LREM en Macron: de dictatuur van de macronisten

filosofische debatten en bedrijven.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: LREM en Macron: de dictatuur van de macronisten




par Christophe » 21/01/22, 11:20

FAMAS in schietpositie...



Waar ben je BFMTV? Gisteravond stuurt Macron in Guadeloupe sluipschutters die zich richten op de niet-gevaccineerden en niet eens 5sec. ds je info! Ze sturen sneller schutters dan zuurstofcilinders!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637

Re: LREM en Macron: de dictatuur van de macronisten




par Macro » 21/01/22, 11:56

Deze schutters zijn geen sluipschutters... de sluipschutters zijn niet uitgerust met die onzin Fama's, dat zijn aanvalsgeweren met een meer dan twijfelachtige nauwkeurigheid... Bovendien, aangezien hun positie... in het geval dat hun collega's een aanval zouden moeten uitvoeren, zouden ze dat doen merken dat ze mikken op de guibolles van de laatste .... Ze zijn er om ZICHTBAAR te zijn, meer als afschrikmiddel dan wat dan ook ... Bovendien mogen ze niet vergeten dat ze onder vuur moesten komen van echte munitie van een paar jongens die wenste ze alleen het beste...
2 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: LREM en Macron: de dictatuur van de macronisten




par Christophe » 21/01/22, 12:03

Ja, de man raakt niets aan in bewapening ...

FAMAS is 5.56 mm NATO voor oorlog…het is gemaakt om te doden…nou, niet bepaald de 5.56 is meer gemaakt om de vijand uit te schakelen…vergeleken met 7.62..of andere grotere stopkalibers…

De 5.56 is .22...in diameter...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637

Re: LREM en Macron: de dictatuur van de macronisten




par Macro » 21/01/22, 12:14

Christophe schreef:Ja, de man raakt niets aan in bewapening ...

FAMAS is 5.56 mm NATO voor oorlog…het is gemaakt om te doden…nou, niet bepaald de 5.56 is meer gemaakt om de vijand uit te schakelen…vergeleken met 7.62..of andere grotere stopkalibers…

De 5.56 is .22...in diameter...

De civiele famas is in kaliber 22. Het militaire model is in 6.5 mm uit het geheugen
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: LREM en Macron: de dictatuur van de macronisten




par Christophe » 21/01/22, 12:19

6.5….Ik denk het niet…kijk op de wikipagina…
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: LREM en Macron: de dictatuur van de macronisten




par Obamot » 21/01/22, 12:32

Zijn er "rubberen kogels" voor Famas?

Er zouden er een paar zijn voor Umarex, maar het is .43 kaliber

EDIT: voor grotere kalibers, blijkbaar wel https://www.armurerie-centrale.fr/296-defense
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637

Re: LREM en Macron: de dictatuur van de macronisten




par Macro » 21/01/22, 12:37

Inderdaad, mijn geheugen laat me in de steek... Volgens de wiki-pagina 5.56mm...volgens de wiki-pagina duidelijk geen schietpositie kogel voor kogel... Terwijl het aan is... heb ik met dit ding recht per schot geschoten.. En wat ik betwijfel is dat ze ons vrij zouden hebben laten sjouwen als we aan het manoeuvreren waren met een wapen waarvan de munitie zou zijn gevonden in burgers...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: LREM en Macron: de dictatuur van de macronisten




par Christophe » 21/01/22, 13:52

Obamot schreef:Zijn er "rubberen kogels" voor Famas?


Niet alleen tracer of blanco kogels... een tracer doet minder schade bij impact lijkt mij...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637

Re: LREM en Macron: de dictatuur van de macronisten




par Macro » 21/01/22, 14:48

Ik heb zojuist de video op volledig scherm bekeken... Ik heb zojuist gezien dat de schutter linkshandig is en dat hij zijn horloge links draagt...de linkshandige persoon in mijn werk draagt ​​zijn horloge rechts .... Ik kan niet zien of het wapen linkshandig is geconfigureerd (wangsteun rechts gemonteerd) we kunnen de linkerkant van het wapen zien, maar niet duidelijk genoeg om de uitwerpopening van de omhulsels te onderscheiden. .. Wat meer is, is dat zijn linker wijsvinger erg lang en erg stijf lijkt (alsof hij een buis heeft waardoor hij niet kan schieten) :schok: :schok: :schok:

Eerlijk gezegd raar deze linker wijsvinger

En de video is niet omgekeerd kunnen we stepway lezen op de dacia
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Re: LREM en Macron: de dictatuur van de macronisten




par GuyGadeboisTheBack » 21/01/22, 15:29

Christophe schreef:
Obamot schreef:Zijn er "rubberen kogels" voor Famas?


Niet alleen tracer of blanco kogels... een tracer doet minder schade bij impact lijkt mij...

In Guadeloupe en onder de dictatuur zijn het meer zwarte kogels dan blanco kogels... : Mrgreen: : Oops:
1 x

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 358-gasten