Milieuactivisme is politiek

filosofische debatten en bedrijven.
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Milieubewustzijn is politiek




par Janic » 04/06/21, 08:42

"Ik zou ook graag aan de rechterkant willen staan, maar het mist zoveel menselijke kwaliteiten!"
nog steeds te makkelijk!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Milieubewustzijn is politiek




par Exnihiloest » 04/06/21, 18:04

Makkelijk voor Luchini, het is best mogelijk. De geest thuis, het sprankelt natuurlijk.
Jammer dat je niet gemakkelijk maar plagiaat oefent, we zouden wat meer plezier beleven aan het lezen van je. Ik zal je flop uitleggen: in tegenstelling tot mensen aan de linkerkant, claimen mensen aan de rechterkant niet bepaald menselijke kwaliteiten.
"Het is dat ze er geen hebben' zal de mensen van links antwoorden, waarmee Luchini gelijk krijgt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: Milieubewustzijn is politiek




par Flytox » 04/06/21, 18:45

Exnihiloest schreef:
Flytox schreef:...
Je doet ons de truc van de bange maagd : Mrgreen: !? Je bent hier zo bekend mee forum voor je ongeëvenaarde gevoel van medeleven met anderen...:

En hier is onze "moderator" -partij in de persoonlijke aanval en de belachelijke claim van het monopolie van het hart!


Wat betreft de lobbyist van het wilde kapitalisme, hij doet niet aan persoonlijke aanvallen, hij wentelt zich liever in collectieve aanvallen op alles wat een ecologisch label kan dragen, met veel amalgaam, beledigende generalisaties, de facto haarspeldbochten en alle kwade trouw die hij kent hoe te demonstreren. Gelukkig zorgt gematigdheid ervoor dat sommige excessen en de giftige spraak van sommigen worden beperkt wanneer ze fulltime, tegen betaling en zonder onderscheidingsvermogen, de vele ecologen aanvallen die dit bevolken forum.

Voor het monopolie van het hart, niemand heeft het hier opgeëist en jij bent het die erover praat, maar jij, een paar zinnen uit elkaar hierboven, je bent in staat om de elektrische meterlezers die hun baan zijn kwijtgeraakt voor de gek te houden en aanstoot te nemen tegen de gebruikelijke leugens van elke politicus (wiens zaken het zijn)

Exnihiloest schreef:Als je bedenkt dat de gus spreekt namens de planeet en toekomstige generaties! Hij maakt zijn zaak erger. Het is nog walgelijker in de omgang.


Het is waar dat je echt in staat bent om les te geven vanuit het hart, belachelijke vraag, vond ik mijn meester. Beeld
1 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Milieubewustzijn is politiek




par Janic » 04/06/21, 19:31

door Exnul» 04/06/21, 18:04
Makkelijk voor Luchini, het is best mogelijk. De geest thuis, het sprankelt natuurlijk.
en bovenal luistert hij graag naar zichzelf, wat niets afdoet aan andere kwaliteiten.. mogelijk
Jammer dat je niet gemakkelijk maar plagiaat oefent, we zouden wat meer plezier beleven aan het lezen van je.
het is niet nodig om een ​​plagiaat te plagiaat, het is al, grappiger kunnen we niet zijn.
Ik zal je flop uitleggen: in tegenstelling tot mensen aan de linkerkant, claimen mensen aan de rechterkant niet bepaald menselijke kwaliteiten.
Neen! Zonder grappen zou niemand het gemerkt hebben, behalve jij. Gelukkig ben je er! en helaas voor de kwaliteiten in kwestie.
"Het is omdat ze er geen hebben", zullen de mensen aan de linkerkant het met Luchini eens zijn.
of anders en vooral omdat je de finesse van zijn zin niet begreep! : Roll:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Milieubewustzijn is politiek




par Exnihiloest » 05/06/21, 22:13

Flytox schreef:...
Wat betreft de lobbyist van het wilde kapitalisme...

Ben je het herhalen van clichés niet zat?

Voor het monopolie van het hart, niemand heeft het hier opgeëist en jij bent het die erover spreekt

Natuurlijk, hypocriet! "Je bent hier zo bekend mee forum voor je ongeëvenaarde gevoel van medeleven met anderen, dat heel duidelijk komt na financiële belangen", is dat niet van jou?!
Het is niet alleen om jezelf menselijk superieur te achten, anders zou je zelfs geen ironische les geven, maar bovendien is het een gratuite aanval.

Het is belabberd. Ik vond Diabolo leuk, maar nu je walgt van me, laat je hem net zo gemeen lijken als zijn meester.
Dernière édition par Exnihiloest de 05 / 06 / 21, 22: 18, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14825
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: Milieubewustzijn is politiek




par GuyGadeboisTheBack » 05/06/21, 22:17

Exnihiloest schreef:Ben je het herhalen van clichés niet zat?

Hij zei toen dat hij sinds 2015 dezelfde leugens, clichés en andere stereotypen reciteert ... : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Milieubewustzijn is politiek




par Exnihiloest » 05/06/21, 22:26

GuyGadeboisLeRetour schreef:Hij zei toen dat hij sinds 2015 dezelfde leugens, clichés en andere stereotypen reciteert ... : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

De door uw meesters verspreide desinformatie is niet veranderd. Ik keur het dan ook altijd af.

Het verzet stopt niet omdat een of twee schreeuwers hun tijd besteden aan het belasteren van hun tegenstanders, niet in staat om intelligent te reageren op de verdiensten. Achtergrond waarvan ze bovendien weten dat het de waarheid is, dat ze vechten om hun doel te bereiken: de westerse samenleving vernietigen als idioten die de tak zagen waarop ze zitten.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14825
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: Milieubewustzijn is politiek




par GuyGadeboisTheBack » 05/06/21, 22:29

Maar ja, maar ja (alweer clichés). Haal je kruidenthee en vergeet de linksen, de hippies, de vuile langharigen, de hondenpunkers en de 'Khmer-groene' ecologen. Je doet jezelf pijn. Vind jezelf bij Valeurs Actuelles en ultraliberale denktanks, beschouw jezelf als een "buitenbeentje" (sic), morgen zal het beter zijn. : Mrgreen:
0 x
Tuinman
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 63
Inschrijving: 24/05/21, 20:11
x 21

Re: Milieubewustzijn is politiek




par Tuinman » 05/06/21, 22:54

Elke daad is politiek
Elke dag als we naar het toilet gaan, gaat het op een dag omhoog als we niet oppassen.

Elke ochtend op de loer, zei hij tegen zichzelf Jacob Delafon, wat een bizness!
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14825
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: Milieubewustzijn is politiek




par GuyGadeboisTheBack » 05/06/21, 23:00

Gardener schrijft:Elke ochtend op de loer, zei hij tegen zichzelf Jacob Delafon, wat een bizness!

Ik, ik doe weerstand: elke ochtend vorm ik er een.
1 x

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 202-gasten