11 september 2001: Infrarood op France2

filosofische debatten en bedrijven.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 26/06/11, 15:52

+1 Remundo. Voor de dag van de aanslagen vond ik ook deze verbijsterende informatie:

“Slechts” 405 slachtoffers werden geregistreerd in het overlijdensregister van New York
http://www.knoxnews.com/news/2011/jun/2 ... -database/

Het is duidelijk dat ALLES verborgen zal zijn geweest in dit drama. En toch is het alweer tien jaar geleden, tegen die tijd hadden de statistieken al bijgewerkt moeten zijn... Als er iets te updaten valt... Ja, maar WAT?

Wat gezinnen betreft, Jersey Girls et 9/11 Familiebeweging strijden sinds die tijd voor waarheid en transparantie!
http://en.wikipedia.org/wiki/Jersey_Girls
http://en.wikipedia.org/wiki/9/11_Famil ... _Committee

Is het normaal dat we in een (in principe) democratisch land nog steeds niet het exacte aantal slachtoffers weten!

Ik had deze vraag al gesteld door het aantal mensen te tellen dat de torens verliet, waarbij het aantal mensen dat de tweeling verwelkomde tussen de 35 en 000 moet hebben gelegen. En ik had vastgesteld dat het gezien de archiefbeelden en de getuigenissen niet mogelijk was dat het er zo weinig waren.

Omdat we het exacte aantal nog steeds niet weten en het artikel de mogelijkheid suggereert om het aantal slachtoffers te sturen, vraag ik me vandaag af hoeveel er werkelijk waren...

Gezien de "veiligheids"-instructies waren geweest de torens niet te verlatenIk veronderstel helaas dat het aantal aanzienlijk moet zijn en het zou mij daarom niet verbazen als het niet in de tienduizenden zou lopen.

Denk aan deze foto- en prikborden, waarin werd opgeroepen om na de aanslagen een geliefde te vinden. Onweerlegbaar bewijs van de ongelooflijke laksheid van de autoriteiten in die tijd. Om welke reden(en)...

Beeld
Bron: territorioscuola.com
0 x
pb2488
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 837
Inschrijving: 17/08/09, 13:04




par pb2488 » 26/06/11, 16:35

Obamot schreef:Is het normaal dat we in een (in principe) democratisch land nog steeds niet het exacte aantal slachtoffers weten!
(...)
Ik had deze vraag al gesteld door het aantal mensen te tellen dat de torens verliet, waarbij het aantal mensen dat de tweeling verwelkomde tussen de 35 en 000 moet hebben gelegen. En ik had vastgesteld dat het gezien de archiefbeelden en de getuigenissen niet mogelijk was dat het er zo weinig waren.
(...)
Omdat we het exacte aantal nog steeds niet weten en het artikel de mogelijkheid suggereert om het aantal slachtoffers te sturen, vraag ik me vandaag af hoeveel er werkelijk waren...


Te sterk !!!
‘Zij’ zouden het aantal slachtoffers tot een minimum hebben beperkt.
Het erkent eerder de officiële stelling:
- In het hypothetische geval van een 'inside job' gericht op het starten van een oorlog, zou het doel zijn geweest om de represailles te rechtvaardigen die volgden met het grootste aantal slachtoffers. Hoe meer slachtoffers er zouden zijn geweest, hoe meer het gerechtvaardigd zou zijn!!! Waarom liegen over het aantal slachtoffers? Het is zelfs beter om te overdrijven.
- In het geval van de officiële stelling is het beter om dit falen van de nationale veiligheid te minimaliseren... Te gekwetst in hun trots.

+1 Obamot!!!
0 x
"De waarheid kan niet worden gedefinieerd als de mening van de meerderheid:
De waarheid is wat volgt uit de observatie van de feiten. "
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491




par Janic » 26/06/11, 17:08

PB2488
Te sterk !!!
‘Zij’ zouden het aantal slachtoffers tot een minimum hebben beperkt.
Het erkent eerder de officiële stelling:

tenzij de torens, al dan niet opzettelijk, tot ontploffing waren gebracht om een ​​zijdelingse val te voorkomen die nog meer doden en schade zou hebben veroorzaakt. Hoe gerechtvaardigd het ook was geweest, het Amerikaanse volk, en vooral de families, zou het niet hebben verteerd.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 26/06/11, 17:16

pb2488 schreef:
Obamot schreef:Is het normaal dat we in een (in principe) democratisch land nog steeds niet het exacte aantal slachtoffers weten!
(...)
Ik had deze vraag al gesteld door het aantal mensen te tellen dat de torens verliet, waarbij het aantal mensen dat de tweeling verwelkomde tussen de 35 en 000 moet hebben gelegen. En ik had vastgesteld dat het gezien de archiefbeelden en de getuigenissen niet mogelijk was dat het er zo weinig waren.
(...)
Omdat we het exacte aantal nog steeds niet weten en het artikel de mogelijkheid suggereert om het aantal slachtoffers te sturen, vraag ik me vandaag af hoeveel er werkelijk waren...


Te sterk !!!
‘Zij’ zouden het aantal slachtoffers tot een minimum hebben beperkt.
Het erkent eerder de officiële stelling:
- In het hypothetische geval van een 'inside job' gericht op het starten van een oorlog, zou het doel zijn geweest om de represailles te rechtvaardigen die volgden met het grootste aantal slachtoffers. Hoe meer slachtoffers er zouden zijn geweest, hoe meer het gerechtvaardigd zou zijn!!! Waarom liegen over het aantal slachtoffers? Het is zelfs beter om te overdrijven.
- In het geval van de officiële stelling is het beter om dit falen van de nationale veiligheid te minimaliseren... Te gekwetst in hun trots.

+1 Obamot!!!


Het is goed dat je altijd je vinger in je oog steekt, tot aan je schouderblad. Ik heb GEEN vooroordeel, terwijl je je stukje spek op een beperkte manier verdedigt, maar tot een punt waar je ziek van wordt. : Arrowd:

Je vergeet het punt dat jou ergens ook kenmerkt, namelijk: de noodzaak omverberg je misdaadtoen we werden gepakt. Voor één keer, na wat ze deden, werd het onbespreekbaar. De slip van Siverstein is van hetzelfde soort.

Dus je ziet... het is precies het tegenovergestelde.

Het is gewoon zo dat je niet ‘goed’ genoeg bent (zoals Alain G over jou zou zeggen) om de juiste inschatting te maken. Wat je er niet van weerhoudt om altijd hoger te willen scheten dan je kont
0 x
pb2488
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 837
Inschrijving: 17/08/09, 13:04




par pb2488 » 26/06/11, 17:47

Obamot schreef:Ik heb GEEN vooroordeel

lol. De 97 pagina's van dit onderwerp bewijzen grotendeels het tegendeel.
: Lol: : Lol:
0 x
"De waarheid kan niet worden gedefinieerd als de mening van de meerderheid:

De waarheid is wat volgt uit de observatie van de feiten. "
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 26/06/11, 18:10

TOI je hebt nog nooit iets bewezen/aangetoond (afgezien van wat ik opmerk, laatste alinea en zo >)
0 x
pb2488
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 837
Inschrijving: 17/08/09, 13:04




par pb2488 » 26/06/11, 18:37

Obamot schreef:TOI je hebt nog nooit iets bewezen/aangetoond (afgezien van wat ik opmerk, laatste alinea en zo >)

Beter en beter .....
:frons:
0 x
"De waarheid kan niet worden gedefinieerd als de mening van de meerderheid:

De waarheid is wat volgt uit de observatie van de feiten. "
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 26/06/11, 19:21

Janic schreef:
PB2488 schreef:Te sterk !!!
‘Zij’ zouden het aantal slachtoffers tot een minimum hebben beperkt.
Het erkent eerder de officiële stelling:

tenzij de torens, al dan niet opzettelijk, tot ontploffing waren gebracht om een ​​zijdelingse val te voorkomen die nog meer doden en schade zou hebben veroorzaakt. Hoe gerechtvaardigd het ook was geweest, het Amerikaanse volk, en vooral de families, zou het niet hebben verteerd.

Deze draad is een beetje fanschool voor pb2488. Kijk maar naar zijn argument-.

Kom op het punt dat je profiteert van een totale afwezigheid van geldige argumenten om jezelf wanhopig naar voren te brengen en mensen aan het praten te krijgen. Het is echt een grote BELEDIGING. BELEDIGING, wat een totaal niets dat resulteert in een houding van ontkenning.

...en uiteraard niets over de standrechtelijke executie van Bin Laden, de man neemt niet op en gaat niet verder, het is zoveel praktischer... Zielig!

In zo’n context zijn persoonlijke aanvallen voor hem heel praktisch.

In de tussentijd ben ik verbaasd over het aantal gerechtelijke procedures, waarvan sommige nog steeds aan de gang zijn (en andere volgens het paradigma van de officiële stelling), waaraan internationale arrestatiebevelen moeten worden toegevoegd voor de vervolging tegen Bu$h en een enkele andere (procedurehangers) volgens Wikipedia:

Juridische procedures

Er zijn verschillende klachten ingediend door slachtoffers van de aanvallen tegen verschillende individuen, staten, bedrijven en organisaties in de Verenigde Staten en daarbuiten.

De november 5 2001heeft de familie van Thierry Saada, een van de vijf Franse slachtoffers van de aanslagen, een klacht met civiele actie ingediend bij het Openbaar Ministerie van Parijs.

The August 15 2002Ongeveer 600 familieleden van de slachtoffers dienden bij de federale rechtbank in Washington een klacht in tegen zeven buitenlandse banken, acht islamitische stichtingen, acht personen, waaronder drie leden van de Saoedische koninklijke familie (prins sultan Ben Abd el-Aziz, minister van Defensie, prins Turki al-Fayçal al-Saud, voormalig hoofd van de inlichtingendienst en prins Mohammad al-Fayçal al-Saud, directeur van de Faisal Islamic Bank), twee bedrijven en tegen de Soedanese regering, die ervan wordt beschuldigd Al Qaeda te hebben gefinancierd.

De 3 september 2002 in de rechtbank voor het zuidelijke district van New York.

Rechter Alvin Hellerstein gaf in september 2002 toestemming voor juridische stappen tegen de luchtvaartmaatschappijen waarvan de vliegtuigen waren gekaapt, tegen Boeing en de eigenaren van het World Trade Center omdat ze er niet in waren geslaagd de aanslagen te voorkomen, en tegen de havenautoriteiten van New York en New Jersey, die de aanvallen zouden kunnen voorkomen. geen goede evacuatieplannen verstrekken.

Federale rechter Harold Baer achtte Irak in zijn vonnis van 11 mei 7 samen met Al-Qaeda medeverantwoordelijk voor de aanslagen van 2003 september en kende $ 104 miljoen (92 miljoen euro) aan schadevergoeding toe aan de families van de slachtoffers van de aanslagen van 11 september [179] en op 22 september 2005 ontving een federale rechter uit New York, Richard Casey, de klacht ingediend tegen de International Islamic Relief Organization , een liefdadigheidsinstelling die betrokken is bij de financiering van islamitische netwerken.

In de Verenigde Staten is de Fransman Zacarias Moussaoui de enige persoon die tot nu toe is berecht vanwege zijn directe betrokkenheid bij de aanslagen van 11 september.. Hij werd minder dan een maand vóór de aanslagen gearresteerd en door de Amerikaanse federale autoriteiten ervan beschuldigd op de hoogte te zijn van de aanstaande aanslagen, maar zijn informatie niet te hebben doorgegeven. Op 3 mei 2006 werd hij, na een proces van twee maanden, door een jury van de federale rechtbank in Alexandria, Virginia, veroordeeld wegens zes aanklachten wegens samenzwering in verband met de terroristische aanslagen van 11 september, en ter dood veroordeeld. van remissie.

In Duitsland werd de Marokkaan Mounir al-Motassadeq op 28 november 2001 gearresteerd, werd in 2003 voor het eerst veroordeeld tot vijftien jaar gevangenisstraf wegens medeplichtigheid aan deze aanslagen. Toen hij in februari 2006 werd vrijgelaten nadat zijn veroordeling was vernietigd, werd zijn eerste straf op 8 januari 2007 bevestigd door de rechtbank van Hamburg.

In Spanje werd op 13 november 2001 de Syrische Imad Eddin Barakat Yarkas, hoofd van de plaatselijke Al-Qaeda-cel, gearresteerd., beschuldigd van samenzwering voor de aanslagen van september 2001. Hij werd op 26 september 2005 veroordeeld tot zevenentwintig jaar gevangenisstraf.

Khalid Sheikh Mohammed en Ramzi bin Al-Shaiba, verdacht van de organisatoren van de aanslagen, zitten sinds september 2006 vast in Guantánamo.. Zij hadden de verantwoordelijkheid voor de logistieke organisatie van de aanslagen opgeëist in een interview in mei 2002 en uitgezonden op de Qatarese televisiezender Al-Jazeera op donderdag 5 en zondag 8 september 2002. In maart 2007 verschenen zij voor een militaire commissie die verantwoordelijk was voor het vaststellen hun status. Hun proces voor een Amerikaans militair tribunaal in de Amerikaanse marinebasis Guantánamo, samen met drie andere medebeklaagden, begon op 5 juni 2008. Le Monde onderstreept dat “de hoorzittingen worden gehouden binnen het kader van uitzonderlijke militaire gerechtigheid”. Khaled Sheikh Mohammed, Ali Abd al-Aziz Ali en Wallid bin Attash pleitten schuldig op 8 december 2008. In november 2009, na het besluit om Guantánamo te sluiten, begon hun proces voor een burgerlijke rechtbank, de federale rechtbank in New York.

Zeer weinigen spreken zich uit tegen de “Officiële Thesis” en de acties die beschuldigd worden van “Oorlogsmisdaden”. Maar het begint uit te komen. Ik zal terugkomen...
0 x
pb2488
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 837
Inschrijving: 17/08/09, 13:04




par pb2488 » 26/06/11, 20:42

Obamot schreef:Deze draad is een beetje fanschool voor pb2488. Kijk maar naar zijn argument-.

Op het punt komen dat je profiteert van een totale afwezigheid van geldige argumenten om jezelf wanhopig naar voren te brengen en mensen over jezelf te laten praten. Hij is echt een heel ziek persoon. Wat een interlectuele armoede, wat een totaal niets dat resulteert in een houding van ontkenning.


Ik zond veel argumenten uit over de berichten en ik hoefde nooit persoonlijke aanvallen te maken, ... mij.
Ten eerste is hij niet mijn type. Deuxio, Ik zou bij de 1e gecensureerd worden (en dat zou gerechtvaardigd zijn).
0 x
"De waarheid kan niet worden gedefinieerd als de mening van de meerderheid:

De waarheid is wat volgt uit de observatie van de feiten. "
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 27/06/11, 03:01

hier: https://www.econologie.com/forums/post175040.html#175040 enz..

Veel wreder dan een belediging: https://www.econologie.com/forums/post201046.html#201046 ontkenning, provocatie, manipulatie, liegen, routine.

Nooit bezorgd over de zoektocht naar de ware oorzaken die slachtoffers naar Golgotha ​​hebben gebracht.

---------------------------------------------

Kortom, we leren elke dag iets (En vooral deze documentaire)

Marteling gemaakt in U$A

Hoewel ik de titel ervan ongepast vind, omdat het generaliseert (het heeft geen zin om te focussen: er zijn veel goede mensen over de hele wereld).

Aan de andere kant is het de achtergrond die belangstelling wekt: wie kan het idee ondersteunen van het ontwikkelen van een geheim programma, bedoeld om foltering te “legaliseren”, in totale schending van de Conventies van Genève? Vooral als het gaat om het verdedigen van de morele waarden van a ‘Amerikaans slachtoffer, aangevallen door fanatieke moslims die Amerikaanse vrijheden haten’ [Dr. Ray Griffin].

Ik vind de beschrijving interessant, voor zover het enkele van de ‘denkende hoofden’ van de ophef van 11 september en wat daarop volgde naar voren brengt. Het is niet onbekend dat ze zich bij vele andere gelegenheden hebben onderscheiden. En daar gaan de klachten van verenigingen tegen marteling over. Het is aan jou om zelf een besluit te nemen:

ommeaucinema.com schreef:Samenvatting van de film Torture Made in the USA
We ontdekten dat vice-president Dick Cheney de dag na de aanslagen van 11 september een geheim programma uitvoerde dat bedoeld was om marteling te ‘legaliseren’, wat een totale schending was van de Conventies van Genève (waarvan de zestigste verjaardag in 2009 werd gevierd). ook het Verdrag tegen foltering (ondertekend door de Verenigde Staten) en Amerikaanse wetten zoals de War Crimes Act van 1996, die voorziet in de doodstraf of levenslange gevangenisstraf voor degenen die foltering gebruiken.

We ontdekken ook dat de regering-Bush vanaf het begin zich er volkomen van bewust was dat het niet respecteren van internationale en Amerikaanse wetten haar voor de rechter zou kunnen brengen, en dat zij, om zichzelf tegen mogelijke vervolging te beschermen, hun toevlucht nam tot juristen, dicht bij Dick Cheney en Donald Rumsfeld. het gebruik van marteling “rechtvaardigen” met juridische argumenten, inclusief de techniek van “waterboarding” (simulacrum van verdrinking). Torture made in USA is gebaseerd op exclusieve interviews met sleutelgetuigen, zoals generaal Ricardo Sanchez, de voormalige leider van de coalitietroepen in Irak – die voor het eerst voor de camera spreekt –, Larry Wilkerson, de voormalige stafchef van Colin Powell , Matthew Waxman, de voormalige adviseur van Condoleeza Rice in het Witte Huis, Alberto Mora, de voormalige consul van de marine, of Michael Scheuer, ontwerper van de programma van “buitengewone vertolkingen” bij de CIA...>
, maar ook op niet eerder gepubliceerde, gefilmde archieven van parlementaire hoorzittingen die tussen 2004 en 2008 zijn gehouden, met name door de Senaatscommissie voor de strijdkrachten.

http://www.commeaucinema.com/film/tortu ... usa,206166
Dernière édition par Obamot de 27 / 06 / 11, 07: 03, 1 keer bewerkt.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 263-gasten