De seksistische campagne van AdopteUnMec! Feminisatie van onze samenleving?

filosofische debatten en bedrijven.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79361
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: De seksistische campagne van AdopteUnMec! Feminisatie van onze samenleving?




par Christophe » 24/11/17, 15:00

Maar waar gaan we heen? Als een mooi voorbeeld van wat werd getolereerd en dat niet langer ...

Deze maatschappelijke intolerantie roept niet veel mensen op ... Dank u, feministen, sociologen en psychologen bij 2-ballen ...

Lucky Luke en Billy the Kid, originele versie van 1962 versus 2017 heruitgave zonder roker, slaan, circusdier of vervuilend brandhout.


15355805_10207883083822007_5100760050205459438_n.jpg
15355805_10207883083822007_5100760050205459438_n.jpg (66.71 KB) Betreden 5519 keer


Bron:

1 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88

Re: De seksistische campagne van AdopteUnMec! Feminisatie van onze samenleving?




par Gaston » 24/11/17, 17:41

Het verbaast me dat we in 2017 nog steeds vooraan kunnen zitten aan dit soort leren leren dierenlaarzen (wat doet PETA?) En sporen die dienen om de arme paarden te martelen (wat doet de SPA?)!
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79361
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: De seksistische campagne van AdopteUnMec! Feminisatie van onze samenleving?




par Christophe » 24/11/17, 18:47

Ja, andere leren laarzen zijn ook gekanteld ...

Het bedrijf draait echt !!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79361
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: De seksistische campagne van AdopteUnMec! Feminisatie van onze samenleving?




par Christophe » 24/11/17, 18:59

Het sexisme van de dag: een gigantisch beeldhouwwerk van clitoris, terwijl we nooit een beheerder van een penis-sculptuur zouden hebben getolereerd! Dus het is seksisme en duidelijke discriminatie op grond van geslacht!

DPZSDE5XUAA5wvc.jpg
DPZSDE5XUAA5wvc.jpg (71.64 KIO) Toegang tot 5509-tijden


https://www.lexpress.fr/actualite/socie ... 63490.html

0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79361
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: De seksistische campagne van AdopteUnMec! Feminisatie van onze samenleving?




par Christophe » 24/11/17, 19:05

Dit is de dag van de verwarring lijkt het ... bin ja ze moeten erg enthousiast zijn vanwege Black Friday! : Mrgreen: : Mrgreen:

Milieuactivisten willen erfgoeddagen hernoemen als 'dagen van het huwelijk'


http://www.lefigaro.fr/politique/le-sca ... imoine.php
0 x
Olivier22
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 178
Inschrijving: 06/11/08, 16:41
Plaats: 35 / 22
x 6

Re: De seksistische campagne van AdopteUnMec! Feminisatie van onze samenleving?




par Olivier22 » 25/11/17, 15:12

welkom
Om nog maar te zwijgen over het Adopt a Guy-logo, merkte u iets op van tv-advertenties in het algemeen?
Wanneer een pub een uitwisseling tussen een mannelijk en een vrouwelijk personage inhoudt, is de man onwetend / kinderachtig / onbewust en is het vrouwelijke wijs / volwassen / beredeneerd. Het mannelijke roept de vraag op en het vrouwelijke brengt het antwoord.
Enige uitzondering: wanneer het mannelijke karakter wordt gereduceerd tot zijn functie (de expert Carglass, de onderzoeker in tandpasta enz.).

Let op, je zult zien dat het ons duidelijk is toen we het merkten. Het lijkt een echte advertentiecode te zijn.
1 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16178
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: De seksistische campagne van AdopteUnMec! Feminisatie van onze samenleving?




par Remundo » 25/11/17, 17:50

gelukkig specificeert de legende de beschrijving van het beeldhouwwerk ... omdat ik het eerlijk gezegd niet spontaan zag! Maar eerder een kunst ding tellen voor niets meetkundig : Mrgreen:

Kleine, vriendelijke herinnering door Vreemden
0 x
Beeld
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12308
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970

Re: De seksistische campagne van AdopteUnMec! Feminisatie van onze samenleving?




par Ahmed » 25/11/17, 19:24

De terugtrekking in een genre, een categorie kan worden vergeleken met de nationalistische of regionalistische terugtrekking: ze zijn, op verschillende niveaus, onuitgesproken pogingen om te weerleggen tegen de externe druk van globalisering *; pogingen tot mislukken gedoemd, omdat de aanduiding van een zondebok, de stigmatisering van de ander, alleen een simulacrum kan zijn dat de onmacht onthult om een ​​oorzaak buiten bereik en ongrijpbaar te begrijpen en / of ernaar te handelen van nature.

* Vandaar de spanning met vluchtelingen: het is altijd gemakkelijker om te mobiliseren tegen de zwaksten.
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Peter
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 588
Inschrijving: 15/09/05, 02:20
x 313

Re: De seksistische campagne van AdopteUnMec! Feminisatie van onze samenleving?




par Peter » 25/11/17, 19:53

+ 1 Ahmed, ik merk ook dat jezelf onderscheiden van je leeftijdsgenoten door iemands huidskleur, iemands religie, iemands soort ect ... op dit moment erg in de mode is.
In plaats van het huidige economische systeem te beteugelen, versterkt het het. De mensen zijn dus verdeeld in vele kleine groepen, elk met zijn eigen eisen om te proberen een van de symptomen van een wereldwijde oorzaak die nooit in twijfel wordt getrokken te verlichten.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79361
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: De seksistische campagne van AdopteUnMec! Feminisatie van onze samenleving?




par Christophe » 17/12/17, 13:12

Gistermiddag op Facebook durfde ik een beetje "waarheid" te zeggen (wat volgens mij helemaal niet slecht was) over de verkiezing van Miss France en ik had, denk ik, recht op een uitbarsting ongerechtvaardigde haat en beledigingen van sommige vrouwen, hier zijn de uitwisselingen tot nu toe, sorry het is een beetje lang en moeilijk te lezen, maar de moeite waard :)

Christophe Fly Feministen hebben niets begrepen over de menselijke natuur, ze halen het volledig op! De meeste vrouwen komen graag opdagen, en de meeste mannen kijken graag naar ze ... het is niet hun haat die deze aard van dingen zal veranderen!
Vind ik leuk · Antwoord · 111 · 20 h · Modified

Audrey Ok
Audrey Ok Dixit een man die gelooft in staat te zijn om te definiëren wat een vrouw zou moeten zijn ...
Vind ik leuk · Antwoord · 109 · 20 h

Romain Haccoun de Laubadère
Romain Haccoun de Laubadère Dank u voor het niet spreken voor mannen. Het is niet cool om ons te trainen in je stupa.
Vind ik leuk · Antwoord · 178 · 20 h

Christophe Fly
Christophe Fly Ik definieer helemaal niets, ik merk het alleen maar ... maar je commentaar is al vol vooroordelen ... ^^
Vind ik leuk · Antwoord · 4 · 20 h

Jeanne ML
Jeanne ML Dixit de man die zojuist twee vooroordelen heeft gelegd over mannen en vrouwen.
Vind ik leuk · Antwoord · 69 · 20 h

Aurélie Chl
Aurélie Chl "Vrouwen pronken graag"
Nee, maar ik droom daar
Vind ik leuk · Antwoord · 45 · 20 h

Marie Lfg
Marie Lfg Christophe Fly Wat zeg je tegen een vrouw die zichzelf niet graag laat zien en tegen een man die niet graag naar ze kijkt?
Vind ik leuk · Antwoord · 19 · 20 h

Christophe Fly
Christophe Fly Kom op, ik zet een keerzijde die ik rechtzet in "de meeste vrouwen. Mannen en mannen. Vrouwen" ...
Vind ik leuk · Antwoord · 2 · 20 h

Hadi Hachi
Hadi Hachi Ik erken deze waarneming van de mens niet. Deze wedstrijd is een gebrek aan respect voor vrouwen. Dingen en mentaliteiten moeten veranderen.
Vind ik leuk · Antwoord · 32 · 20 h

Pauline Leroy
Pauline Leroy spreekt primaire spraak
Vind ik leuk · Antwoord · 12 · 20 h

Christophe Fly
Christophe Fly Aurélie Chl je kunt dromen, maar het is een feit ... en het is meer dan mannen ... als je het niet hebt gezien, raad ik je aan om een ​​beetje van thuis uit te gaan :) je kent het echte leven met echte mensen ...
Vind ik leuk · Antwoord · 2 · 20 h

Christophe Fly
Christophe Fly Marie Lfg ze zijn niet langer in de seksueel gesproken klap ... simpelweg ... het overkomt iedereen vanaf een bepaalde leeftijd, zeer variabel van persoon tot persoon :)
Vind ik leuk · Antwoord · 20 h

Laura Húsavík
Laura Húsavík Jij bent het die het oppikt, arme kerel. Je tekst wordt overgegeven! Om je te horen zijn vrouwen gewoon stukjes vlees, voorwerpen ... De aard van de dingen ... Of jouw onzin
Vind ik leuk · Antwoord · 20 h

Christophe Fly
Christophe Fly Pauline Leroy vrij, zoals het reptielenbrein dat we nog steeds hebben ... :)
Vind ik leuk · Antwoord · 20 h

Marie Lfg
Marie Lfg Christophe Vlieg maar, we moeten stoppen met roken! Verleen je restrictieve / pejoratieve / vernederende kijk op de rol van vrouwen niet tot een samenleving die het alleen maar wil veranderen. Jij, ga uit je huis, open je geest, wrijf schouders met vrouwen zonder hun vooroordelen te schamen.
Vind ik leuk · Antwoord · 24 · 20 h

Christophe Fly
Christophe Fly En ik voeg eraan toe dat sommige mensen (mannen of vrouwen) nooit in de staatsgreep zijn geweest ... het belangrijkste is dat ze zijn vervuld ...
Vind ik leuk · Antwoord · 1 · 20 h

Romain Haccoun de Laubadère
Romain Haccoun van Laubadère Nan, maar zelfs met het meeste is het nog steeds verkeerd als je het niet op grote schaal kunt bewijzen. Aan de limiet zou je "sommige" of "sommige" hebben gezegd, ik zou hebben gezegd waarom niet (als de wetenschap niet zou zeggen dat je ongelijk hebt, maar ik zal niet beginnen met feiten te brengen, anders zul je je slecht voelen)
Vind ik leuk · Antwoord · 6 · 20 h

Romain Haccoun de Laubadère
Romain Haccoun de Laubadère Het moet gezegd en herhaald worden dat noch uw persoonlijke ervaring noch bfmtv aanvaardbare bronnen zijn. Het is niet omdat je 250-mensen kent met een vergelijkbaar verhaal en een vergelijkbare opleiding die 8 miljard mensen kunnen beoordelen. Stop ... Zie meer
Vind ik leuk · Antwoord · 13 · 20 h

Aurélie Chl
Aurélie Chl Christophe Fly is niet omdat de meeste mannen vrouwen graag zien dat het acceptabel is om een ​​dergelijke ongezonde competitie te organiseren waarbij zeer jonge vrouwen onderworpen zijn aan absurde criteria (celibaat, geen tatoeage etc.) ). Maar ik stop daar; uw opmerkingen druppelen van kwade trouw en neerbuigend.
Vind ik leuk · Antwoord · 10 · 20 h · Modified

Christophe Fly
Christophe Fly Marie Lfg M'enfin, ik leg alleen een verklaring af van de menselijke psychologie (basis)! Er zitten geen vooroordelen in ... Ik geef je beledigingen door (smerig zijn is vervormen en de woorden beoordelen en mensen in het openbaar beledigen als jij)
Vind ik leuk · Antwoord · 2 · 20 h

Marie Lfg
Marie Lfg Christophe Fly, je bent wanhopig. Echt hopeloos.
Vind ik leuk · Antwoord · 8 · 20 h

RV Kerrien
RV Kerrien Het is nu heel trendy op Facebook.
De lage plafonds geven geen mening meer (+ of twijfelachtig), nu maken ze de realiteit van de werkelijkheid ...
Het is zeker comfortabeler dan te moeten argumenteren.
Vind ik leuk · Antwoord · 15 · 20 h

Romain Haccoun de Laubadère
Romain Haccoun de Laubadère Wil je echt basale psychologie met me spreken? We lachen een beetje. Omdat het niet is dat het een belangrijk deel van mijn baan is, maar een klein beetje.
Vind ik leuk · Antwoord · 3 · 20 h

Marie Lfg
Marie Lfg Christophe Fly Ik kan de referentie hebben van het psychologielaboratorium waarin je oefent? Of de naam van een mogelijk tijdschrift waarin u publiceert? Ik dank u bij voorbaat.
Vind ik leuk · Antwoord · 6 · 20 h

Christophe Fly
Christophe Fly Laura Húsavík Wat voor belediging en haat ... voor het vertellen van een waarheid? Ik kan een speech houden zonder scheldwoorden ...
Vind ik leuk · Antwoord · 20 h

Christophe Fly
Christophe Fly Aurélie Chl houla attention Ik verdedig Miss France niet ... ik zeg alleen dat deze wedstrijd al decennia bestaat omdat het overeenkomt met de aard van dingen ... CQFD :)
Vind ik leuk · Antwoord · 3 · 20 h

Romain Haccoun de Laubadère
Romain Haccoun de Laubadère Je hebt net zoveel vooroordelen als een student van m1 die niet weet wat epistemologie is. Het is triest gezien je speech.
Vind ik leuk · Antwoord · 4 · 20 h

Christophe Fly
Christophe Fly Romain Haccoun de Laubadère geen vooroordelen :) maar ik denk gewoon dat ik (een beetje) meer levenservaring heb dan jij ... en waarschijnlijk veel meer praat dan de meeste mensen ... Maar ik begrijp heel goed dat het horen van dit soort waarheid kan sommige mensen shockeren ... vol vooroordelen of eerder illusies :)
Vind ik leuk · Antwoord · 1 · 20 h

Christophe Fly
Christophe Fly Marie Lfg Het laboratorium van het leven :) Ik denk dat ik een boek ga schrijven ... omdat het zoveel haat en scheldwoorden afschrikt omdat het zo'n banaliteit durft te zeggen ... We komen echt tot een wereld van intolerantie en misschien is dat het wel de meest serieuze ...
Vind ik leuk · Antwoord · 1 · 20 h

Luc Ernest
Luc Ernest C is vooral het seksisme van feminisme dat hen tot haat leidt. We mogen niet vergeten dat feminisme slechts een politieke, gynarchische beweging is. Het is net als de versie van de grote beauf maar de vrouw ....

Verwacht niets anders van het gynarchisme. Het is een niet-aanvaarding voor de vrouw van zijn animus, zoals de macho die niet steunt, anima ....
Net als we het hebben over feminisme, zou het goed zijn om te voorkomen dat vrouwen en de politieke beweging samenvloeien. Alle vrouwen zijn geen feministen en allen zijn niet voor de tijd onderdanig.
· Beantwoorden · 2 · 20 h · Gewijzigd

Marie Lfg
Marie Lfg Christophe Fly hahahaha maar laat me lachen! 1 / geen belediging op basis van je persoon, maar alleen gerelateerd aan je onderwerp 2 / intolerantie, je speelt het wanneer je vrouwen een rol toewijst: "to love to please" "om een ​​feministe te zijn wanneer o ... Bekijk meer
Vind ik leuk · Antwoord · 6 · 20 h

Christophe Fly
Christophe Fly Of kunnen we de rekeningen op 20 doen graag ontvangen in minder dan 1 / 4h: 10 Ik hou, ik hou 3, 1 6 ik lach en Grrr ... vooroordeel is welke kant dan? :)
Vind ik leuk · Antwoord · 20 h

Christophe Fly
Christophe Fly Marie Lfg CQFD :) ps: ik heb nooit over seksuele frustratie gesproken ??? Super vervorming, interpretatie ... nog steeds illusies :)
Maar als u in deze richting wilt gaan: denkt u dat seksuele frustratie de exclusiviteit van vrouwen is?
Vind ik leuk · Antwoord · 20 h · Modified

Christophe Fly
Christophe Fly Luc Ernest Ah eindelijk een kleine reden :) ben het helemaal eens met dit alles :)
Vind ik leuk · Antwoord · 20 h

Marie Lfg
Marie Lfg Luc Ernest Ik zie in je opmerkingen een enorme verwarring. Feminisme is niet bedoeld als seksistisch, integendeel, het is inherent anti-seksistisch. Met uitzondering van enkele randjes van zijn beweging, is het gewoon een kwestie van het bevorderen van GELIJKHEID tussen vrouwen en mannen ... Zie meer
Vind ik leuk · Antwoord · 13 · 20 h

Catherine Dolet
Catherine Dolet Ah al die mensen die geloven dat ze de waarheid spreken omdat ze vinden dat hun kleine, smalle wereld de algemene trend weerspiegelt. Fundamentalistisch religieuzen gebruiken dezelfde redenering. Het is tijd om blind te worden en vragen te stellen.
Vind ik leuk · Antwoord · 3 · 19 h

Marie Lfg
Marie Lfg Christophe Fly, je moet een grote vooringenomenheid hebben gehad bij het interpreteren van mijn opmerkingen om het met mij eens te zijn. Ga daarnaast een paar opmerkingen terug hierboven "ze zijn niet langer seksueel gezien in het spel".
Vind ik leuk · Antwoord · 19 h

Christophe Fly
Christophe Fly Marie Lfg sorry maar je staat er helemaal naast, a) feministen zijn seksisten vol haat die geen gelijkheid willen, maar het verpletteren van de man (we zagen het met het recente voorstel om het woord "patrimonium" te vervangen door "matr ... Meer weergeven
Vind ik leuk · Antwoord · 19 h

Virginie Riché Pierre
Virginie Rich Pierre Fly Pierre nee, wat serieus is, is dat sommige mensen geloven dat ze superieur zijn aan anderen en affirmaties als waarheden bevestigen
Vind ik leuk · Antwoord · 5 · 19 h

Fabienne VHorenbeek
Fabienne VHorenbeek Zijn deze feministen erg blij om vrouw te zijn?
Vind ik leuk · Antwoord · 1 · 19 h

Marie Lfg
Christophe Marie LFG Fly weer u hele beweging scheef door illustraties die verminderen, en geen ander doel dan de omkering van rollen, en de diepte waarmee seksisme kan worden verankerd tonen.
De waarheid is dat het ar ar ... Zie meer
Grrr · Antwoord · 10 · 19 h

Se Be
Se Be Hou purée, we hebben een winnaar!
Vind ik leuk · Antwoord · 2 · 19 h

Se Be
Se Be Luc Ernest stop met drinken wordt teveel gezien ...
Vind ik leuk · Antwoord · 19 h

Carole duron
Carole Duron Olga Tenec, je hebt echt niets begrepen over de menselijke natuur ....
Vind ik leuk · Antwoord · 3 · 19 h

Allison Toutain
Allison ToutainTroll
Vind ik leuk · Antwoord · 2 · 19 h

Darney Patrick
Darney Patrick Ben ja.
Vind ik leuk · Antwoord · 19 h

Ca duizend
Ca Mille Ik ben dol op Jean-science die de 'diepe aard van de dingen' gaat uitleggen en wiens redenering op wind is gebaseerd.
Vind ik leuk · Antwoord · 6 · 19 h

Jhorna Trebig
Jhorna Trebig Nee, maar echt, om zo'n onzin over feminisme te zeggen, ik denk dat je of echt niets hebt begrepen, of dat je in een wereld van elkaar leeft. Maar ik kom niet terug om zulke onzin te lezen, het maakt me hallucineren! Tussen dat en de andere ... Zie meer
Vind ik leuk · Antwoord · 5 · 19 h

Romain Haccoun de Laubadère
Romain Haccoun de Laubadère Meer ervaring? Maar moet twee minuten stoppen, nou, wees oud betekent niet wijs of ervaren ... (frank gesproken, dat alles). Vroeger was het algemeen bekend dat alles dat niet wit was, noodzakelijkerwijs inferieur, minder intelligent en uiteindelijk ... Zie meer
Grrr · Antwoord · 16 · 19 h

Christophe Fly
Christophe Fly Virginie Riché Pierre, natuurlijk, denk je aan vrouwen? De 2 S zijn expres :)
Vind ik leuk · Antwoord · 18 h

Christophe Fly
Christophe Fly Marie Lfg "seksuele frustratie verklaart de feministe" "de miss-wedstrijden, het is briljant". QUIET BIS: Ik zei noch gedachte, noch het een noch het ander, ik zei zelfs dat ik het principe Miss France niet verdedigde ... maar ik zei gewoon dat het een "instelling" was die al jaren werkte ... en dat kan gemakkelijk worden uitgelegd waarom ...
Vind ik leuk · Antwoord · 18 h

Christophe Fly
Christophe Fly Romain Haccoun de Laubadère Je hebt het punt van Godwin gepasseerd, dus stoppen we daar :) (althans met jou) Je weet wat het is ... Omdat je heel goed bent in psychologie :)
Vind ik leuk · Antwoord · 17 h · Modified

Maria Odette de Oliveira
Marie Odette de Oliveira Kampioen van de stompzinnige wereld!
Vind ik leuk · Antwoord · 2 · 18 h

Romain Haccoun de Laubadère
Romain Haccoun de Laubadère Psychologie en punt godwin ... mhhh niets te zien. Maar het is best grappig omdat ik niet naar de nazi's heb verwezen. Dus ja, we stoppen daar omdat je natuurlijk niet kunt weten wat de Godwin punt, en het aanroept zodra je de controle hebt ... Bekijk meer
Vind ik leuk · Antwoord · 3 · 17 h

Christophe Fly
Christophe Fly Romain Haccoun de Laubadere U hebt naar hun waarden verwezen, dus het is hetzelfde :) Je reactie voelt hier een beetje sofisme, niet? :) Je bent het niet oneens met mij, ik ben het niet met je eens, maar ik zal tot de dood vechten, zodat je het kunt blijven doen ... (geïnspireerd door wie ik weet wie)
Vind ik leuk · Antwoord · 17 h · Modified

Serge Bulbo
Serge Bulbo Romain Haccoun Laubadère Zou u de mening van de acht miljard mensen de schuld geven? Weten dat 250 al een goede basis is?
Als je niet meer te zeggen hebt dan je gesprekspartner ..
En laten we allemaal .... Meer zien
Vind ik leuk · Antwoord · 1 · 17 h · Modified

Serge Bulbo
Serge Bulbo Sorry maar ik ben al moe, extremisme van alle soorten bedroeft me te veel.
Vind ik leuk · Antwoord · 17 h

Romain Haccoun de Laubadère
Romain Haccoun van Laubadère Serge, ik weet het niet voor mij is trots 8 miljard, dit is de nuance met Christophe hem oprukkende dat hij niet kan bewijzen, en velen hier weerleggen. De bewijslast ligt bij de persoon die het onderwerp aankondigt. Hij doet het niet, en het is ... Zie meer
Vind ik leuk · Antwoord · 7 · 16 h

Alexia Lozano
Alexia Lozano Marie President
Vind ik leuk · Antwoord · 16 h

Christophe Fly
Christophe Fly Marie Lfg als ik kijk naar je profielfoto en ik vergelijk het met de mijne, we kunnen vragen wie van de show houdt tussen ons 2 ... Het is klein, het is laag, het is anekdotisch maar het is tenminste een voorbeeld dat iedereen zal begrijpen en niemand kan ontkennen ... ps: we zouden een hoger niveau van argumentatie en begrip voor een SciencePo kunnen verwachten ... Ik heb niet een ENS doen ...
Vind ik leuk · Antwoord · 16 h · Modified

Christophe Fly
Christophe Fly Laura Húsavík Hého ... zou moeten leren om woorden te lezen en te begrijpen voordat ze vreemden in het openbaar beledigen, want wat moet worden gestapeld is dat. Ik heb nooit de woorden gehad die je mij toestaat, dus laat je in de misleidende interpretatie en de nadruk ....
Vind ik leuk · Antwoord · 15 h

Amélie Schuberth
Amélie Schuberth Christophe Fly. Hier is een ontkenning in Godwin's punt over feminisme, een beweging waarvan hij de geschiedenis en complexiteit negeert.

- vermindering van het abortusrecht in Europa. In landen als El Salvador is een vrouw veroordeeld tot 30-jaren in de gevangenis wegens een miskraam.

- Gelijke loonongelijkheid. Ondervertegenwoordiging van vrouwen in wetenschappelijke, politieke en leiderschapsbanen. Het begint allemaal met de kerstcatalogus met voor meisjes creatieve kit en make-up en thuisgereedschap en mijn jongens kit-wetenschappers en avonturier voor actie-mannen. Het beroemde plafond van glas maakt dat zelfs als begiftigd met de school ze minder durven te beweren en concurrerend te zijn en dus minder verantwoordelijke posities krijgen.

- Ik zal niet stilstaan ​​bij de cultuur van verkrachting. 600 000-vrouwen en 200 000-mannen die een jaar lang seksueel zijn mishandeld. Het enige heeft te maken met de metoo-beweging dat dit zowat alle vrouwen treft. En we vragen de slachtoffers nog steeds hoe ze gekleed waren, of ze dronken waren, enz. Het begrip toestemming wordt helaas niet altijd gerespecteerd.

- Huiselijk geweld treft vooral vrouwen: 123-vrouwen en 34-mannen. Ja, het betekent ook mannen. Maar ja, er is een serieus probleem.

- De toeëigening van de openbare ruimte roept ook vragen op: verspreiding van de mens, intimidatie van straat ... Ik liet u Google gebruiken. Om nog maar te zwijgen van in sommige landen, zoals Thailand verboden plaatsen voor vrouwen tijdens hun menstruatie.

Zie je, feminisme dient alleen om mannen te onderdrukken, ben ik gourde, ik die dacht te vechten voor een tolerantere en egalitaire wereld.
Vind ik leuk · Antwoord · 4 · 13 h · Modified

Loann Ravet
Loann Ravet De ontluikende sociologen van Facebook die "observaties van de menselijke psychologie" maken ... lol.
Vind ik leuk · Antwoord · 1 · 15 h

Em Ily
Em Ily Ik denk dat je op de verkeerde weg bent ... Je bedoelt dat er vrouwen zijn die graag op hun lichaam beoordeeld willen worden en mannen en vrouwen die graag het fysieke beoordelen. Voor mij is het voor sommigen nutteloos om anderen te bemoeien om te pokeren en anderen geloven dat ze iets waard zijn voor hun lichaamsbouw. Als ze het meisje zo graag beter vinden, kunnen ze doen wat ze wil. Ik voel me geen goede feministe, dat ben ik. Ik oordeel deze meid niet en ik denk dat de vrijheid hetzelfde blijft, als het in mijn ogen erg stom, dom. Maar laten we een kat een kat noemen. Het is een wedstrijd gebaseerd op het fysieke van de vrouw, veel meer bekend dan bijvoorbeeld M.univers, of meisjes flaneren in bikini omdat ze niet alles kunnen laten zien. Maar ik ben niet tegen Crufts die ik net zo gek vind voor de schoonheidswedstrijd, maar die ik interessanter vind omdat de honden een hindernisbaan moeten afleggen. Deze wedstrijd van Miss France is niet meer of minder een wedstrijd van de vrouw in bikini ... Zal me moeten uitleggen waar het geen hoogtepunt van het vrouwenobject is. Wat bovendien uw opmerking bevestigt ...
Vind ik leuk · Antwoord · 1 · 14 h

Olga Tenec
Olga Tenec Hahahahaha, ik sta tegenover Claire en Meaux en ik ben ... nors!
Vind ik leuk · Antwoord · 13 h

Aziliz Jane RC
Aziliz Jane RC Wetende dat je een man bent, heb je niets te zeggen over de mening van vrouwen over het onderwerp. Iedereen houdt niet van het beeld van een vrouwenobject dat deze show retourneert. Goede avond ^^
Vind ik leuk · Antwoord · 13 h

Capucine Stos
Capucine Stos Agathe maar uesh laat me niet zien dat ik niet meer kan slapen
Vind ik leuk · Antwoord · 13 h

Ghani Meftahi
Ghani Meftahi De menselijke natuur bestaat niet. Er zijn gevallen van handelingen en onze verantwoordelijkheden.
Vind ik leuk · Antwoord · 1 · 9 h

Lise Agnel
Lise Agnel Christophe vertelt over jouw voorkeuren en die van je tegenstanders, aangezien je voor deze wedstrijdmodus hebt gekozen, je wordt verslagen met vleierij! :D
Vind ik leuk · Antwoord · 1 · 4 h

Abderrahmane Chourak
Abderrahmane Chourak Dus voor jou hebben de meeste geen bescheidenheid ???
Zijn dieren die geen kleding dragen of de wereld op gaan
Vind ik leuk · Antwoord · 3 h

Kendall Jen
Kendall Jen Mansplaining.
Vind ik leuk · Antwoord · 2 h

Kendall Jen
Kendall Jen En ja, je maakt je geen zorgen in de paar matriarchale samenlevingen, er is geen verkrachting dus ja we zijn van plan alles te veranderen.
Vind ik leuk · Antwoord · 2 h

Jpol Pie
Jpol Pile Een vrouw die haar zaak verdedigt is een feministe, een man die zijn macho verdedigt ...
Vind ik leuk · Antwoord · 1 · 1 h

Marie Lopez-Vivanco Fotograaf
Marie Lopez-Vivanco Fotograaf Bedankt voor uw medewerking. Ken je alle feministen? wereldkampioen !!!!!!!
Vind ik leuk · Antwoord · 1 h

Rachel BD
Rachel BD Van een man. Ah, dit geweldige moment waarop een duidelijk vrouw met een misogynie beter is dan de hele wereld wat vrouwen denken. prachtig
Vind ik leuk · Antwoord · 24 min

Christophe Fly
Christophe Fly Amélie Schuberth Négionist, ?? Te sterk !!! Denialist, wat is mijn grote? Als we ons zorgen maken, classificeren en beledigen we mensen zonder enige tastbare basis :) Het is klein en het is het argument van de zwakken geest! Gendergelijkheid, behalve administratief (in brede zin) is een illusie. Omdat we biologisch te veel verschillen! En het zijn deze verschillen die de schoonheid van de mensheid en onze complementariteit maken! Voor huidige feministen LEES EN BEGRIJP de opmerking van Luke hierboven ...

'Luc Ernest
16 december, 17: 30

Marie Lfg de oorspronkelijke beweging heeft niets te maken met die van nu. Het spijt me, maar het feminisme van de heer Poulain de la Barre (grondlegger van het feminisme in Frankrijk) heeft niets te maken met de vrouwelijke dominantie die het feminisme vandaag vertegenwoordigt. Kijk naar jezelf, je zegt het, feminisme is gelijkheid! Behalve dat is niet waar. Gelijkheid leidt tot onrecht. Het feminisme aan de basis heeft gestreden om het te rechtvaardigen. Het is dankzij de heer aan het roer dat vrouwen vandaag verlof en stemrecht hebben. Gelijkheid zou betekenen dat mannen ook de conger-mat zijn 'of dat geen van beiden dat is. Zie je hoe dom modern feminisme is? Feminisme is seksistisch in zijn ideologie. Volgens het feminisme is het nodig om zowel een man als een vrouw samen te stellen, omdat vrouwen niet dezelfde intelligentie hebben als mannen, dus ze hebben een perfect aantal nodig om de 2 geslachten in evenwicht te brengen volgens de verschillende feminismen in hun manier van denken (geslacht om retrograde te denken wat neerkomt op koken voor de meisjes en oorlog voor de heren). Nee, mannen = vrouwen, en het is niet nodig om mensen te sorteren op wat ze tussen hun benen hebben, overal zijn gekwalificeerde mannen en vrouwen. Feminisme geeft niet om de verdienste die het onrechtvaardig wil worden geëvenaard. Daarom zei ik dat vrouwen die hun vijandigheid niet kunnen uitstaan, vaak feministen zijn. "
Vind ik leuk · Antwoord · 10 min

Christophe Fly
Christophe Fly Lise Agnel het is gedaan en het is nog steeds in het voordeel van mijn eerste argument ... Maar ik sta er echt op, leer me om te tellen :) omdat ik 35-negatieven op 110 tel, is 68% POSITIEVE stemmen ...
Vind ik leuk · Antwoord · 4 min

Christophe Fly
Christophe Fly Rachel BD MISANDIE puur en eenvoudig. Ik denk dat ik minder vrouwenhumeurig ben, dat je misleidt ... als je dit woord niet begrijpt en je moet op zoek naar de definitie ervan, moet je niet zeggen ... niets ... of als CQFD :)
Vind ik leuk · Antwoord · 1 min · Gewijzigd
1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 277-gasten