Terugwinning van groenafval in kortsluiting

Milieu-impact van afgedankte producten: plastics, chemicaliën, voertuigen, agri-food marketing. directe recycling en hergebruik (upcycling of upcycling) en hergebruik van goede items voor de prullenbak!
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: Terugwinning van groenafval in kortsluiting




par Ahmed » 19/04/20, 21:29

Wat in dit stadium wordt overwogen, is een verbinding parallel aan het lange circuit, met de ambitie van progressieve belastingafschakeling, maar eerder in een multipolair perspectief...
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Terugwinning van groenafval in kortsluiting




par GuyGadebois » 19/04/20, 21:34

Ahmed schreef:Wat in dit stadium wordt overwogen, is een verbinding parallel aan het lange circuit, met de ambitie van progressieve belastingafschakeling, maar eerder in een multipolair perspectief...

Het is niet Linky die dingen zal oplossen. : Mrgreen:
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Terugwinning van groenafval in kortsluiting




par Did67 » 19/04/20, 23:08

Ahmed schreef:Als ik het over netwerken heb, is het in mijn ogen heel duidelijk dat het eerder een vorm van samenwerking is die gunstig zou zijn voor de ontwikkeling van het concept, niet een bijeenkomst om een ​​positie veilig te stellen of ideeën op te leggen. Het is absoluut noodzakelijk om relais te creëren en de kans op mond-tot-mondreclame te vergroten waar dat nodig is en misschien roepingen aan te moedigen...
Zoveel als, Heeft, je zou kunnen nadenken over je moestuin in je hoek en je tests kunnen uitvoeren zoals je wilt (en hoe dan ook je vinger in de fatale versnelling steken! :P ), hoezeer mijn project ook veel mensen moet omvatten, met bovendien verschillende benaderingen, afhankelijk van hun situatie en hun vaardigheden.


Ja ja. Ik sprak hierboven over social engineering. Dat wil zeggen als ik het ermee eens ben.

In mijn hoofd, maar ik begreep dat het simplistisch is, had "netwerk" een beetje een maffia-karakter!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "afval, recycling en hergebruik van oude voorwerpen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 80-gasten