Lacunes in nationale onderwijsprogramma's en beperkingen van nieuwe narcistische onderwijsmethoden

filosofische debatten en bedrijven.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79322
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: hiaten in nationale onderwijsprogramma's en beperkingen van nieuwe narcistische onderwijsmethoden




par Christophe » 12/02/21, 11:37

Behalve dat door te veel fouten te maken... er soms geen "later" meer is...
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: hiaten in nationale onderwijsprogramma's en beperkingen van nieuwe narcistische onderwijsmethoden




par Janic » 12/02/21, 13:00

Christophe "12/02/21, 12:37
Behalve dat door te veel fouten te maken... er soms geen "later" meer is...
Dit is ook het risico!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79322
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: hiaten in nationale onderwijsprogramma's en beperkingen van nieuwe narcistische onderwijsmethoden




par Christophe » 28/03/21, 16:54

Zonder commentaar:

0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4344

Re: hiaten in nationale onderwijsprogramma's en beperkingen van nieuwe narcistische onderwijsmethoden




par GuyGadeboisTheBack » 28/03/21, 17:12

Ik heb er een paar geprobeerd... en toen ik de stroken doorsneed, kreeg ik er nog meer!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79322
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: hiaten in nationale onderwijsprogramma's en beperkingen van nieuwe narcistische onderwijsmethoden




par Christophe » 28/03/21, 17:17

Ah ach dat werkte niet, je bent nog steeds een snotaap!!! : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Voor mij hetzelfde eigenlijk... : Cheesy:

Aan de andere kant denk ik dat het de volgende mensen waren die de bandjes doorknipten!! : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16126
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5241

Re: hiaten in nationale onderwijsprogramma's en beperkingen van nieuwe narcistische onderwijsmethoden




par Remundo » 28/03/21, 17:24

dat geeft me een idee voor alle trollen die er zijn forum : Mrgreen:
1 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: hiaten in nationale onderwijsprogramma's en beperkingen van nieuwe narcistische onderwijsmethoden




par Exnihiloest » 28/03/21, 19:23

Niet erger dan bevooroordeelde moderatie. Maar in plaats van de "trollen" aan te vallen forum, die niet meer trollen zijn dan jij, maar verschillende overtuigingen hebben, raad ik aan het gebruik ervan in het libertinisme te gebruiken, het lijkt de zaken wat losser te maken.

Bewerken door Remundo: waarschuwing, je gaat naar +2
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13698
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1516
Neem contact op met:

Re: hiaten in nationale onderwijsprogramma's en beperkingen van nieuwe narcistische onderwijsmethoden




par izentrop » 28/03/21, 19:55

Deze trainingen 1 getiteld “Kritisch denken, wetenschap en samenleving” zijn bedoeld voor alle leden van de onderwijsteams van instellingen voor secundair onderwijs. Ze duren doorgaans één dag en brengen leraren uit alle disciplines samen: moderne talen, geschiedenis en aardrijkskunde, lichamelijke opvoeding en sport, letteren, technologie, wiskunde, natuurkunde-scheikunde, levens- en aardwetenschappen of zelfs filosofie. https://www.afis.org/Former-les-enseign ... t-critique
Op een dag onvoldoende gezien de massa ‘nepnieuws’ en samenzweringen op sociale netwerken.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: hiaten in nationale onderwijsprogramma's en beperkingen van nieuwe narcistische onderwijsmethoden




par Exnihiloest » 29/03/21, 22:26

Exnihiloest schreef:Niet erger dan bevooroordeelde moderatie. Maar in plaats van de "trollen" aan te vallen forum, die niet meer trollen zijn dan jij, maar verschillende overtuigingen hebben, raad ik aan het gebruik ervan in het libertinisme te gebruiken, het lijkt de zaken wat losser te maken.

Bewerken door Remundo: waarschuwing, je gaat naar +2

[De martinet] "dat geeft me een idee voor alle trollen in de forum": dat ben jij niet, een moderator?!

Ik zie het niet als humor, het is onthullend.

Hier bestaan ​​geen trollen op forum maar kritische geesten die hun standpunt verdedigen en herhaaldelijk het doelwit zijn vanwege hun ideeën.
Waar krijg ik dan de schuld van?! Afgezien van het verdedigen van serieuze en redelijke mensen, ervan beschuldigd trollen te zijn in je HS-post met betrekking tot het thema EN, zie ik het niet.
Dernière édition par Exnihiloest de 29 / 03 / 21, 22: 28, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4344

Re: hiaten in nationale onderwijsprogramma's en beperkingen van nieuwe narcistische onderwijsmethoden




par GuyGadeboisTheBack » 29/03/21, 22:28

Exnihiloest schreef:Ik zie het niet als humor. het is onthullend.

Over je gebrek aan humor?
1 x

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 376-gasten