Paris aanslagen van november 13 ... waar gaan we heen?

filosofische debatten en bedrijven.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037




par Christophe » 06/12/15, 22:04

Heeft u de regionale resultaten?

De fn in gedachten en op grote schaal in de meeste regio's ...

:| :| :|

http://www.rtbf.be/info/monde/europe/de ... id=9156918
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 06/12/15, 22:40

wat is het verband? ... Syrië is nog geen Franse regio

eindelijk om te lachen, ontmoette ik de eigenaar van een houtzagerij waar ik hout koop, en ik zei tegen hem, ik durf niet meer naar jouw huis te gaan aangezien Syrië geen erg veilige plek is, hij niet begreep de eerste keer ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037




par Christophe » 07/12/15, 00:23

Het bericht is dat de aanslagen de zaken van de fn natuurlijk hebben gemaakt ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6513
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1636




par Macro » 07/12/15, 08:39

Marine zal jihadisten gaan rekruteren om haar presidentiële campagne te organiseren ...

Nog een paar uitbarstingen van kalachs en je zult wegrennen ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 07/12/15, 09:13

Dit is precies de reflectie die ik had ...

Laat ze doorgaan met deze jihadisten, pianisten, wielrenners van mijn twee ...

Ze komen om jonge mensen uit de buitenwijken neer te schieten die vastzitten in een rockconcert.
In feite doden ze anderen die even verloren zijn als ze aan de basis zijn ...

Laat ze doorgaan en ze zullen het FN zien aankomen, dat was niet in hun plan van haat! :schok:

Ze zullen zien ... ze zullen zien ... de reactie van het FN?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6513
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1636




par Macro » 07/12/15, 09:54

La risposte du fn ... Wat kunnen ze nog meer doen dan de anderen ... Niet veel ....

Het is naar mijn mening de risposte "getypte fn" van de bevolking die zorgwekkender zou kunnen zijn ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272




par Grelinette » 07/12/15, 10:32

Hallo,

Tussen de aanvallen aan de ene kant, en de verlies van geloofwaardigheid en vertrouwen van de bevolking ten opzichte van Franse "institutionele" politieke figuren aan de andere kant is het een koninklijke weg (zonder woorden) die voor het einde opengaat.

Ik vrees zelfs dat de opkomst van de kantelen van bepaalde alomtegenwoordige politieke leiders en hun verklaringen tegen de fn, even verpletterend als misplaatst en ver van de dagelijkse realiteit van de meeste Fransen, gewoon in het spel van de fn zal spelen.

Vanmorgen hoorde ik opnieuw in alle media de analyses en overdreven uitspraken van sommige van deze politici van shows, en ik zei tegen mezelf dat hun toespraken me misselijk maakten, vooral omdat veel van hen hebben politiek-financiële potten die hun woorden nauwelijks geloofwaardig en onhoorbaar maken.
0 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 07/12/15, 10:33

Beeld Klappen, klappen, klappen, ja het maakt Grelinette misselijk.

Natuurlijk heb je ook gelijk Macro.

Aan de andere kant weet ik niet of het je is opgevallen wie de erfelijke vijanden van Daesh/Al Qaeda zijn? Ze maken zich geen zorgen!
Hun belangen worden nauwelijks bedreigd, er zit een paling onder de steen...
- niet de minste aanval op een McDonald's, Burger King en andere Kentucky Fried Chicken, niet meer dan Starbucks waren het doelwit, maar lokale bistroterrassen!
- geen andere winkels of industrieën, banken of iets van de Judeo-Wasp-clan of binnen deze slots;
- geen direct gerichte politici;
- geen massale aanval op de Israëlische grens voor een herovering van de bezette gebieden...

Heb je dat rare gevoel niet? Welk belang of nut heeft het om de bevolking aan te vallen, mensen als slachtoffers van het systeem zoals ze aan de basis staan?

Mijn pink zegt me dat als we de indirecte sponsors goed kennen (als we bepaalde bronnen mogen geloven: C!A FB!, N$A en natuurlijk tot aan het Congres dat scholingskosten voor trainingskampen e.d. heeft gestemd), ze zichzelf dus niet in de voet willen schieten en de eigen commerciële belangen van hun "vriendjes" willen schaden.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272




par Grelinette » 07/12/15, 11:06

Obamot schreef:... Ik weet niet of je hebt gemerkt wie de erfelijke vijanden van Daesh / Al Qaeda zijn? Ze maken zich geen zorgen! Hun belangen worden nauwelijks bedreigd, er ligt paling onder de rots ...

Heb je dat rare gevoel niet? Welk belang of nut heeft het om de bevolking aan te vallen, mensen als slachtoffers van het systeem zoals ze aan de basis staan?

Mijn pink vertelt me ​​dat als we de indirecte sponsors goed kennen ...

Ik was er zeker van! ... en bovendien vond ik het vreemd om opeens al die hoofden van oude en dikke mammoeten van de politiek te zien die uit hun legale winterslaap kwamen om een ​​welwillende maagdelijkheid weer op te bouwen! : Mrgreen:

Politiek is als het varken: alles is goed om het beest te zijn! : Cheesy:
0 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 07/12/15, 14:05

sarko was zo ondraaglijk dat hij de verkiezing van holland veroorzaakte ... wat erger blijkt te zijn ... sarko zou moeten onderduiken om nieuwe dingen en hoop te laten komen ... maar hij blijft daar en de enige oplossing iets nieuws hebben lijkt de fn ... jammer, we riskeren nog erger te zijn ...

voor de regionale is het een absurde verkiezing ... de regio's hebben geen jurisdictie over belangrijke chaos

de wedstrijdverdeling is absurd: er is maar één kapitein in een boot nodig

helaas is het de huidige mode om de middelen van de overheid te saboteren: gemeente, departement, staat was meer dan genoeg ... we verknoeien met de regio als staat en departement, evenals met de gemeenschap van gemeenten tussen gemeente en departement

als afdelingen te klein zijn, volstaat het om ze te groeperen om afdelingen groter te maken ... kleine regio's hadden grote afdelingen kunnen worden ... maar het maken van grote regio's is absurd ... ik hoop dat dat verdeling van regio's en terugkeer naar eenvoudige afdelingen

Ondertussen verspillen we nog geld met het bouwen van panden voor de nieuwe regionale hoofdstad
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 201 gasten