Ik klop op de deur van mijn buurman, en...

filosofische debatten en bedrijven.
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Ik klop op de deur van mijn buurman en...




par Exnihiloest » 12/06/22, 22:37

phil59 schreef:
Obamot schreef:
Aan de ene kant heb je een man die er met veel tact, finesse en alles over praat, en dan komt de andere grote onhandige wie begreep het proces niet en wie leidt de draad hoe een olifant in een porseleinwinkel terechtkwam... : Cheesy: :D

Maar je had in ieder geval een goed idee van dit draadje...!


Het is limiet, zie je, dat, voor mij! Een onhandige zou al gematigder zijn geweest, maar dat is slechts mijn mening....

Precies. De beperkte vertelde ons hierboven: "veel meer beïnvloed door hun "ego" dan door de rede en veel mensen denken er gewoon niet over na". Leuke demo van hem als voorbeeld."Respecteer mensen“, hij weet niet wat dat betekent: al zijn antwoorden hebben ingesleten reacties bedrukt met denigrerende opmerkingen over zijn gesprekspartners, en zie zijn handtekening.
Er zijn dus twee oplossingen. Je blijft crashen, maar het kan niet eeuwig duren, of het is "recht van links". Ik ben erbij, en niet alleen van links. "Maar je hebt in ieder geval het juiste idee uit dit draadje" : Lol: , alsof een oordeel over deze man enige waarde had! Gezien zijn finesse is het zelfs nogal verontrustend als hij iets goeds in iemand vindt. En uiterst zeldzaam.
0 x
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2214
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 506

Re: Ik klop op de deur van mijn buurman en...




par phil59 » 12/06/22, 23:41

Deze draad is geen zeef.

Respecteer jezelf door anderen te respecteren.

Ik moet bekennen dat ik me soms heb laten meeslepen, en daar heb ik spijt van.

Waarom heb je zoveel haat tegen iemand die niet dezelfde ideeën heeft?
Omdat, om daar te komen, jij, wij, dingen moeten evacueren.

Het is het leven dat ons zo onder druk zet.

Ontspan, relativeer, maak geen vrienden, maar respecteer jezelf.

Laat die schadelijke gevoelens los.

Ik geef toe dat sinds ik stopte voor mijn rug, het me in staat stelde een beetje interne spanning los te laten, en het was hoog tijd!

Vandaag heb ik een beetje genoeg van mijn rugklachten, het gaat niet snel genoeg, het vreet me op, maar tegelijkertijd is het een beetje alsof er een innerlijke rust is gekomen. Geen ontslag, maar een verlangen om te vechten.

Probeer deze stress los te laten, en het zou een beetje beter moeten gaan....
1 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Ik klop op de deur van mijn buurman en...




par Obamot » 13/06/22, 00:46

Exnihiloest schreef:
phil59 schreef:
Obamot schreef:
Aan de ene kant heb je een man die er met veel tact, finesse en alles over praat, en dan komt de andere grote onhandige wie begreep het proces niet en wie leidt de draad hoe een olifant in een porseleinwinkel terechtkwam... : Cheesy: :D

Maar je had in ieder geval een goed idee van dit draadje...!


Het is limiet, zie je, dat, voor mij! Een onhandige zou al gematigder zijn geweest, maar dat is slechts mijn mening....

Precies. De beperkte vertelde ons hierboven: "veel meer beïnvloed door hun "ego" dan door de rede en veel mensen denken er gewoon niet over na". Leuke demo van hem als voorbeeld."Respecteer mensen“, hij weet niet wat dat betekent: al zijn antwoorden hebben ingesleten reacties bedrukt met denigrerende opmerkingen over zijn gesprekspartners, en zie zijn handtekening.

Luister Exnihiloest, allereerst heb je nog niet in deze thread ingegrepen... En wil je het niet hebben over bepaalde exploits! :P
Toen streefde de inhoud van deze handtekening onhandig hetzelfde doel na als deze draad van phil59

Ik heb al verschillende wapenstilstanden met u en anderen geprobeerd. Ik ben altijd de eerste.
Dus ik heb mijn handtekening VOLLEDIG verwijderd en de wapenstilstand hervat VOOR IEDEREEN...

Maar het moet wel wederzijds zijn, je hebt de missie om (met mate) te zorgen dat:

1) je stopt geleidelijk met je "giftige" overlast, want nee, ik zie er geen (vervelende) behalve die in de lijst, maar ik zal ermee instemmen mijn oprechte excuses aan te bieden als ik het bij het verkeerde eind had.

2) je intervenieert met de anderen van de "Comedy Club" zodat ze overeenkomen om de nodige inspanningen te leveren om loyaal te reageren (sommige mensen reageren gewoon niet... om in hun "comfortzone" te blijven ... .)

3) mensen reageren te goeder trouw... Dat het niet langer nodig is om eindeloos te reageren op met name dezelfde valse beschuldigingen! We kunnen lijnrecht tegenover elkaar staan, zonder onophoudelijke katapulten te moeten nemen... Het kan niet meer!

4) het is een onvoorwaardelijk en eenzijdig aanbod. Of je nu antwoordt of niet, of anderen meedoen of niet... het gaat vanaf nu in tot nader order (tenminste voor zes weken tot 2 maanden, alles zal afhangen van de verbetering van "de 'stemming', en laten we optimistisch zijn) , hopelijk voor altijd)

als dat zo is, zal ik je natuurlijk zo goed mogelijk ondersteunen... zo niet, dan hebben we "de boodschap begrepen", dat is alles wat ik zie!

_____________________________
sluit mijn handtekening: Comedy-Club van “grappig”: ABC2019 (ook bekend als Bouzo), Exnihiloest (Blédina), Izentrop (misantroop), Pedrodelavega (Ex PB2488)
1 x
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2214
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 506

Re: Ik klop op de deur van mijn buurman en...




par phil59 » 13/06/22, 01:38

Er wordt een pijp uitgestoken.

Het is niet onvoorwaardelijk, maar opent de discussie.

We verwachten een paar dingen niet perfect, het moet een debat blijven van enthousiastelingen die hun ideeën verdedigen, desnoods met kracht, maar we kunnen kalm en hoffelijk blijven.

Probeer zoveel mogelijk bij het onderwerp te blijven.

Bedankt voor het proberen.
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Ik klop op de deur van mijn buurman en...




par ABC2019 » 13/06/22, 06:24

phil59 schreef:Er wordt een pijp uitgestoken.

Het is niet onvoorwaardelijk, maar opent de discussie.

We verwachten een paar dingen niet perfect, het moet een debat blijven van enthousiastelingen die hun ideeën verdedigen, desnoods met kracht, maar we kunnen kalm en hoffelijk blijven.

Probeer zoveel mogelijk bij het onderwerp te blijven.

Bedankt voor het proberen.


Ik had net een draadje zonder beledigingen voorgesteld, het werd met mate omgevormd tot een speciaal beledigend draadje. En natuurlijk de forumMensen die geen bericht kunnen schrijven zonder beledigingen te besprenkelen, zijn de favorieten van de moderatie.

Uw verzoek hierover forum daarom lijkt me alles tegelijk respectabel, heroïsch en wanhopig ...
1 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot], Remundo, sicetaitsimple en 254 gasten