11 september 2001: Infrarood op France2

filosofische debatten en bedrijven.
Alex
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 43
Inschrijving: 16/03/05, 11:37




par Alex » 30/06/11, 09:56

Obamot schreef:
Tot slot denk ik niet aan boosaardigheid, maar om over dit onderwerp te blijven publiceren, met welk doel? Een thread van 200 pagina's? En zelfs een forum steun stilzwijgend de praktijk van "overstroming"en"snoeklepel" van de kant van min of meer anonieme hoofdrolspeler(s), kwade bedoelingen maar zeer bekwaam(s), want: volkomen verrot, krom en berucht in hun spraak? hier. Nee, nee en nee. Met welk doel dan? Meer democratie in de debatten? Toename van de opkomst om Google Ads te ontwikkelen? En afhankelijk van dit dictaat een voortdurende staat van confrontatie creëren tussen min of meer georganiseerde rodeo en eeuwigdurende buzz? Of om bijdragen aan wat uiteindelijk moet prevaleren voor al het zoeken naar waarheid?

Sorry maar aangezien het niet mogelijk is om te weten wat de ware of valse hypothesen zijn, is het een feit dat sommigen zichzelf in de praktijk beheersen (zo niet alle...). En gezien de ethische kwesties met betrekking tot de slachtoffers waarvoor ik het grootste respect heb, kan ik me niet blijven lenen voor het spelletje pingpong dat gezocht en in een lus wordt gevoerd, of het nu is vanwege een gedrag dat grenst aan het pathologische of een manier van werken van fo-fo die onvrijwillig is georiënteerd en die sommigen misbruiken om zichzelf naar voren te schuiven...

Dus ik geef dit idee definitief op, behalve uitleg ter ondersteuning van specifieke gevallen.


Ik post hier zelden over forum. Ik sta mezelf gewoon toe om te reageren op dit bericht dat ik absoluut ongelooflijk vind. Als je het er niet mee eens bent dat je wordt tegengesproken (wat natuurlijk het geval is, gezien de minachting waarmee je meningen beschouwt die niet de jouwe zijn), moet je niet langer posten op een forum, wat een plek voor discussie zou moeten zijn. Je moet je eigen blog maken, de reacties vergrendelen zodat niemand het kan komen vervuilen " volkomen verrot, krom en berucht " en het zal voor iedereen beter zijn. Ik vind het ook heel erg lachwekkend om alles een "trol" te noemen die het niet met je eens is.
Drie opmerkingen en dan vertrek ik
-Het geweld van bepaalde aanvallen tegen mensen (vooral pb2488) die een wetenschappelijke benadering durven te hebben (twijfelen, niet "a priori" elk argument accepteren, bronnen vragen...) walgt me.
- Ik werk in hernieuwbare energie, het is mijn werk. Dus a priori ben ik niet fel pro-nucleair. Maar de manier waarop de afwijkende meningen (met name die van pb2488, alweer hem) op een ander draadje worden behandeld, zou me mijn jasje doen omslaan.
-Ik accepteer heel graag om hierdoor ontslagen te worden forum als mijn opvatting van wat het leven zou moeten zijn (naar mijn mening) op a forum wordt hier niet gedeeld.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79114
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 30/06/11, 10:52

Ik +1 Alex's opmerking over het algemene idee!

Slechts één nadeel: generaliseer alsjeblieft niet met alle forums en haar deelnemers.

Als er "sterke woorden" zijn tussen bepaalde leden, is het gewoon dat de discussies te "gepassioneerd" worden, dit is het principe van een forum de discussie... Veel behandelde onderwerpen zijn "gevoelig voor passie", vooral kernenergie!!

Achteraf zijn er leden die, naar ik heb de indruk, vrijwillig problemen "zoeken" (zie mentaal lobbyen)... wetende dat sommige mensen hierdoor heftig zullen reageren! En dat is niet ver van het vrijwillig rotten van forum (= trol)! In hoeverre moeten we het als mod tolereren terwijl we weten dat het noodzakelijkerwijs zal resulteren in een verslechtering van de sfeer van het onderwerp?

Ook als moderator proberen we zo neutraal mogelijk te zijn (zelfs als ik ook het recht heb om een ​​mening te hebben) en de directe beledigingen te matigen wanneer we ze zien...

De rol van moderatie is om een ​​goede overeenstemming te behouden over de forums. Ik begrijp dat dit niet voor iedereen prettig is.

ps: mijn persoonlijke geval met pb2488 is gemengd, het heeft vaak troll-attitudes, maar het brengt aan de andere kant ook onstuitbare argumenten met zich mee! (die ik soms las, ik kocht, las en analyseerde bijvoorbeeld het aantal Wetenschappen en Pseudowetenschappen dat hij hierboven over dit onderwerp presenteerde...). We hebben er al privé over gesproken (zowel met Obamot als met pb2488...)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 30/06/11, 10:55

Gratis, ongegrond, en dat erkennen sommigen in mijn opmerkingen wel très ontwikkelaar.

Openlijk je twijfels verkondigen is niet inenten tegen laissez-faire. :schok:
Dernière édition par Obamot de 30 / 06 / 11, 12: 39, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79114
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 30/06/11, 12:10

Neem een ​​Obamot-muntverbena!!
0 x
Gebe
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 361
Inschrijving: 08/08/09, 20:02
x 65




par Gebe » 30/06/11, 12:39

Ik post ook niet vaak, de belangrijkste reden ligt in je hyperagressieve gedrag, met name de parlementsleden van bedreigingen en beledigingen van ongelooflijk geweld die je me stuurde!!
Dus ik weet niet zeker of verbena genoeg is.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 30/06/11, 12:41

Nog een vriend bij pb2488 die de prullenbak komt opstoken.

Bedankt en goed gedaan Christophe voor het toelaten van laster, dat was precies waar pb2488 naar op zoek was in deze thread. En velen hadden voor het graan gezorgd zodat het in waardigheid bleef. Ik had het aangepast om jou niet de schuld te geven, maar ik zie dat het uiteindelijk in de smurrie belandt
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 30/06/11, 14:23

Obamot schreef:Nog een vriend bij pb2488 die de prullenbak komt opstoken.

Bedankt en goed gedaan Christophe voor het toelaten van laster, dat was precies waar pb2488 naar op zoek was in deze thread. En velen hadden voor het graan gezorgd zodat het in waardigheid bleef. Ik had het aangepast om jou niet de schuld te geven, maar ik zie dat het uiteindelijk in de smurrie belandt


Hmmmm!

Obamot

Het is omdat iemand het niet helemaal met je eens is dat hij noodzakelijkerwijs een vriend van Pb is, laat de druk alsjeblieft los, het zal zich uiteindelijk tegen je keren!

Ik ben Modo op een amarikin-site en persoonlijke aanvallen zijn verboden om de eenvoudige reden dat het altijd wordt meegesleept!

Je vraagt ​​hem geen antwoord te geven, maar je doet het verstandig!

Neem een ​​Porto en ontspan!
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 30/06/11, 14:28

Uh, als de post van Alex geen pure agressie is... en het werkt averechts op mij...

Roofdieren zijn sterk om uw welwillende wil te bezoedelen....

Geen probleem, ik heb K2R thuis : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79114
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 30/06/11, 14:50

Ik heb K2R thuis


Dat was het laatste woord. Topic permanent gesloten!

Het is zonder spijt, aangezien alles is gezegd over 11/9 voor de informatie die we momenteel hebben. En het lijkt mij dat het al was vergrendeld (minstens één keer)

Ah, ik voeg aan het einde een tweede woord toe:

Te veel passie doodt passie!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79114
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: 11 september 2001: Infrarood op France2




par Christophe » 09/09/18, 13:00

Er is zojuist een nieuwe "live" video van 11 september gepubliceerd:



Ik laat dit forum vergrendeld om verdere controverse te voorkomen.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Macro, Majestic-12 [Bot], sicetaitsimple en 272 gasten