
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3797
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1318

Re: Een ex-samenzweerder is weer tot leven gekomen sinds ze hem verliet




par pedrodelavega » 14/10/22, 21:00

Hij zal ook blijven leven, maar het zal ingewikkelder zijn....



https://fr.wikipedia.org/wiki/Alex_Jones
Het vinkt alle vakjes aan...
aanslagen van 11 september,
Opwarming van de aarde,
chemtrails,
Kindslaven op Mars,
Sandy Hook-bloedbad,
Anti-vaccin posities,
Enz ....
1 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Een ex-samenzweerder is weer tot leven gekomen sinds ze hem verliet




par Janic » 15/10/22, 08:04

Anti-vaccin posities,
nog een "intellectuele" handjob. We wachten natuurlijk nog steeds op JOUW definitie van anti-vaccin met ondersteunend bewijs!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13689
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1515
Neem contact op met:

Re: Een ex-samenzweerder is weer tot leven gekomen sinds ze hem verliet




par izentrop » 15/10/22, 08:48

Janic schreef:
Anti-vaccin posities,
nog een "intellectuele" handjob. We wachten natuurlijk nog steeds op JOUW definitie van anti-vaccin met ondersteunend bewijs!

Een fictieve wereld waarin je graag zwemt, net als bij alle andere complottheorieën die je hebt
meedoen.
Het pluspunt voor Jones is dat hij handelt in goedgelovigheid (ik weet niet hoe het met jou zit)... maar daar overschreed hij een limiet die hem in de echte wereld inhaalde. : Twisted:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16094
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5233

Re: Een ex-samenzweerder is weer tot leven gekomen sinds ze hem verliet




par Remundo » 15/10/22, 08:53

samenzwering, samenzwering, samenzwering, samenzwering, samenzwering,

hou je ons niet voor de gek?

alles wat niet in de mainstream doxa staat, is samenzwering.

Maar mijn arme Izy, je hebt geen kritische zin, of je bent een verborgen lobbyist.

je gaat ons de zwavelhoudende Alex Jones bezorgen... en plotseling zijn al diegenen die twijfelen en feiten zien die in tegenspraak zijn met de propaganda van de macht, samenzweerders.

dit woord maakt me bovendien elke keer misselijk.
1 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Een ex-samenzweerder is weer tot leven gekomen sinds ze hem verliet




par Obamot » 15/10/22, 09:01

Wat een verspilling van tijd voor oninteressante individuele gevallen, die volgens mij vooral pogingen zijn tot zelfbevredigende mentale projecties,”om je op je gemak te voelen in je comfortzone, zonder vragen te stellen” van zeer volgzame en relatief onkritische schapen....

Ah, maar daarvoor moet je naar believen het meest karikaturale voorbeeld nemen...! :P
1 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Een ex-samenzweerder is weer tot leven gekomen sinds ze hem verliet




par Janic » 15/10/22, 11:25

izmentop
Een fictieve wereld waarin je graag zwemt, net als alle andere complottheorieën waar je je aan houdt.
nog een blabla wegens gebrek aan intelligent kunnen antwoorden. dus: aan welke complottheorieën moet ik me volgens jouw zieke geest houden?
Het pluspunt voor Jones is dat hij handelt in goedgelovigheid (ik weet niet hoe het met jou zit)... maar daar overschreed hij een limiet die hem in de echte wereld inhaalde.
behalve, grote grap, dat ik het niet over deze Jones had maar over...een punt dat is genoteerd. Wat betreft goedgelovigheid voor een lid van een pseudo-zetetische sekte, het zou het ziekenhuis zijn dat de spot zou drijven met liefdadigheid!

dat gezegd hebbende: geen antwoord op wat antivaccins betekent die u graag gebruikt uit uw onwetendheid.
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13689
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1515
Neem contact op met:

Re: Een ex-samenzweerder is weer tot leven gekomen sinds ze hem verliet




par izentrop » 07/11/22, 23:48

Degenen die desinformatie maken of herhalen, hebben een verantwoordelijkheid tegenover degenen die in deze waanideeën geloven en die het type zijn om het uit te vechten ...
Hij die zijn fout begreep is al aangevallen (slagen en wonden op straat) en krijgt beledigingen, terwijl hij nu aan de kant staat van wetenschap en waarheid...
Gelukkig heeft hij veel steun.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 166-gasten