Allopathie versus holistische natuurlijke geneeskunde

filosofische debatten en bedrijven.
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14822
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4301

Re: Allopathie versus wereldwijde natuurlijke geneeskunde

par GuyGadeboisTheBack » 26/08/22, 19:50

Janic schreef:kerel
Ik heb het niet over hydrotherapie, ik heb het over kleine masturbatie die "wrijving" wordt genoemd.
waar ga je vinden dat het over masturbatie gaat, behalve in de fantasieën van een psychiatrische patiënt die de extractor is.

"En zo niet, dan wrijven we tussen de eikel en de penis, de voorhuid." (10 minuten). Technisch gezien heet het masturberen van een kind. Punt balk. De psychiatrische patiënt ben jij. :onheil:
(Binnenkort zal deze arme man de ijsblokjespijp bij ons promoten door te doen alsof het geen pijpbeurt is.... : Roll: )
2 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Allopathie versus wereldwijde natuurlijke geneeskunde

par Janic » 26/08/22, 20:07

"
En zo niet, dan wrijven we tussen de eikel en de penis, de voorhuid." (10mn).
Technisch gezien heet het masturberen van een kind. Punt balk. De psychiatrische patiënt ben jij. :onheil:
dat is het probleem met mensen zoals jij die niets van een onderwerp af weten (kenmerk van junk zeteticians) en daaruit waanideeën ontlenen zonder correspondentie met de realiteit en die hun toevlucht zoeken in hun zieke waanideeën. De psychiatrische patiënt ben jij dus.

Masturberen - Wikipedia
https://fr.wikipedia.org › wiki › Masturberen
Masturbatie is een seksuele praktijk, ejaculatie opwekken of seksueel genot door stimulatie van de geslachtsdelen of anderen.
Dernière édition par Janic de 26 / 08 / 22, 20: 11, 1 keer bewerkt.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14822
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4301

Re: Allopathie versus wereldwijde natuurlijke geneeskunde

par GuyGadeboisTheBack » 26/08/22, 20:10

Ejaculatie bij een niet-puberale minderjarige, plezier bij een minderjarige die nergens om vraagt? Good luck ! Ga door met je waanideeën. Voor mij is deze goede vrouw GEEN natuurgeneeskundige (niet meer dan Casasnovas de boef), ze is een psychopaat.
Laatste antwoord voor mij.
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9772
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: Allopathie versus wereldwijde natuurlijke geneeskunde

par sicetaitsimple » 26/08/22, 21:09

GuyGadeboisLeRetour schreef: (niet meer dan Casasnovas de boef)


Totaal beledigende, zielige en oneerlijke vergelijking. Casasnovas heeft nooit beweerd dat als je je kont in ijskoud water steekt, een arm weer kan groeien, hij is een serieuze jongen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14822
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4301

Re: Allopathie versus wereldwijde natuurlijke geneeskunde

par GuyGadeboisTheBack » 26/08/22, 21:20

sicetaitsimple schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef: (niet meer dan Casasnovas de boef)


Totaal beledigende, zielige en oneerlijke vergelijking. Casasnovas heeft nooit beweerd dat als je je kont in ijskoud water steekt, een arm weer kan groeien, hij is een serieuze jongen.

Ja, zoals de Nobel Linus Pauling (werd chagrijnig zoals Montagnier) die pleitte voor enorme doses vitamine C (ook gemengd met vitamine A, vitamine E, selenium en bètacaroteen*) om verkoudheid te voorkomen en kanker (incidenteel aids) te behandelen en die stierf van prostaatkanker evenals zijn vrouw, haar, van maagkanker...

* Linus Pauling en zijn helende mix:
Hartaandoeningen, geestesziekten, longontsteking, hepatitis, polio, tuberculose, mazelen, bof, waterpokken, meningitis, gordelroos, koortsblaasjes, koortsblaasjes, aften, wratten, veroudering, allergieën, astma, artritis, diabetes, netvliesloslating, beroerte , zweren, shock, buiktyfus, tetanus, dysenterie, kinkhoest, lepra, hooikoorts, brandwonden, gebroken botten, verwondingen, zonnesteek, hoogteziekte, stralingsziekte, glaucoom, nierfalen, griep, blaasaandoeningen, stress, hondsdolheid en slang bijt.

http://www.slate.fr/life/75652/requisit ... us-pauling
1 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9772
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: Allopathie versus wereldwijde natuurlijke geneeskunde

par sicetaitsimple » 26/08/22, 21:23

Meer serieus, probeer in geval van hoge koorts een verkoeling door een plaatselijk of volledig "vers" bad, door een omhullende doek of bevochtigde handdoek, of een andere techniek, het is gewoon natuurkunde, het moet in ieder geval tijdelijk werken.
Maar ik zie echt niet in wat nog meer gehannes met de geslachtsdelen kan brengen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14822
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4301

Re: Allopathie versus wereldwijde natuurlijke geneeskunde

par GuyGadeboisTheBack » 26/08/22, 22:15

Een verlichte natuurgeneeskundige zou je vertellen dat het verband houdt met de verwijdering van vet en fascia. : Mrgreen:
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9772
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: Allopathie versus wereldwijde natuurlijke geneeskunde

par sicetaitsimple » 26/08/22, 22:30

GuyGadeboisLeRetour schreef:Een verlichte natuurgeneeskundige zou je vertellen dat het verband houdt met de verwijdering van vet en fascia. : Mrgreen:


Ach ja, ik ben een beetje dom om dat niet te begrijpen...
Hoe dan ook, ik herinner me dat ik "klein" was, zeg ongeveer 5/6 jaar oud, soms gewikkeld in een vochtige doek of handdoek, en ik denk dat ik me herinner dat het daarna veel beter was.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6458
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Re: Allopathie versus wereldwijde natuurlijke geneeskunde

par Macro » 26/08/22, 22:33

Het kan zijn dat Janic de herinneringen heeft aan bevroren baden met oma die over zijn pik wrijft, dat deed hem ook goed... Wie weet... De arme man... Hij valt terug in de kindertijd...
2 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Allopathie versus wereldwijde natuurlijke geneeskunde

par Janic » 27/08/22, 08:16

26/08/22, 21:23
onnozele
Meer serieus, probeer in geval van hoge koorts een verkoeling door een plaatselijk of volledig "vers" bad, door een omhullende doek of bevochtigde handdoek, of een andere techniek, het is gewoon natuurkunde, het moet in ieder geval tijdelijk werken.

Je ziet dat het je lukt om te denken... een beetje. Ja, hydrotherapie is natuurkunde, thermodynamica
Maar ik zie echt niet in wat nog meer gehannes met de geslachtsdelen kan brengen.
Precies, dat zie je niet, dat is de vraag en het gaat niet om dat alles. Tenzij het in je moraal zit om je kinderen zelf te betasten!
26/08/22, 22:30
onnozele
Ach ja, ik ben een beetje dom om dat niet te begrijpen...

inderdaad, het is een beetje dom of in ieder geval onnozel om het niet te begrijpen en vooral niet te proberen te begrijpen.
Hoe dan ook, ik herinner me dat ik "klein" was, zeg ongeveer 5/6 jaar oud, soms gewikkeld in een vochtige doek of handdoek, en ik denk dat ik me herinner dat het daarna veel beter was.

Nou, daar ga je, dus je bent niet helemaal dom in dit geval!

26/08/22, 22:33
Macro
Het kan zijn dat Janic de herinneringen heeft aan bevroren baden met oma die over zijn pik wrijft, dat deed hem ook goed... Wie weet... De arme man... Hij valt terug in de kindertijd...

Helaas werd dit niet beoefend in arme huizen waar geen ijs voorhanden was en waar baby's niet in wegwerpluiers pasten (goed voor het milieu!) onderdelen (net als dit zogenaamde frictiebad) en dat vond iedereen normaal, maar waar de moeders hun peuters niet in hun uitwerpselen lieten sudderen zoals vandaag. En de handelaren van deze producten noemen het hygiëne!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Macro en 214 gasten