Het onderschatte risico op uitsterven door mensen?

filosofische debatten en bedrijven.
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 25/03/12, 16:11

brommen
Door 3 pdf-links te lezen, verhogen we ons bewustzijnsniveau van bac -10 naar bac +42
Stel dat het werkt: 60 miljoen ingenieurs in Frankrijk schreeuwen om een ​​salarisverhoging.
En los alle problemen op
En ecologie in dit alles...

Ik die geloofde dat de enige harmonischen er een waren in het kristalgeluid van kathedralen en de andere in de meyer-cel : Cheesy:
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 25/03/12, 16:28

Door 3 pdf-links te lezen, verhogen we ons bewustzijnsniveau

dit zijn geen pdf, maar htm, bovendien is het veel meer dan 3 op wikipedia, voor BAC + 5 in natuurkunde scheikunde, niet alleen lezen zonder begrip, maar ook zorgvuldig assimileren, door de basisoefeningen te doen, enz....
Wat veel ingenieurs niet echt hebben geassimileerd !!!

Meyer ontspoort en zijn boventonen zijn erger dan die van een gebarsten bel!!

Ecologie is maximaal met ww.dlsc.ca verwarming door zomerwarmte vast te houden en terug te winnen voor de winter!!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 25/03/12, 17:40

Haal je het niet weer allemaal door elkaar? : Mrgreen: : Cheesy:
Dernière édition par Obamot de 25 / 03 / 12, 18: 04, 1 keer bewerkt.
0 x
bidouille23
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1155
Inschrijving: 21/06/09, 01:02
Plaats: Groot-Brittannië BZH powaaa
x 2




par bidouille23 » 25/03/12, 17:43

nou, als er een megatsunami komt in Bretagne, verdrinken we allemaal :) , de berg van bretagne is de ménez bré hij culmineert op 302 M en is q iets klaar in het centrum van bretagne, dus het is beter om te leren zwemmen dan te rennen ;), of om snel te rijden wat potentieel net zo gevaarlijk zou zijn :) .

Zoveel waarschuwingen voor tsunami- en aardbevingswaarschuwingen. Ik ben het ermee eens dat het levens kan redden, de relais moeten nog worden gedaan...
Als je bij de energiecentrales bent, nou, dan moet je vooral bidden, denk ik :) , we wonen in Frankrijk, ik zal je herinneren aan de Europese leverancier van nucleaire elektriciteit als ik me niet vergis, dus om iets op dit niveau te kunnen doen, zal hij eerst de president veranderen, alle corrupte mensen uit de macht ontslaan , de macht teruggeven aan de politici en het uit handen nemen van de industriëlen, dan kunnen we iets doen :) , het is helaas helemaal niet gewonnen, maar misschien zou de 6e republiek daar kunnen komen.

Wat de kometen betreft, er is een film over zo'n onderwerp, nee;), een Amerikaans ding met supermoedige supermannen die de asteroïde gaan opblazen, enz., enz.

Laten we ons in plaats daarvan concentreren op het veranderen van de mentaliteit, dus als de mentaliteit verandert, zullen de dagelijkse acties van iedereen dat ook doen, wat resulteert in een veel relevantere en duurzamere verandering dan al het andere.

"bidouille23 is erg intellectueel geworden !!! "


Nou, ik moet geloven dat ik het probeer :) ... het amuseert me niet eens om je te antwoorden, je bent op zoek naar slachtofferschap en conflict, dat is alles wat ik wil vermijden, dus ik laat je over aan je beweringen, je oordelen, je kennis, die slechts een kleinigheid op de achtergrond zijn als je er goed over nadenkt, omdat ze slechts de weerspiegeling zijn van deze nieuwe religie, en je denkt dat je een grote pop bent... ik, pops zijn net als ik een biertje ontkurk dat ik ze graag hoor...;)

goedendag mijn liefste : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 25/03/12, 18:05

Er zijn veel manieren om naar dingen te kijken...

bidouille23 schreef:Obamot om over het onderwerp van woorden te spreken, ik ben het ermee eens en niet tegelijkertijd ...


Dedelco ziet je een intellectueel worden. Het is niet verkeerd, maar ik hou niet van labels, vooral als er kwaadaardige woorden achter schuilgaan. [Grapje op] Nu je deel uitmaakt van deze "elite" die je elders afkeurt. Je zit ergens in een ongemakkelijke positie! : Lol: Ik hoor je argumenten goed, maar zou het niet ook zijn omdat je jezelf een beetje onderschat... Er is geen complex te hebben met betrekking tot je geschriften. De ontwikkeling van woordenschat gaat hand in hand met de ontwikkeling van ideeën en niet in relatie tot een hiërarchische benadering tussen degenen die iets meer zouden hebben dan anderen, ook al bestaat het op een deplorabele manier, het heeft er niets mee te maken. De woorden en ideeën die u gebruikt (die wij gebruiken) zijn volledig van u en er is geen reden om ze te bekritiseren voor wat ze zijn, zelfs niet met fouten. Communicatie tussen mensen is al ingewikkeld genoeg. Nu je zelf waardeoordelen velt, is het aan jou en kan het je alleen maar aanmoedigen om door te gaan op je weg...

Slechts één ding: degenen die een vorm van intellectuele uitsluiting beoefenen, zijn het over het algemeen echt niet waard. In verreweg de meeste gevallen gebeurt dit niet. Als dit echt het geval zou zijn, zou niemand reageren op degenen die fouten maken, terwijl we zien dat het tegenovergestelde gebeurt, zie ik alleen maar aanmoediging die ik aan de mijne toevoeg.

Welwillender vind ik dat er geen kaas van gemaakt moet worden, straks als het zo doorgaat: je denkt er niet eens meer aan.

Je moet jezelf ook niet onderschatten. Daarom maak ik gebruik van dit kleine advies: als je ideeën hebt over een bepaald onderwerp, publiceer het dan niet meteen: wacht en herlees wat je hebt geschreven en je zult vaak verrast zijn door het resultaat. Gewoon omdat je verschoven bent, het redactionele creatieve gedeelte van het "onderwerping aan kritiek" gedeelte. In veel gevallen verandert deze aanpak alles, omdat we niet "ter plekke" worden bekritiseerd, wat de creativiteit niet belemmert...

Naar hete kolen gaan kan alleen maar een remmende werking hebben op de uiting van ideeën.

Dus ik doe het niet, omdat ik de truc ken, en ik ben niet fundamenteel tegen uw woorden of toon geen afkeuring, gewoon omdat er stof tot nadenken is... En ik ken de anderen niet, maar op mijn kant ik vind het leuk.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491




par Janic » 25/03/12, 20:22

hack goedenavond
Ik schrijf nooit, om zo te zeggen, rechtstreeks. Ik kopieer/plak op woord met mogelijk de spellingcontrole die veel fouten aangeeft, waardoor ik de volgorde van ideeën, de syntaxis (wat dede geen kwaad zou kunnen doen) opnieuw kan lezen en vervolgens op het antwoordgedeelte kan kopiëren/plakken.
Nog een voordeel, u houdt UW interventies in het geheugen.
0 x
bidouille23
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1155
Inschrijving: 21/06/09, 01:02
Plaats: Groot-Brittannië BZH powaaa
x 2




par bidouille23 » 26/03/12, 02:14

Bonsoir,

maak je geen zorgen, ik ben noch intellectueel noch dom :) (althans niet de hele tijd :) ), ik neem mezelf gewoon niet maar dan ook helemaal niet serieus omdat het niet nodig is om "serieus" te zijn (het is eigenlijk een beetje hetzelfde probleem als voor normaliteit ;) ).

Schaduw is gunstig voor het zicht in tegenstelling tot volle zon ;)...

Of ik nu hier ben of ergens anders, het zal mijn leven niet veranderen als je begrijpt wat ik bedoel ;), maar hier kunnen we ideeën uitwisselen en ik vind het erg leuk :) , gevaren maken deel uit van alles leren...

Ons lot voor iedereen is om te veranderen, indien mogelijk geëvolueerd in opwaartse richting (indien mogelijk;)), alles verandert, zoals M. Lavoisier zei, niets gaat verloren, niets wordt gecreëerd, alles wordt getransformeerd;), we ontsnappen niet aan de regel als mensen...




: Mrgreen: en lang leve de sport natuurlijk : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 26/03/12, 07:11

+1
houwen
Je leest mijn gedachten
Mag ik eraan toevoegen dat niemand onvervangbaar is

Als je iemand ontmoet die intelligenter is: respect
En iemand minder, help hem.

Anders is het een blinde man die met een dove man praat...
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491




par Janic » 26/03/12, 08:06

Anders is het een blinde man die met een dove man praat...

hem verwijten dat hij zijn doofheid niet zag!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Marketing, wat is het?




par Obamot » 11/01/13, 20:07

Up! : Lol:

bidouille23 schreef:
Obamot schreef:

"Ja, het is waar, maar pas op, marketing is slechts een hulpmiddel..."



het is niet aan de orde HEummm, als ik de definitie van marketing neem die ik in het kort heb geleerd (het is het enige dat ik in deze korte samenvatting heb geleerd, behalve omdat ik naar aanleiding van deze verklaring een soort van aanvaring had met de vogel die belde zelf leraar :) , dezelfde vogel die je vraagt ​​wat we de week ervoor hebben gedaan en die fotokopieën gaat maken van de precieze boekhouding. en wie komt terug om je de fotokopieën te geven en je te vertellen dat ik over 2 uur terug ben en dat ik de kopieën zal ophalen :) mdrrr dat was de juf ik lach nog steeds kort), de definitie:

om iets als essentieel te accepteren dat het niet heeft!!! dus niet in twijfel, uh dat is een understatement, het is vooral een tool gemaakt voor en door ditzelfde systeem niet gezien de definitie, of?

Hé, grappig, daar had ik nog niet op gereageerd : Lol:

Aangezien dit periodiek weer actueel wordt, is het misschien goed om een ​​" herinnering (Ik onthoud het liever, omdat er in de Engelse term de "meninges"-kant is die er niet is in het Frans: remeninger bestaat niet, terwijl voor alle onderwerpen die evenzeer op nadenken als op geheugen aandringen, dat geweldig zou zijn : Cheesy: )

Marketing, wat is het? (Als ik me niet vergis...)
— Het is in de eerste plaats het werk van een onderzoeker, een studie- en observatie-instrument, algemene gedragsverklaringen en consumptiegewoonten in een branche, een sector, een bepaalde activiteit. Zonder enige vooringenomenheid, noch gekleurd door de invloed van het eigen wereldbeeld (voor zover mogelijk)
— Kortom, op het eerste gezicht: correct uitgevoerde marketing, vertrekt van een zo neutraal mogelijke beoordeling van de geschiedenis, vervolgens van de stand van zaken op een "T"-moment (ook al is dat niet altijd gemakkelijk...).

Corrigeer me als ik het mis heb, maar er kan voor van alles marketing zijn, inclusief SALT, BARTER... Of de introductie van een nieuwe munteenheid, het maakt geen verschil amha.
Aangezien marketing niets anders doet dan de juiste vragen stellen, die sowieso beantwoord moeten worden (of we nu aan marketing doen of niet...) en die als voorbeeld zouden zijn:

- zou de gemiddelde bevolking mentaal klaar zijn om te ruilen in plaats van te handelen in koude harde valuta?
— En de daaruit voortvloeiende vragen: in welk deel van de bevolking? In welk geografisch gebied? Zou het een blijvende en zich herhalende motivatie zijn of af en toe? Hoeveel zouden geïnteresseerde mensen bereid zijn te investeren in ruilhandel? Hoe vaak? Wat zou hun motivatie zijn om dit te doen? Wat voor soort ruilhandel zouden ze willen doen en waarom (waarom liever zout dan ruilhandel en vice versa)? Welke vertrouwensrelatie zouden deze mensen aangaan met betrekking tot de gebruikte ruilmiddelen "ruil" of "zout" of "geld"...
— En natuurlijk dezelfde vragen op gepaste wijze gesteld
aan degenen die relatief terughoudend zouden zijn ten opzichte van deze ruilwijze, om de tegenstrijdige meningen te inventariseren en beter te begrijpen, om ook te kunnen bepalen welk percentage van de bevolking uiteindelijk bereid zou zijn om onder bepaalde voorwaarden over te stappen op ruilhandel.

Dan volgen de onderzoeken die op even onpartijdige wijze zijn uitgevoerd naar het vergaren van kennis van dezelfde pogingen om ruilhandel in te voeren, door degenen die slaagden en waarom te analyseren, idem met degenen die faalden om de oorzaken vast te stellen.

Dan komt de marketingmixfase, die niets anders is dan een strategie die erin bestaat zo dicht mogelijk bij de werkelijke staat van latente vraag (behoeften) bij potentiële kopers te blijven.

En daar begrijpen we dat marketing vooral een spiegel is van mannen en hun activiteiten (niet alleen in consumptie, maar een veelheid aan dingen).

Achteraf zijn het net wapens, het hangt ervan af wat je ermee doet, maar het is niet het materiaal zelf dat ter discussie staat of verrot is.

We zijn altijd in thesis/antithese/synthese.

Aan de andere kant is het niet verkeerd om de term marketeux-ripoux te gebruiken voor degenen die het beroep uitsmeren! : Roll:

Hadden we niet dezelfde leraar, Fred? : Mrgreen: Gezien de vragen en antwoorden die dit oproept, heeft Janic geen ongelijk als hij suggereert dat zelfs de introductie van ruilhandel geen gemakkelijke taak is...
Zelfs als we onze consumptiemodellen moeten herzien om te voorkomen dat de mensheid uitsterft, is het erg zwaar om aan te nemen voor één man, nietwaar?

PS: de connectie met de titel van de thread ligt voor de hand, toch?
Hoe zit het met het resultaat van een opiniepeiling over het onderwerp:
- Wordt het risico van uitsterven van de mensheid onderschat?

De menselijke soort is zo zorgeloos!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Macro, Remundo en 377 gasten