11 september 2001: Infrarood op France2

filosofische debatten en bedrijven.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 27/06/11, 13:17

Ik heb er al over nagedacht...

Niet meteen, ik heb de neiging om niets halverwege te doen... Als ik er een artikel over schrijf, beloof ik dat.

Maar wat zou daar uiteindelijk het nut van zijn, aangezien deze draad al meer is dan een synthesewerk...

En bij de andere loop ik het risico mijn toetsenbord in te slikken : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79287
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11024




par Christophe » 27/06/11, 13:29

Nou, je hebt het al gedaan op de massale pagina's, toch? : Idee:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 27/06/11, 17:40

Ja, maar dat komt omdat ik me niet herinnerde dat het zo belangrijk was :schok:

En dit versterkt de stelling dat de torens niet uit zichzelf zijn gevallen. Omdat met zo'n laag onvermijdelijk de kracht van de verzwakte zones de asymmetrie van de spanningen zou vergroten...
Ten slotte heb ik altijd gezegd dat het volgens de officiële stelling niet onmogelijk was dat ze vielen, maar de kans is klein. Zelfs als het probleem van de "kern" van de 48 kolommen, die niet gedeeltelijk rechtop bleef staan ​​en niet "draaide", alles tart wat ik in 35 jaar carrière heb geweten...

Hoewel het voor toren 7 uiteraard maar al te duidelijk is dat deze zo viel => een andere toren die met een gelijktijdige breuk op alle steunen valt => dezelfde dag en zonder dat een vliegtuig de constructie heeft bereikt. Vervolgens met de bekentenis van een Silverstein die tot het uiterste werd gedreven door een journalist... Om vervolgens in te trekken... Moest hij ongetwijfeld gerustgesteld worden dat de verdragen met de 98 landen hem zouden beschermen tegen verdere vervolging? Maar in het licht van de geschiedenis moet hij weten wat hij heeft gedaan.

Nee, nee, nee... het is te veel: niet de mijne...
0 x
pb2488
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 837
Inschrijving: 17/08/09, 13:04




par pb2488 » 27/06/11, 18:20

Obamot schreef: Vervolgens met de bekentenissen van een Silverstein die door een journalist tot het uiterste werd gedreven... Om vervolgens weer in te trekken... .

Ik noem dat geen bekentenis, verre van dat:

http://www.rue89.com/desintox-11-septem ... aire-saute
(...)Het werkwoord “trekken” in het Engels kan vele betekenissen hebben, waaronder “trekken of verwijderen” en “in stukken scheuren of slopen”. Aanhangers van de complottheorie behouden deze laatste vertaling.(...)

http://www.rue89.com/desintox-11-septem ... assurances
(...)De zeven betrokken verzekeringsmaatschappijen kwamen overeen om in totaal twee miljard dollar te betalen bovenop de reeds betaalde bedragen.(...)


Ik kan me niet voorstellen dat verzekeringsmaatschappijen in dit geval geld aan Silverstein geven vertaalfout had het minste krediet!!!!
0 x
"De waarheid kan niet worden gedefinieerd als de mening van de meerderheid:
De waarheid is wat volgt uit de observatie van de feiten. "
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 27/06/11, 19:56

Flood.
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 29/06/11, 16:31

Het is waar dat scans van de pagina's van uw bestand in een PDF-document interessant zouden zijn : Mrgreen: 8)
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 29/06/11, 16:51

Een boek om te lezen:
De schokstrategie
De opkomst van het rampenkapitalisme

door Naomi Klein
Ed Babel
ISBN Actes Sud
N ° 1030
zakboekje

Met zoveel onbetwistbare feiten dat we er niet langer aan twijfelen dat 11 september daar een verborgen onderdeel van is.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 30/06/11, 05:01

100 PAGINA'S!!!

voormalige oceanische schreef:Het is waar dat scans van de pagina's van uw bestand in een PDF-document interessant zouden zijn : Mrgreen: 8)


Het lijkt erop dat ik al had gereageerd (alles wat ik te zeggen had, met name op basis van de documenten die ik heb, is grotendeels te vinden in mijn berichten bovenaan deze draad).

En dan is er genoeg om de dienaren hiervan te nemen forum voor cavia's, nee : Lol:

Tot slot denk ik niet aan boosaardigheid, maar om over dit onderwerp te blijven publiceren, met welk doel? Een thread van 200 pagina's? En zelfs een forum steun stilzwijgend de praktijk van "overstroming"en"snoeklepel" van de kant van min of meer anonieme hoofdrolspeler(s), kwade bedoelingen maar zeer bekwaam(s), want: volkomen verrot, krom en berucht in hun spraak? hier. Nee, nee en nee. Met welk doel dan? Meer democratie in de debatten? Toename van de opkomst om Google Ads te ontwikkelen? En afhankelijk van dit dictaat een voortdurende staat van confrontatie creëren tussen min of meer georganiseerde rodeo en eeuwigdurende buzz? Of om bijdragen aan wat uiteindelijk moet prevaleren voor al het zoeken naar waarheid?

Sorry maar aangezien het niet mogelijk is om te weten wat de ware of valse hypothesen zijn, is het een feit dat sommigen zichzelf in de praktijk beheersen (zo niet alle...). En gezien de ethische kwesties met betrekking tot de slachtoffers waarvoor ik het grootste respect heb, kan ik me niet blijven lenen voor het spelletje pingpong dat gezocht en in een lus wordt gevoerd, of het nu is vanwege een gedrag dat grenst aan het pathologische of een manier van werken van fo-fo die onvrijwillig is georiënteerd en die sommigen misbruiken om zichzelf naar voren te schuiven...

Dus ik geef dit idee definitief op, behalve uitleg ter ondersteuning van specifieke gevallen.
0 x
pb2488
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 837
Inschrijving: 17/08/09, 13:04




par pb2488 » 30/06/11, 06:58

Obamot schreef:100 PAGINA'S!!!

...alle beledigingen tellend.
Obamot schreef:(...) En zelfs een forum steun stilzwijgend de praktijk van "overstroming"en"snoeklepel"van de kant van min of meer anonieme protagonist(en), slechtbedoeld maar zeer slim, want: volledig verrot, krom en berucht in hun toespraak? (...)
Obamot schreef:(...)door gedrag dat grenst aan pathologisch of een manier van werken van de fo-fo onvrijwillig georiënteerde en waarvan sommigen misbruik maken om zichzelf naar voren te brengen...(...)



Obamot schreef:Sorry, maar aangezien het niet mogelijk is om te weten welke hypothesen waar of onwaar zijn, is het een feit dat sommige in de praktijk worden gecontroleerd (zo niet allemaal...).
:? :schok:
0 x
"De waarheid kan niet worden gedefinieerd als de mening van de meerderheid:

De waarheid is wat volgt uit de observatie van de feiten. "
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 30/06/11, 08:09

QED : Arrowu: Ondergelopen. : Arrowu:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 149-gasten